Good Luck
woensdag 14 april 2010 om 21:16
Een pand aan het water Hel. Met een zwangere (ex)bewoonster. Jij was het niet.
Ojee, Bergen aan Zee! Mijn favo dorp, had het afg. weekend nog aan je getipt, Bridges.
Ik moest bovenop mijn rem voor een brandweerauto op de rotonde trouwens.
CV zit bij de live persconferentie, ramptoerist..
Dat wordt dan serieus dik, Amalia! Heb zelf erg last met na het eten, die spanning op je huid zeg maar. En meerennen met CG's fietsie is ook not done nu.
Ojee, Bergen aan Zee! Mijn favo dorp, had het afg. weekend nog aan je getipt, Bridges.
Ik moest bovenop mijn rem voor een brandweerauto op de rotonde trouwens.
CV zit bij de live persconferentie, ramptoerist..
Dat wordt dan serieus dik, Amalia! Heb zelf erg last met na het eten, die spanning op je huid zeg maar. En meerennen met CG's fietsie is ook not done nu.
woensdag 14 april 2010 om 21:20
Jemig, klote zeg, Juud nog een keer geopereerd. Dat verwacht je ook niet bij zo'n ingreep. Wat zal ze blij zijn dat ze naar huis mag...
Jullie alle drie blij dat jullie weer compleet zijn thuis Mal? Man nog pijn?
Compu en Bridges hebben gedate, gezellig! Ben vrrrreselijk wel beetje nieuwsgierig naar die ideeen die jij aan CV hebt voorgelegd Compu.
Schrikken zeg, zomaar aan de spugerij Star. Vage aktie van huisarts. Is ze weer helemaal happy baby nu?
Ah, leuke nieuwe avatar Amalia. Ik ga even fotootjes spieken.
En naar uitzending gemist voor de tvmakelaar van gisteren (Compu, nee, Mamax tipte me dat ik moest kijken - maar dat is er dus niet meer van gekomen).
Jullie alle drie blij dat jullie weer compleet zijn thuis Mal? Man nog pijn?
Compu en Bridges hebben gedate, gezellig! Ben vrrrreselijk wel beetje nieuwsgierig naar die ideeen die jij aan CV hebt voorgelegd Compu.
Schrikken zeg, zomaar aan de spugerij Star. Vage aktie van huisarts. Is ze weer helemaal happy baby nu?
Ah, leuke nieuwe avatar Amalia. Ik ga even fotootjes spieken.
En naar uitzending gemist voor de tvmakelaar van gisteren (Compu, nee, Mamax tipte me dat ik moest kijken - maar dat is er dus niet meer van gekomen).
woensdag 14 april 2010 om 21:32
Hij zit niet daar hoor! Veilig bij de tv. Zie zelfs op het forum een topic over de brand.
Hel, ik dacht dat jij toch eerst opperde 'wat komt er bij de tv makelaar?'. Heb ik Mals tip daarvoor gemist dus.
Zie nu dat ik het huis ook heb gezien toen we bij jou wandelden!
Echt vlakbij.
En de ideetjes die ik van Bridges jat, zijn t.a.v. interieur!
Hel, ik dacht dat jij toch eerst opperde 'wat komt er bij de tv makelaar?'. Heb ik Mals tip daarvoor gemist dus.
Zie nu dat ik het huis ook heb gezien toen we bij jou wandelden!
Echt vlakbij.
En de ideetjes die ik van Bridges jat, zijn t.a.v. interieur!
woensdag 14 april 2010 om 22:09
Goh, da's dan toch wel erg dichtbij dan. Maar als de wind de andere kant op staat, ruiken ze er misschien wel niks van.
Is inderdaad huis dat ik dacht. Dat was de aanleiding dat we hier gingen rondkijken. Vriend had het in het voorbijgaan gezien en toen zijn we er op een zondagmiddag langs gereden. Zagen meteen al dat het te klein was voor ons maar toen hebben we een rondje gelopen en kwamen het huis tegen waar we nu wonen. Grappig. Heb uiteraard al wel wat inside informatie over dat huis + bewoonster gehoord (maar weet niet of ze al bevallen is). Leuk hoor, zo'n dorp (totdat je erachter komt wat ze allemaal over jou rondvertellen ). Nee, zonder dollen, het woont hier hasske fijn (al mis ik het stadse nog geregeld) en het is hier prachtig.
Woehoeee, Star komt uit de kast: ze heeft Birkenstocks!
Is inderdaad huis dat ik dacht. Dat was de aanleiding dat we hier gingen rondkijken. Vriend had het in het voorbijgaan gezien en toen zijn we er op een zondagmiddag langs gereden. Zagen meteen al dat het te klein was voor ons maar toen hebben we een rondje gelopen en kwamen het huis tegen waar we nu wonen. Grappig. Heb uiteraard al wel wat inside informatie over dat huis + bewoonster gehoord (maar weet niet of ze al bevallen is). Leuk hoor, zo'n dorp (totdat je erachter komt wat ze allemaal over jou rondvertellen ). Nee, zonder dollen, het woont hier hasske fijn (al mis ik het stadse nog geregeld) en het is hier prachtig.
Woehoeee, Star komt uit de kast: ze heeft Birkenstocks!
woensdag 14 april 2010 om 22:12
woensdag 14 april 2010 om 22:31
quote:Suze2 schreef op 14 april 2010 @ 22:19:
[...]
Ter compensatie neem ik de Prada's maar mee dan, zucht...
Niet de Manolo's?
Ik waarschuw maar vast: ik neem ook een harembroek en twee hoodies mee. Nou goed, ik zal nog naar iets elegants zoeken. Voor als we 's avonds op onze veranda aan onze prosecco icetea zitten. Als je je ogen dicht doet is het net Dubai. (Weet je nog die camperconventie vorig jaar? Horror ende gruwel...)
[...]
Ter compensatie neem ik de Prada's maar mee dan, zucht...
Niet de Manolo's?
Ik waarschuw maar vast: ik neem ook een harembroek en twee hoodies mee. Nou goed, ik zal nog naar iets elegants zoeken. Voor als we 's avonds op onze veranda aan onze prosecco icetea zitten. Als je je ogen dicht doet is het net Dubai. (Weet je nog die camperconventie vorig jaar? Horror ende gruwel...)