vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Kep er nog veel meer, stom dat ik voor een breezer ga...
Je weet toch!
Vivalalisa, dat eten is wel heel erg belangrijk, probeer nu vandaag (maar dat zal wel niet meer lukken) of anders morgen wel wat te eten. Je zult je dan ook sterker gaan voelen, ookal staat het je nu enorm tegen. De situatie waarin je nu zit kost meer energie van je dan je zult vermoeden, je hebt het echt nodig!
Gezellig Much
Poeh poeh, eindelijk klaar...............
Je weet toch!
Lisa, hoe is het, de nacht een beetje doorgekomen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lisa, ik was even een dag weg en er was een hoop bij te lezen.

Heb je al wat gegeten? Ik begin me daar wel zorgen over te maken als ik lees wat je schrijft en de reacties erop.

En heb je je vriend al verteld dat hij níet thuis hoeft komen te slapen of voor jezelf een andere slaapplek geregeld? Alsjeblieft, DOE dat, echt! Anders kan ik je nu al garanderen (en ik denk vele forummers met mij) dat je je morgen of overmorgen alleen maar weer nóg rotter en vertwijfelder voelt dan nu.

Heb je bij jezelf al de keiharde keus gemaakt wél of niet door te gaan met deze man? Toen mijn relatie op een strontmanier uitging, was dat mijn enige redding. En natuurlijk droomde ik allerlei scenario's over hoe het tóch weer goed zou komen en weet ik wat, maar rationeel had ik de knoop doorgehakt 'deze man komt er bij mij nooit meer in'. Volgens mij is dat de enige manier om écht voor jezelf te zorgen en je zelf bij elkaar te rapen en te houden.
Lisa, hoe gaat het vandaag? Heb je een beetje kunnen slapen?

Heb je al iets gegeten?
Lieve Lisa, alles draait om keuzes maken en dat moet jij doen en keuzes maken is een van de moeilijkste dingen die er bestaan.

luister naar jezelf!
Je weet toch!
En eten!
Je weet toch!
hey

Haha een breezer?? Ik ben lekker aan de wiskey gegaan gister... Pff viel erg zwaaaar!

miss anoniempje

Ik weet dat eten belangrijk is. Echt waar!! ik ben het levende bewijs er van geweest! weet alles over gezond eten en het lichaam hoe het werkt, en zie ook in dat het nu na 5 of 6 dagen wel genoeg is.

Ik heb proberen te eten, maar ik heb 1 hap weg gekregen met moeite.. het wilt er gewoon nog even niet in.

summerdance: De nacht tja ene moment was ik rustig en andere moment weer in paniek... heb gister avond geen contact gehad,

lag in bed en alles draaide weer door mijn hoofd. dat hij voor haar alles betaalde enzz... en altijd zo op centen zat..is mij duidelijk dat die niet van mij hield, en niet alleen tegen mij loog maar meer tegen zichzelf om het goed te praten.

kastanje ik had je gemist

Ik heb die keuze niet gemaakt, hij maakt hem toch voor me! is hij zo duidelijk geweest in zijn woorden...

ene kant denk ik we vergeten alles!! hebben nooit meer over oke, ik doe wel oogkleppen op!! laat me niet allleen

Andere kant denk ik, nee weet ik!! Hoe kan ik zoveel van iemand houden die zo met mij omgaat?? hoe kan ik bij iemand blijven die mij niet wilt? die tegen zichzelf liegt en het goed praaat dat hij me bedroog??

Weetje keuzes maken kon in altijd wel

dat was bij hem wel anders , als ik met hem na de supermarkt ging waren we soms wel uur bezig....(en ik haat winkelen doe het liefst erin en eruit! alleen hamsteren wat nodig is)

hij kon twijfelen over de suiker de smaak van koffie enz enz...

dat is gekke, deze man was zo gestructueerd!

Hij schreef alles op! Alles had een vaste plek! brood eten zonder bord?? no way kruimels!!!!

schreef al zijn wachtwoorden in zijn agenda, had allemaal bakjes met etiketten wat waar in zat.. hij was super netjes...

denk inderdaad dat liefde blind maakt en dat dat hem ook overkomen is...

domme koe is het
hi gaat me een brief schrijven en die krijg ik vandaag. bij belde net na huis...

hij heeft keuze gemaakt!

ik zeg zeg die keuze dan!! nee wilt die niet even via telefoon doen ... nou ik weet genoeg! en nu heb ik spijt, dat ik hem kun dumpen maar het niet kon... en dat nu na dit alles, hoe rustig ik ben gebleven ik alsof gedumpd wordt haha tjonge jonge jonge zeg
Wat een hondenlul. En dan ook nog niet eens het lef hebben om het je persoonlijk te vertellen. Wat ongelofelijk slap.
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 10:57:

hey

Haha een breezer?? Ik ben lekker aan de wiskey gegaan gister... Pff viel erg zwaaaar!

wel drinken en niet eten? ik ken maar weinig mensen die zo destructief bezig zijn!

miss anoniempje

Ik weet dat eten belangrijk is. Echt waar!! ik ben het levende bewijs er van geweest! weet alles over gezond eten en het lichaam hoe het werkt, en zie ook in dat het nu na 5 of 6 dagen wel genoeg is.

Ik heb proberen te eten, maar ik heb 1 hap weg gekregen met moeite.. het wilt er gewoon nog even niet in.

Maar wel een whiskey? Kom nou toch! Als je kan drinken dan kan je ook drinkyogurt of vla drinken. Het lijkt een beetje alsof je je liefdesverdriet aangrijpt om weer in een oud patroon te mogen zakken. Je moet echt eten en wel nu!

summerdance: De nacht tja ene moment was ik rustig en andere moment weer in paniek... heb gister avond geen contact gehad,

lag in bed en alles draaide weer door mijn hoofd. dat hij voor haar alles betaalde enzz... en altijd zo op centen zat..is mij duidelijk dat die niet van mij hield, en niet alleen tegen mij loog maar meer tegen zichzelf om het goed te praten.

Ik heb die keuze niet gemaakt, hij maakt hem toch voor me! is hij zo duidelijk geweest in zijn woorden...

ene kant denk ik we vergeten alles!! hebben nooit meer over oke, ik doe wel oogkleppen op!! laat me niet allleen

Andere kant denk ik, nee weet ik!! Hoe kan ik zoveel van iemand houden die zo met mij omgaat?? hoe kan ik bij iemand blijven die mij niet wilt? die tegen zichzelf liegt en het goed praaat dat hij me bedroog??

Ja geef daar eens antwoord op. Hoe kan het zijn dat als jij compleet wordt venederd je dat bereid bent te vergeten, zolang hij je maar niet alleen laat? Wat is er erg aan alleen zijn? Waarom kan jij zo slecht leven met jezelf? En hoe denk je ooit een gezonde normale relatie te kunnen hebben als jij zo met jezelf omgaat?

Weetje keuzes maken kon in altijd wel

dat was bij hem wel anders , als ik met hem na de supermarkt ging waren we soms wel uur bezig....(en ik haat winkelen doe het liefst erin en eruit! alleen hamsteren wat nodig is)

hij kon twijfelen over de suiker de smaak van koffie enz enz...

dat is gekke, deze man was zo gestructueerd!

Hij schreef alles op! Alles had een vaste plek! brood eten zonder bord?? no way kruimels!!!!

schreef al zijn wachtwoorden in zijn agenda, had allemaal bakjes met etiketten wat waar in zat.. hij was super netjes...

denk inderdaad dat liefde blind maakt en dat dat hem ook overkomen is...

domme koe is hetJe kan nu wel afgeven op die andere vrouw, je vriend heeft er toch echt voor gekozen om al een jaar met haar een relatie te hebben. hij die nota bene geen keuzes kan maken, dat zegt toch wel alles over hem
ja wat voel ik me dom me nog een week aan lijntje laten houden lief wezen doen alles! en zelfs toen die dat zei deed ik lief want dacht anders krijg ik die brief niet pff
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 11:38:

ja wat voel ik me dom me nog een week aan lijntje laten houden lief wezen doen alles! en zelfs toen die dat zei deed ik lief want dacht anders krijg ik die brief niet pffJe bent niet dom, je bent verslaafd. Ga je nu wat eten?
tip:

vla (suiker, beetje eiwit)

soep (warm, zout, vitamientjes)

drinkyogurt (suiker/ eiwit)

brinta met suiker (graan, vezels, eiwit en suiker)
desnoods neus dichtknijpen en achter elkaar naar binnen klokken
Meisje meisje toch, waarom moet jij zo lief zijn? Omdat je bang bent om naar de klote te gaan zonder deze nobody. Met is op zeker kut, zonder heb je een betere kans.
Je weet toch!
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 10:57:

Lisa, jij kan die keuze nog steeds maken, echt waar! Geloof me, ookal heeft hij je nu gedumpt (wat hij overigens al 4 jaar geleden heeft gedaan, alleen jij weet het nu pas), jij kan er bij jezelf bewust voor kiezen dat WAT ER OOK GEBEURT je niet meer teruggaat naar deze zak hooi.

Ik snap dat deze stap nu misschien nog te moeilijk voor je is, maar ik weet uit ervaring dat het rust geeft. Dat het een startpunt is voor je verdere leven. Meid, je bent 26, vandaag is de eerste dag van de rest van je leven!!

