Good Luck
donderdag 15 april 2010 om 13:45
Hai!!
Even vluchting, want nogal drukkig.
Mal: dat is mooi balen zeg, hopelijk trekt het sneller weg dan de voorspellingen, en kunnen jullie lekker op tijd met vakantie.
Jinny: Fijn dat er Fysio is voor groteman zijn pootje, hopelijk weer snel een rennend mannetje.
En idd wat een luxe, maar dat is ook wel eens fijn, heb je een voorkeur?
Even vluchting, want nogal drukkig.
Mal: dat is mooi balen zeg, hopelijk trekt het sneller weg dan de voorspellingen, en kunnen jullie lekker op tijd met vakantie.
Jinny: Fijn dat er Fysio is voor groteman zijn pootje, hopelijk weer snel een rennend mannetje.
En idd wat een luxe, maar dat is ook wel eens fijn, heb je een voorkeur?
donderdag 15 april 2010 om 13:53
Jin wat fijn dat je moeder er was. Heb je genoten? En wat rust kunnen nemen?
Hoeraaaa!!! 2 kita's. Super zeg,luxe
Oh fysio...nouja, beter toch?
Ja ik wil ook zelf eens een taartje maken. Je moet wel echt marsepein nemen hoor.Een vriendin van me heeft zo'n leuk taartenboekje en neemt dan van dat nepmarsepein. Sorry, ik vind het niet te (vr)eten. Zo korrelig en smaakloos.
Goed, ik ga naar de vk.
Hoeraaaa!!! 2 kita's. Super zeg,luxe
Oh fysio...nouja, beter toch?
Ja ik wil ook zelf eens een taartje maken. Je moet wel echt marsepein nemen hoor.Een vriendin van me heeft zo'n leuk taartenboekje en neemt dan van dat nepmarsepein. Sorry, ik vind het niet te (vr)eten. Zo korrelig en smaakloos.
Goed, ik ga naar de vk.
donderdag 15 april 2010 om 14:08
donderdag 15 april 2010 om 14:12
donderdag 15 april 2010 om 14:14
Hoi hoi,
Amalia, dat is fondant wat je vriendin dan gebruikt, is veel minder zoet. Marsepein kan je per kilo kopen bij de site die Bam opgaf.
Jinny, dan moet je ook een zak biscuitdeeg van funny cakes (of andermerk) bestellen want dat is de onderliggende cake en botercrème is makkelijk zelf te maken alleen wel heeeel lang mixen, want hoe langer je mixt hoe lekkerder hij wordt. Ik mix dan minimaal een kwartier.
Oh en koop heeeeel veel poedersuiker, voor (1) de boetercrème, is 1:1 (boter-poedersuiker) (2) als je met het marsepein bezig bent, het kleuren/kneden/uitrollen etc tegen het plakken.
Mal, dat zou wel heel erg zijn van de vakantie, ik hoor net op het journaal dat ze nog niet dicht zijn en dat maatschappijen zelf de beslissing moeten nemen.
Jinny, wat fin zeg dat jullie kunnen kiezen. En wat vervelend dat je met Oudste nu weer naar de fysio moet. Heeft hij nog pijn?
Amalia, dat is fondant wat je vriendin dan gebruikt, is veel minder zoet. Marsepein kan je per kilo kopen bij de site die Bam opgaf.
Jinny, dan moet je ook een zak biscuitdeeg van funny cakes (of andermerk) bestellen want dat is de onderliggende cake en botercrème is makkelijk zelf te maken alleen wel heeeel lang mixen, want hoe langer je mixt hoe lekkerder hij wordt. Ik mix dan minimaal een kwartier.
Oh en koop heeeeel veel poedersuiker, voor (1) de boetercrème, is 1:1 (boter-poedersuiker) (2) als je met het marsepein bezig bent, het kleuren/kneden/uitrollen etc tegen het plakken.
Mal, dat zou wel heel erg zijn van de vakantie, ik hoor net op het journaal dat ze nog niet dicht zijn en dat maatschappijen zelf de beslissing moeten nemen.
Jinny, wat fin zeg dat jullie kunnen kiezen. En wat vervelend dat je met Oudste nu weer naar de fysio moet. Heeft hij nog pijn?
donderdag 15 april 2010 om 15:11
Aaargh! Ik zit binnenkort ook bij Bonje met de buren volgens mij.
