High Tea in Utrecht of omgeving?

14-04-2010 13:10 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een groepsuitje ben ik op zoek naar een leuk café, liefst met terras, dat een lekkere high tea kan verzorgen. Liefst ook op dat terras

Nu ben ik zelf niet echt bekend in Utrecht, en die stad is voor ons wel het handigste, lekker centraal in Nederland.

Hebben jullie misschien tips?
De Bakkerswinkel in het centrum van Utrecht is erg leuk en lekker. Of ze een goed terras hebben weet ik niet. Ben er alleen in de winter geweest.
Broers in Utrecht .

Geen idee of het ook op het terras kan maar is een erg leuke locatie.
Broers in Janskerkhof 9 Utrecht, zeer goed high-tea en terras erbij.
quote:noa_lynn schreef op 14 april 2010 @ 13:14:

Broers in Utrecht .

Geen idee of het ook op het terras kan maar is een erg leuke locatie.Broers is inderdaad leuk hoorde ik. We hebben contact met hen gehad, en zij serveren geen high tea op het terras, ivm wiebelende tafeltjes
Haha nem goede!!!
Bakkerswinkel Utrecht
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Babbelz en Musicath, dank jullie wel voor de tip van de Bakkerswinkel, ik ga even kijken wat het precies is
ff gegoogeld: Tante's Bistro in Utrechtt, wel vrij prijzig, maar is iemand bekend met deze Bistro??

Wel een leuke locatie aan de oude gracht. denk ik zo.
Volgens mij kan je bij Brasserie Goeie Lousia in Karel V ook high tea-en, hele mooie locatie!!
Goede actie Nem!

Bakkerswinkel had ik ook naar gekeken, maar leek erop dat er niet een echt terras was. Maar misschien heb ik dit verkeerd?
Bakkerswinkel heeft geen terras bij mijn weten, is wel heel erg leuk
dank voor jullie reacties! Ik ga vanmiddag een belronde doen langs de kandidaten met kritische vragen over hun terrasmogelijkheden

Meer opties zijn nog steeds welkom!
Misschien is het theehuis bij Rhijnauwen nog iets? Ik wete niet of je daar kunt hightea-en, maar er is een super buitenruimte!
Theehuis is inderdaad errug leuk! Is dus niet echt in Utrecht maar in het bos tussen Utrech en Bunnik.

Ze hebben Theefeest als je op de site kijkt bij Met zn allen...

http://www.theehuisrhijnauwen.nl/theehuis/home.html

http://www.iens.nl/restaurant/3770/#opinions
Nem, je bent geweldig!

quote:meisje1980 schreef op 14 april 2010 @ 13:57:

Misschien is het theehuis bij Rhijnauwen nog iets? Ik wete niet of je daar kunt hightea-en, maar er is een super buitenruimte!

Ik dacht dat Theehuis Rhijnauwen alleen pannekoeken en wraps serveerde, maar geen high tea...

Karel V serveert wel high tea, maar zal best erg prijzig zijn...
Het is niet in Utrecht maar in Haarlem maar Juffrouw zonder zorgen @ Haarlem is ook erg goed!
Don\'t ever let them get you down
Haarlem is een beetje ver, Utrecht is nog steeds het makkelijkst.

Iemand: waar in Utrecht is er een leuke bar, café, brasserie, met terras en waar ze dan ook nog een high tea serveren (of id.). Alvast bedankt.
Of ze in het theehuis in Rhijnauwen ook high tea hebben, weet ik niet. Ze hebben wel meer dan pannekoeken en wraps hoor, je kunt best lekker lunchen daar. Wat ik ook weet is dat het in het weekend echt mega-mega-mega druk is met ´hippe jonge gezinnen´ uit de stad.

Op weekdagen zal het wel rustiger zijn denk ik. Inderdaad veel buitenruimte, je wandelt zo het bos in en je kunt er met een kano aanmeren. Zeker in de zomer lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven