3000+ deel 46
donderdag 15 april 2010 om 23:18
donderdag 15 april 2010 om 23:19
quote:floor72 schreef op 15 april 2010 @ 23:03:
Ik zou het ook wel een keer willen doen. Is het duur Iry?
Ehm... ik weet eigenlijk niet hoe de prijzen nu liggen , vergeten te vragen.
Zal wel iets hoger liggen dan vorig jaar, toen betaalde ik 275 euro.
Pittige prijs idd, maar als je bedenkt wat ik in de jaren voorheen leegkieperde aan schoonheidsspecialstenbezoekjes, dure huidverzorginsproducten die ik maar half opmaakte omdat ze niet werkte en maar weer andere kocht,
dan ben ik met eenmaal per jaar een peeling bij de Dermatoloog vele malen goedkoper uit.
En dan wel met resultaat.
Ik zou het ook wel een keer willen doen. Is het duur Iry?
Ehm... ik weet eigenlijk niet hoe de prijzen nu liggen , vergeten te vragen.
Zal wel iets hoger liggen dan vorig jaar, toen betaalde ik 275 euro.
Pittige prijs idd, maar als je bedenkt wat ik in de jaren voorheen leegkieperde aan schoonheidsspecialstenbezoekjes, dure huidverzorginsproducten die ik maar half opmaakte omdat ze niet werkte en maar weer andere kocht,
dan ben ik met eenmaal per jaar een peeling bij de Dermatoloog vele malen goedkoper uit.
En dan wel met resultaat.
donderdag 15 april 2010 om 23:20
quote:mocy schreef op 15 april 2010 @ 23:15:
Toch heb ik wat met die buurt. Ik fietste er jarenlang iedere dag doorheen want woonde in de wijk er naast. Is niet alleen maar kommer en kwel hoor. Er gebeurt gewoon wat meer Bedoel je de Zuidwal of de Schilderswijk?
Toch heb ik wat met die buurt. Ik fietste er jarenlang iedere dag doorheen want woonde in de wijk er naast. Is niet alleen maar kommer en kwel hoor. Er gebeurt gewoon wat meer Bedoel je de Zuidwal of de Schilderswijk?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 15 april 2010 om 23:21
donderdag 15 april 2010 om 23:23
donderdag 15 april 2010 om 23:23