Buurman klaagt dat ik de auto te vaak voor hun deur zet. Moeten ze 2 meter verder lopen, nou boehoe boehoe zeg. Of ik hem niet liever ergens anders neer wil zetten. dus ik zei; nou ja net zoals jullie heb ik de auto ook met een reden, en vind ik het niet handig als de auto ver weg staat. Zegt ie; ja maar die van jullie kan nog lopen. GVD dat zeg je toch niet!!!!
Buurman klaagt dat ik de auto te vaak voor hun deur zet. Moeten ze 2 meter verder lopen, nou boehoe boehoe zeg. Of ik hem niet liever ergens anders neer wil zetten. dus ik zei; nou ja net zoals jullie heb ik de auto ook met een reden, en vind ik het niet handig als de auto ver weg staat. Zegt ie; ja maar die van jullie kan nog lopen. GVD dat zeg je toch niet!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 15 april 2010 om 15:13
Ik moet al zo oppassen met dat kind van hun, Jonathan had van de week zowat weer een slag in zijn gezicht, kon de buurvrouw nog net op tijd zijn arm pakken. Ik begin er zo onderhand wel een beetje van te balen dat we altijd rekening moeten houden met hun maar zij met niemand ofzo. Maar de auto van hun staat op de cm altijd op dezelfde plek en als hij 2 meter naar achter staat dan zijn ze van slag ofzo.
Sorry, ik heb mijn dag niet
Ik heb af en toe spijt dat we dit huis hebben gekocht. Het word al weer mooier weer dus we zitten al weer constant in dat geschreeuw van dat kind, maar ja. Dat vinden zij ook heel normaal dat wij daar last van hebben.
Sorry, ik heb mijn dag niet
Ik heb af en toe spijt dat we dit huis hebben gekocht. Het word al weer mooier weer dus we zitten al weer constant in dat geschreeuw van dat kind, maar ja. Dat vinden zij ook heel normaal dat wij daar last van hebben.
donderdag 15 april 2010 om 16:48
Mal, kan die van hun niet lopen dan? Dan heeft hij misschien wel een punt? Kan het misschien zo zijn dat zijn vraag toch al niet lekker valt omdat je gestresst bent? Ik ben er niet bij geweest natuurlijk maar op zich is het toch prima dat hij het je vraagt?
Over je vlucht van za: als luchtruim morgen weer open gaat denk ik dat het wel in orde komt hoor.
meis, dit is niet je week geloof ik idd
Over je vlucht van za: als luchtruim morgen weer open gaat denk ik dat het wel in orde komt hoor.
meis, dit is niet je week geloof ik idd
donderdag 15 april 2010 om 17:33
donderdag 15 april 2010 om 17:37
Suze, geen idee eigenlijk. We wilden in februari maar dat ging helaas niet door door dat been en omdat de examens van man verzet waren. Nu heb ik alle vrije dagen nodig om nog even door te kunnen werken. Ik hoop heel snel weer, ik mis Nederland. Schoonouders komen over twee weken en gelijk daar achteraan mijn broer met vriendin. Ik stuur ze eerst allebei naar de hema .
Ik ben echt zo ontzettend blij van de Kita, echt heerlijk!
Mal, misschien is de buurman wat overspannen en vindt hij het dragen zo zwaar en drukt hij zich wel erg onhandig uit?
Ik ben echt zo ontzettend blij van de Kita, echt heerlijk!
Mal, misschien is de buurman wat overspannen en vindt hij het dragen zo zwaar en drukt hij zich wel erg onhandig uit?
donderdag 15 april 2010 om 17:41
Malman heeft het even uitgepraat en hij zei al dat hij die opmerking niet had moeten maken, de buurman. Dus dan is het wat mij betreft goed hoor. Hij heeft geen punt vind ik want de auto staat nog steeds bij hun voor de deur alleen ietsjes verder dan normaal, en ik neem Mr J vaker mee in de auto dan zij dat doen met hun kind. Maar goed, hij maakte die opmerking toen ik al had toegezegd dat ik er rekening mee zou houden, en dat viel bij mij wel verkeerd. We hebben allebei een kind met een handicap en ik houd er niet zo van als op alle slakken zout worden gelegd, dan kan ik wel 10 keer per dag aanbellen bij hun vanwege geluidsoverlast, dat doen wij ook niet, het is geven en nemen toch.
donderdag 15 april 2010 om 17:51