Maar KIES. KIES voor jezelf, KIES om gelukkig te worden, KIES hem uit je leven te bannen en KIES alsjeblieft om weer te gaan eten. Als je kunt drinken, net wat Meds zegt, kun je ook voedzamere dingen drinken.

Alleen als jij kiest, en kiest voor jezelf, kun je je leven weer in eigen handen nemen en de controle over je leven terugnemen. Dat hoef je niet te doen door wel/niet te eten (je moet gewoon eten) maar alleen maar door te kiezen. Als je dat nu rationeel doet, die keuze maakt, kun je daarna verder gaan werken aan je emoties.

En geloof mij en iedereen hier: het. komt. goed.
Ga eens eten/drinken want als je whiskey kan drinken (erg verstandig met een zeer lege maag, not!) kan je ook andere dingen drinken of evt eten.

Ik denk dat het tijd wordt dat je jezelf even een trap onder je kont geeft. Het is vreselijk wat jou gebeurd is maar je moet nu zelf het heft in handen nemen! Wachten op die brief? No way, pak je spullen, je geld en ga. Hij heeft die keus al een jaar geleden gemaakt hoor, alleen was jij nog niet op de hoogte. Hou de eer aan jezelf en ga niet als een puppie bij hem smeken om terug te komen. Hij is jou niet waard en ik hoop dat je dat heeeeel snel zelf ook gaat zien.

Sterkte
wel drinken en niet eten? ik ken maar weinig mensen die zo destructief bezig zijn!

ja dom he ik weet het

Maar wel een whiskey? Kom nou toch! Als je kan drinken dan kan je ook drinkyogurt of vla drinken. Het lijkt een beetje alsof je je liefdesverdriet aangrijpt om weer in een oud patroon te mogen zakken. Je moet echt eten en wel nu!

echt als 1 ding zeker kan zeggen is dat ik niet in een oudpatroon wil vallen!! ik was weer afgevallen en dat voelt totaal niet goed op deze manier!! dat van drinkyogurt is een goed idee drinkontbijt ofiets ik had aar nog niet aan gedacht! dronk wel verse sappen e.d

Ja geef daar eens antwoord op. Hoe kan het zijn dat als jij compleet wordt venederd je dat bereid bent te vergeten, zolang hij je maar niet alleen laat? Wat is er erg aan alleen zijn? Waarom kan jij zo slecht leven met jezelf? En hoe denk je ooit een gezonde normale relatie te kunnen hebben als jij zo met jezelf omgaat?

antwoord op geven pff ik denk dat ik nog te blind ben, en nog te veel onze 10 jaren voor ons zie, ik geloof ik goede van de mens... dat fouten bestaan

wat is er erg om alleen te zijn? niks, ik kan het prima hij is 8 maanden weg geweest , toen was ik ook alleen...

Je kan nu wel afgeven op die andere vrouw, je vriend heeft er toch echt voor gekozen om al een jaar met haar een relatie te hebben. hij die nota bene geen keuzes kan maken, dat zegt toch wel alles over hem

ik geef niet af op haar, denk dat je dat verkeerd ziet, ik vond mezelf een domme koe..... hebgeen haat na haar... al denk ik soms van ze wist van mij af waarom doet ze dat dan?? maar andere kant zou ik misschien wel zelfde hebben gedaan als in zo een arm land woonde
Bevalt het? Om zo slecht voor jezelf te zorgen en zo'n drama van je leven te maken? Denk je dat het saai is om gezond te leven en een stabiel bestaan te leiden?
ik zal hem niet meer smeken, als hij niet in gezicht kan zeggen en wel in brief?? dan is het geen man....

hij heeft mij deze week zoveel pijn gedaan... sommige dingen die hij zeiden waren erger dan zijn daden...

ik zal zo wat drink yogurt halen... want eten heb ik echt geprobeerd maar er is een weerstand in mijn maag.

meds dankjewel voor je tips, zal er gebruik van maken!!!!!!
wuiles, wat denk je zelf??

denk je dat ik leuk vind om niet te eten?? enig idee wat voor herinneringen er van vroeger terug komen?? dat ik 39 kilo woog en geen stap kon zetten meer bijna??? nee dat is niet leuk!

en ben daar zelf uit gekomen! en genezen! terug vallen zou ik niet! geef ook duidelijk aan dat wel probeer maar mijn maag zich omdraaid...
ik had een stabiel bestaaaan! ookal hield die 4 jaar niet van mij, ik wist dat niet... dus ja misschien wil ik juist dat stabiele terug en wou ik hem daarom terug??

maar nu is mij heel duidelijk dat dat niet meer gebeurd! ik niet terug kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven