Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit??

14-04-2010 17:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
Kijk maar hele leuke (te dure!) jumpsuits

http://www.perfectlybasics.nl/jumpsuit- ... 02104.aspx
Zal al op Filippa K te zoeken en kwam dit tegen: http://www.perfectlybasic ... _ikat-02090034331105.aspx

Ook helemaal leuk...
Ik heb zelf deze van Babyphat..

http://live.drjays.com/wp ... loads/2007/09/1681909.jpg

Zit een rits aan de zijkant dus eigenlijk nooit echt problemen gehad op het toilet.
dubbel
Hm als ik babyphat google kom ik als kleinste maat XL tegen.. Gaat ook niet werken..
Ik vind jumpsuits heel mooi maar vind het zo onhandig als je naar het toilet moet. Daarom heb ik er nog geen een gekocht.
Die van mij van Babyphat is een mt.34 huppeltje75. Zit als gegoten. Wel alweer 2 jaar terug dat ik hem gekocht heb... Misschien eens op ebay kijken?
Hm vreemd dat ik die niet kan vinden dan, zal es verder kijken..
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... ia%20jumpsuit&Nao=0&N=186

Heb deze net ontvangen en ik vind hem leuk! Nu nog bedenken wat ik eronder draag. Of vinden jullie "niets" ook een optie??
Ik vind ze leuk! Maar je moet er wel het perfecte figuur en lengte voor hebben.
Niets is ook een optie hoor, anders een hempje.
1.72 en tijdelijk 64 kilo, ben hard bezig om er nog 2 af te krijgen. Is dat te dik?

Niets vind ik zelf ook leuk bij deze, met name omdat de borstpartij toch strak is en er niets "uiitvalt.." Maar dan is het wel weer heel veel denimblauw..
quote:huppeltje75 schreef op 02 juni 2010 @ 18:31:

1.72 en tijdelijk 64 kilo, ben hard bezig om er nog 2 af te krijgen. Is dat te dik?

Niets vind ik zelf ook leuk bij deze, met name omdat de borstpartij toch strak is en er niets "uiitvalt.." Maar dan is het wel weer heel veel denimblauw..

Ik vind het niet te dik. Ik ben even groot en even zwaar als jij. En alhoewel ik mezelf (uiteraard) te dik vind, valt het echt wel mee als ik het eens objectief bekijk. Maar goed, ik weet dan niet wat voor figuur je hebt. Ik zou zo'n jumpsuit wel aantrekken hoor. Wel met pumps of nog beter open schoenen met een hoge hak. Je snap wel wat ik bedoel. Platte schoenen + jumpsuit gaat denk ik alleen als je minstens 1.85 m. bent. En dan nog is het niet echt flatteus.

Ik zag overigens laatst een meisje in een zwarte jumpsuit, pumps en spijkerjasje en zij was ongeveer 85 kg (als ik het zo in schat). Nu ben ik erg kritisch als het aankomt op kleding + gewicht, maar ik vond het echt niet vreselijk staan..
JA! Dat zat ik ook te denken, heb nog steeds mijn vreselijk coole paarse Guess pumps in de kast staan. Maar is dat niet too much (lees: overdressed) onder een toch wel een beetje veredelde spijkerborek??
Nee, vind ik niet too much hoor! De jumpsuit zelf is door de stof en de (niet)-print best wel safe. Dus júist opleuken met gave pumps. Hoe zien ze eruit? Guess heeft soms ook best wel hoerige pumps (voornamelijk de peep-toe's)
Zie mn avatar :-)
Dat dacht ik al Ik zeg: doen!
ok :-)
Ik wil een foto Zonder hoofd mag
Van de jumpsuit? Heb ik al eerder gepost..?
dubbel..
anoniem_103775 wijzigde dit bericht op 03-06-2010 09:01
Reden: dubbel..
% gewijzigd
Haha nee. Van je outfit! Dan kan ik zien of het leuk staat (ivm overeenkomst lengte/gewicht)
Ok, nou zal binnenkort f kijken of ik een fotootje kan maken dan :-)
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 18:08:

[...]

Ja fuck daar ben ik ook bang voor. en met ,m 1.72 en 64 kilo gaat dat m niet worden ben ik bang. Toch vind ik ze leuk...Huh... vind jij jezelf niet slank dan? Ik ben precies hetzelfde als jij en ik zou het wel durven als ik het mooi vond hoor Maar daar gaat het mis
Nee vind mezelf niet echt slank. Weet wel dat ik niet moddervet ben maar er kunnen best wat kilootjes af hoor. Ben ook hard bezig met de hometrainer enzo de laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven