Goedkoop kraam-cadeautje
vrijdag 5 oktober 2007 om 08:22
Hallo!
misschien kunnen jullie hier mij helpen? ik ga straksje op kraamvisite bij een kennis van mij. Ik ken haar helemaal niet zo goed. ben pas 1 keer bij hun thuis geweest, en zij nog nooit bij ons. ze wonen bij ons in de straat en wij hebben ook een geboortekaarte gehad. dus heb ik zoiets van dat ik wel langs moet gaan, want als je zo dicht bij elkaar woont ga je niet een kaartje sturen, met gefeliciteerd en 't daar bij laten.
maar nu heb ik geen idee wat ik straks mee zal brengen. wil geen kleertjes geven, want ik vermoed dat ze die al genoeg heeft. nu haar 2e zoontje gekregen, vrij vlug na de 1e.
heeft iemand een idee?? ik dacht zelf aan een klein knuffeltje misschien, zo'n zacht poppetje, maar ik weet niet of dat wel zo origineel is? en ik wil eigenlijk niet meer dan 7,50 euro uitgeven.
alle tips zijn welkom
misschien kunnen jullie hier mij helpen? ik ga straksje op kraamvisite bij een kennis van mij. Ik ken haar helemaal niet zo goed. ben pas 1 keer bij hun thuis geweest, en zij nog nooit bij ons. ze wonen bij ons in de straat en wij hebben ook een geboortekaarte gehad. dus heb ik zoiets van dat ik wel langs moet gaan, want als je zo dicht bij elkaar woont ga je niet een kaartje sturen, met gefeliciteerd en 't daar bij laten.
maar nu heb ik geen idee wat ik straks mee zal brengen. wil geen kleertjes geven, want ik vermoed dat ze die al genoeg heeft. nu haar 2e zoontje gekregen, vrij vlug na de 1e.
heeft iemand een idee?? ik dacht zelf aan een klein knuffeltje misschien, zo'n zacht poppetje, maar ik weet niet of dat wel zo origineel is? en ik wil eigenlijk niet meer dan 7,50 euro uitgeven.
alle tips zijn welkom
vrijdag 5 oktober 2007 om 08:30
-Een klein speeltje voor baby's van 3 maanden en ouder. Met van die
knisperdelen en mooie kleurtjes.
-Een nijntje bal met belletje erin
-plastic sleutels
Oftewel een goedkoop speeltje voor als de baby wat ouder is. Knuffels krijg je al genoeg en moet eerlijk zeggen dat de meeste knuffels die wij gekregen hebben in een mand beland zijn. Zoontje vind er ook niks aan. Misschien als ie wat ouder is...
knisperdelen en mooie kleurtjes.
-Een nijntje bal met belletje erin
-plastic sleutels
Oftewel een goedkoop speeltje voor als de baby wat ouder is. Knuffels krijg je al genoeg en moet eerlijk zeggen dat de meeste knuffels die wij gekregen hebben in een mand beland zijn. Zoontje vind er ook niks aan. Misschien als ie wat ouder is...
vrijdag 5 oktober 2007 om 08:32

vrijdag 5 oktober 2007 om 08:55

vrijdag 5 oktober 2007 om 11:37
niks waar je echt blij mee was? klinkt wel heel ondankbaar, maar voor TO, iets lekkers voor de moeder (eetbaars of smeerbaars), mooie bloemen, vond ik zelf wel heel erg leuk. Boekjes zijn altijd leuk (hier hebben ze bij de AH nu dikke dik boekjes voor 4 euro), ik zou zelf inderdaad ook neit voor knuffels kiezen, zeker niet bij een tweede kindje. Succes!
vrijdag 5 oktober 2007 om 12:09
Goeie tip Arwen van die Dikkie Dik boekjes bij AH. Mijn dochter is helemaal gek van boekjes.
Geen kraamcadeau want ik houd het lekker voor mezelf.
Van die knuffellapjes heb ik trouwens veel te veel gekregen, en ze vindt er niks aan. Plastic sleutelbos ofzo vondt ze wel al heel snel leuk, die zijn ook niet zo duur.
Geen kraamcadeau want ik houd het lekker voor mezelf.
Van die knuffellapjes heb ik trouwens veel te veel gekregen, en ze vindt er niks aan. Plastic sleutelbos ofzo vondt ze wel al heel snel leuk, die zijn ook niet zo duur.
vrijdag 5 oktober 2007 om 12:55
bedankt voor al jullie tips. Ik heb een rammelaartje gegeven die ook nog een soort piept als je er in knijpt, en 't lijken net 2 lichte groene bloemetjes.(beetje ingewikkelde omschrijving). en een kleur?stickerboekje voor 't oudste zoontje. kaartje en een doosje bonbons erbij gedaan.
ik heb zelf wel dingen gekregen die op dat moment heel leuk leken maar achter af kan ik me niet herinneren wat nou echt zo super was. mijn dochter heeft nooit met die "frutsels" gespeeld, en ik ben niet echt gek op roze kleertjes.....
wat wel leuk was, was een zilveren armbandje met haar naam erop, maar ja, dat wordt al snel een beetje duur voor iemand die je niet zo goed kent.
de baby was trouwens echt een schatje!
ik heb zelf wel dingen gekregen die op dat moment heel leuk leken maar achter af kan ik me niet herinneren wat nou echt zo super was. mijn dochter heeft nooit met die "frutsels" gespeeld, en ik ben niet echt gek op roze kleertjes.....
wat wel leuk was, was een zilveren armbandje met haar naam erop, maar ja, dat wordt al snel een beetje duur voor iemand die je niet zo goed kent.
de baby was trouwens echt een schatje!

vrijdag 5 oktober 2007 om 13:06
Haha, nee hoor. Die zilveren armbandjes krijg je vaak gratis van de drukkerij als je daar je kaartjes laat drukken.
Pfff, kadootjes die ik zelf echt heel erg leuk vond.....Alle boekjes. Sommige knuffels. Haar monchichi die ze van mij kreeg
Knijpbeestjes. Wij hebben geloof ik niet zo gek veel kadootjes gekregen.
Pfff, kadootjes die ik zelf echt heel erg leuk vond.....Alle boekjes. Sommige knuffels. Haar monchichi die ze van mij kreeg

vrijdag 18 juli 2008 om 11:22
Bij het Kruidvat maar ook supermarkten hebben ze regelmatig leuke dingetjes voor baby's, ook knuffeltjes, serviesjes etc.
Zelf neem ik vaak een serviesje mee op kraamvisite (beker,bordje,bakje, bestekje). Bijna niemand geeft zoiets en eigenlijk vind iedereen het wel leuk om te krijgen.
Momenteel hebben ze bij Zeeman spotgoedkoop sesamstraatservies, maar ook bij de Hema hebben ze altijd leuke serviesjes.
Zelf neem ik vaak een serviesje mee op kraamvisite (beker,bordje,bakje, bestekje). Bijna niemand geeft zoiets en eigenlijk vind iedereen het wel leuk om te krijgen.
Momenteel hebben ze bij Zeeman spotgoedkoop sesamstraatservies, maar ook bij de Hema hebben ze altijd leuke serviesjes.
vrijdag 18 juli 2008 om 12:31
quote:arwen173 schreef op 18 juli 2008 @ 10:49:
huh? hoe kom je erbij om 7 maanden na dato ineens dit topic op te diepen en een antwoord te geven?Tikte hier in: kraamcadeau. En dan: zoeken. Keek verder niet naar de datum. Maar ik moet zeggen.... de topic loopt weer! En ik kan wel wat tips gebruiken (zelf dus!).
huh? hoe kom je erbij om 7 maanden na dato ineens dit topic op te diepen en een antwoord te geven?Tikte hier in: kraamcadeau. En dan: zoeken. Keek verder niet naar de datum. Maar ik moet zeggen.... de topic loopt weer! En ik kan wel wat tips gebruiken (zelf dus!).
donderdag 24 juli 2008 om 20:54
Hahah, dit komt als geroepen. I need some help, ben zelf nog helemaaaaal niet thuis is kinderen, leeftijd en cadeaus (ook in die combinatie..).
Mijn buren hebben hun tweede kindje gekregen, een zoontje.
Ze hebben ook een dochtertje van net twee jaar.
Wat is nou echt leuk voor een meisje van twee? Iemand tips?
Voor de baby zullen het inderdaad iets van grappige sokjes worden (is dat handig??) en dan nog iets lekkers voor moeder.
Denk dat de baby het niet zo erg vind om het minst prijzige cadeau in ontvangst te nemen, toch??
Mijn buren hebben hun tweede kindje gekregen, een zoontje.
Ze hebben ook een dochtertje van net twee jaar.
Wat is nou echt leuk voor een meisje van twee? Iemand tips?
Voor de baby zullen het inderdaad iets van grappige sokjes worden (is dat handig??) en dan nog iets lekkers voor moeder.
Denk dat de baby het niet zo erg vind om het minst prijzige cadeau in ontvangst te nemen, toch??
donderdag 24 juli 2008 om 21:19

donderdag 24 juli 2008 om 22:29