Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit??

14-04-2010 17:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
quote:robo schreef op 14 april 2010 @ 18:38:

Mariesophie, ik ben altijd nogal dol geweest op jumpsuits en heb ze ook eigenlijk altijd gehad. Al heette het niet altijd zo: ééntje is een badstoffen strandpakachtig geval, ik heb een zwarte tuxedo-in-één die ooit met de feestdagen werd verkocht, en dus de versie van French Connection.

Ze zijn al een jaar of twee weer op de catwalks te zien en ik ben daar happy mee

Met 1.87 en maat 38 zijn ze wel aan mij besteed.

Heb je nooit problemen je lengte dan, dat het te kort is?

Badstof pak is dat niet gewoon een hansopje .
Nou, die lengte, daar zoek ik ze op uit Mariesophie :-) Soms leg ik een zoompje uit.

En dat badstoffen ding is geen hansopje, maar een strapless zwarte jumpsuit met een strak lijfje en een wijde broek. Best leuk en ik draag 'm veel in de zomer. Slippers eronder en klaar.
Ik vind jumpsuits ook heel leuk. Nu.nl had laatst een artikel over jumpsuits voor elk lichaamstype

klik hier
quote:Star schreef op 14 april 2010 @ 18:31:

Herken het sarcasme Haha Star in andere topics was je aardiger tegen me...
quote:zusenzo schreef op 14 april 2010 @ 18:31:

64 kg bij 172 ....... Tjeez nee dan kan je echt geen jumpsuit aan hoor!

Alleen maatje 32/34/36/38 zou een jumpsuit leuk staan, maar dat is mijn mening.Ik HEB maat 38. Maar ben idd van mening dat dat niet slank genoeg is voor een jumpsuit. En nee geen issues met lijn, wel oog voor wat mooi is.
Maat zegt niks, je verhoudingen wel.

Je kunt een prachtige ronde vrouw hebben bij wie het gewicht leuk verdeeld is of een lange dunne bonestaak (ik dus) die ook niet alles kan hebben.

Kleed je naar je figuur, niet naar je maat.
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 18:52:

[...]

Haha Star in andere topics was je aardiger tegen me...Ik ben jou nog nooit tegengekomen. Met deze nick iig.
Mijn eerste spijker jumpsuit kocht ik een paar jaar geleden.

Stond erg leuk, maar wat een hel met het naar de wc gaan.

Jumpsuit weggegeven, en besloten nooit meer een te kopen.

Vlak daarna weer 1 gekocht (niet aan het wc-gebeuren gedacht), dacht ik pas aan toen ik hem al had gekocht.

En vorig jaar 2 gekocht. Maar deze geven gelukkig geen problemen op de wc, hihi.
Ik heb geen motto.
quote:Star schreef op 14 april 2010 @ 18:55:

[...]

Ik ben jou nog nooit tegengekomen. Met deze nick iig.Dat klopt, heb nieuwe nick, om streep te zetten om nare zwangerschapgedoetjes. Denk dat Suze meteen weet wie ik ben :-)
Dan leek jouw oude nick wel op deze denk ik?

Maar zo onaardig was ik niet hoor
Nou word ik wel nieuwsgierig!
Stressed is just desserts spelled backwards
.
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 18:53:

[...]

Ik HEB maat 38. Maar ben idd van mening dat dat niet slank genoeg is voor een jumpsuit. En nee geen issues met lijn, wel oog voor wat mooi is.Ik vind vond jumpsuits ook leuk en wilde er eentje gaan kopen. Maar nu durf ik niet meer. Straks gaan mensen me terug naar zee rollen met mijn 62 kilo bij 1.56 meter.
:-)
:-)
Ik kan alleen maar deze vinden

en dan denk ik meer "ik wil dat lichaam" dan "ik wil die jumpsuit".

Ik zou er wel een willen trouwens, zoals die eerste van ASOS, lijkt me vet! Maar hebben jullie ze ook in andere Nlse ketens gezien (iv m passen)?
Heel mooi, maar idd alleen voor maat 34

Prachtig jumpsuits.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Huppeltje,ik haal mijn posting weg
Onder deze link http://images.google.nl/i ... zKwX6NLtZDLmMMU5y_Scvx6j8=&h=185&w=175&sz=6&hl=nl&start=3&um=1&itbs=1&tbnid=SeUCChg0oE_ylM:&tbnh=102&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dfilippa%2Bk%2Bjumpsuit%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1T4WZPA_nl___NL327%26tbs%3Disch:1 zit ook een mooooie..
Oh wacht, die link werkt niet jumpsuit
De groene dus, http://www.perfectlybasic ... dise-02770042502115.aspx. Hoewel de anderen ook niet slecht zijn! Mij staat ie in ieder geval prima..
Die met een korte broek heten playsuits, tenminste bij Asos, en die vind ik dan weer niks...

Ik vind jumpsuits alleen leuk met lange pijpen eigenlijk.
Haha sorry Mlle, die linkt gaat 'm even niet worden..

Deze is ook vet! (maar uitverkocht..)

Dit model vind ik dan weer 3x niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven