3000+ deel 46
woensdag 14 april 2010 om 20:53
woensdag 14 april 2010 om 21:00
quote:Sgaapie schreef op 14 april 2010 @ 20:46:
Sorry dat ik niet meedoe met de loftrompet.
Zeker is het een prestatie om jezelf van medicatie af te krijgen begrijp me niet verkeerd niets dan respect. Maar als je artsen zeggen dat je medicatie daar niet voor is. Dan heb ik veel te weinig verstand van zaken om iets anders te vinden.
Probeer andere manieren van ontspanning te vinden. Ik weet hoe verdomde moeilijk dat is.
Ze heeft die medicijnen van een arts voorgeschreven gekregen.
Oxazepam word vaker gebruikt als slaapmedicatie.
Het word niet gebruikt als vaste medicatie zeg maar, maar meer incidenteel. Dit omdat het idd verslavend kan zijn.
En daarom is het ook zo knap dat ze ermee gestopt is, en dat op eigen houtje!
Sorry dat ik niet meedoe met de loftrompet.
Zeker is het een prestatie om jezelf van medicatie af te krijgen begrijp me niet verkeerd niets dan respect. Maar als je artsen zeggen dat je medicatie daar niet voor is. Dan heb ik veel te weinig verstand van zaken om iets anders te vinden.
Probeer andere manieren van ontspanning te vinden. Ik weet hoe verdomde moeilijk dat is.
Ze heeft die medicijnen van een arts voorgeschreven gekregen.
Oxazepam word vaker gebruikt als slaapmedicatie.
Het word niet gebruikt als vaste medicatie zeg maar, maar meer incidenteel. Dit omdat het idd verslavend kan zijn.
En daarom is het ook zo knap dat ze ermee gestopt is, en dat op eigen houtje!
woensdag 14 april 2010 om 21:34
Kun je morgen niet terug? En zeggen dat je toch eigenlijk niet tevreden bent Zal toch weleens vaker voorkomen denk ik?
Thuis zie je pas hoe het zit en valt. Zeker nadat je het gewassen hebt en zelf in model hebt gedaan.
Mijn kapper geeft altijd garantie van twee weken, als het niet bevalt mag ik terug komen en knippen ze het bij.
Thuis zie je pas hoe het zit en valt. Zeker nadat je het gewassen hebt en zelf in model hebt gedaan.
Mijn kapper geeft altijd garantie van twee weken, als het niet bevalt mag ik terug komen en knippen ze het bij.
woensdag 14 april 2010 om 21:37
Morgen sowieso geen tijd voor Appel, Jongste is jarig morgen.
Maar misschien dat ik vrijdag terugga als het me dan nog niet bevalt.
Eigenlijk is het mijn eigen schuld, had gewoon mnoeten zeggen dat het niet kort genoeg was.
Had een andere kapster vandaag en die is een beetje braver en voorzichtiger dan "mijn eigen"
Maar misschien dat ik vrijdag terugga als het me dan nog niet bevalt.
Eigenlijk is het mijn eigen schuld, had gewoon mnoeten zeggen dat het niet kort genoeg was.
Had een andere kapster vandaag en die is een beetje braver en voorzichtiger dan "mijn eigen"