Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb vanmorgen al terrastegels gelegd en op maat gezaagd!

Zal morgen wel spierpijn hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net een telefoontje van mijn nichtje dat ze voor een mammografie naar het ziekenhuis moet omdat men denkt dat ze borstkanker heeft.........
Wat een ontzettend klote bericht, Buuf!
Alle reacties Link kopieren
Wat kut Buuf. Maar je weet het nooit, weet ik uit ervaring. Sterkte.

Ik hoop dat het loos alarm is.



Rainz. Vind je het jammer dat de test negatief was? Of sprong je een gat in de lucht.



Ben nog steeds onder de indruk van de lijst van MissM.



HPL lees je nog mee of ben je net zo forum moe als Bor.

Ik heb dat ook wel eens hoor. Dan ben ik laptop moe en dan start ik het ding opeens dagen niet op.



Heb erg veel zin in zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het meevalt, Buuv
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer!

Heb nog niet bijgelezen, weet ook niet of ik dat wel ga doen want jullie gaan zooooo hard

Het was echt in één woord geweldig! Nu nog even bijkomen van de reis en het weer thuis zijn. Over een paar dagen ben ik vast weer weer helemaal 'normaal' en gooi ik wel een verslagje op de BH

Zag dat jullie zaterdag gaan meeten, was helemaal vergeten dat dat eraan zat te komen en ben er dus niet bij maarrr... volgende keer vast weer wel.

Voor allemaal een dikke
Alle reacties Link kopieren
Gelfling, welkom terug. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!



- Boodschappen doen

- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen

- wc poetsen

- trap naar boven stofzuigen en poetsen

- bureau puinruimen

- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen

- was wegwerken

- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Alle reacties Link kopieren
Buuf, wat een rotbericht!
Alle reacties Link kopieren
daar was ik weer



Eerst een knuffel voor buuf, wat een rotbericht



Hier alles rustig. Ik heb echt een heel leuk kapsel. Zou het zo graag willen laten zien, Maar ik doe het nog niet.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Gelf welkom terug.



Rainz nee het leek mij ook dat je het er niet bij kan hebben.



Ik moet naar de neuroloog van het AZM. (Academisch Ziekenhuis Maastricht) met mijn oog. De neuroloog begon weer over de lumbaalpunctie, maar die weiger ik nog steeds. Hij kon niets meer voor me doen. Nu heeft hij nog niets gedaan alleen maar afgestreept en hij weet nog steeds niet wat het is.

Dus heb ik ook de MRI die hij wou geweigerd. Dat ze in Maastricht maar uit gaan zoeken wat ik heb.



Wordt er ook wel een beetje moe van.
Alle reacties Link kopieren
- Boodschappen doen

- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen

- wc poetsen

- trap naar boven stofzuigen en poetsen

- bureau puinruimen

- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen

- was wegwerken

- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens



Wel naar winkel geweest, niet geslaagd voor dekbedovertrekken. Was vergeten het blaadje mee te nemen met de maten en ik was zo aan het twijfelen over de juiste maat, dat ik de overtrekken maar heb laten liggen. Misschien volgende week nog een poging doen.



Wel héle mooie gordijnstof gezien bij Kwantum voor de slaapkamer, dus daar ook nog even de maten van gaan opschrijven en dan bestellen!
Alle reacties Link kopieren
Heee, Gelf, weer terug! Leuk en nog leukerder dat je het zo naar je zin hebt gehad!



Rainz, blijf jij in het huis wonen? Dat je zoveel aan het opknappen bent enzo. I shet geen spanning die je misselijk maakt?



Jonna, wat ee nnaar nieuws. Hopelijk valt het mee.



Its, waarom mogen we geen foto????



Hier een lange, lange dag gehad. Ben wel helemaal stuk nu ook omdat het gisteren zo laat werd met de film. Wel een leuke film hoor, de gelukkige huisvrouw. Vond het alleen net alsof het deel 2 was van 'komt een vrouw bij de dokter'. Beetje zelfde stijl en uiteraard alletwee met Carice van HOuten.



Vandaag ook mijn kraampakket binnengehad. Was niet zo angstaanjagend als ik verwacht had
Alle reacties Link kopieren
Fus in de gelukkige huisvrouw speelt Eleonora mee.

Heb je er op gelet?
Alle reacties Link kopieren
Echt? Jammer dat ik dat niet wist! Als wat?
Alle reacties Link kopieren
Dat vieze mens met dat tasje in die psychiatrische inrichting.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk Rainz, dat je het dan wel opknapt



Zoeb, die mevrouw die nogal euh, aanwezig is, zeg maar in de groep?
Alle reacties Link kopieren
Ja juist die Fus. Dat is Leo. Wat is ze goed hé.X-D
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat ik dat gisteren niet wist, dan had ik wat beter opgelet Ik had me Leo kleiner voorgesteld in ieder geval. Grappig hoe je dan opeens iemand in een film 'kent'.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag was ze ook te zien in S1ingle.

Heeft iemand dat nog gezien? Ik kijk er nooit naar. Maar kon het nakijken op de site van Net of RTL 5.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die heb ik wel gezien maar ja, als ik nu pas weet dat ze meedoet dan is het al te laat he?

roep volgende keer eens van te voren Zoeb
Alle reacties Link kopieren
Zou Goldie gaan vliegen of met de auto/boot?
Alle reacties Link kopieren
Ze ging met de trein naar Brussel, dus ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze zou gaan vliegen... Denk dat dat dus nu niet doorgaat, want voor morgen zijn schijnbaar ook al veel vluchten geannuleerd.
Alle reacties Link kopieren
#breekt even in#



@coeberghmetijs: Thnx voor je berichtje!

Heb je gemaild op dat emailadres wat je me gegeven had, maar denk eigenlijk dat je dat niet meer gebruikt.

Wil je mij even mailen op troela78@live.nl?



#verlaat topic weer#
Alle reacties Link kopieren
Tenzij ze vóór 19.00 uur zou vliegen. Ik hoop het voor haar!



Coe, hoe is het met je bekkie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven