**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
quote:Margaretha2 schreef op 14 april 2010 @ 11:06:

[...]

Dit vind ik ook cute hahaha

Trouwens om noge ven terug te komen op je post van tijden terug over de Goede Week, het is niet zo dat er overal feesten achteraan komen, elke autonome regio heeft zijn eigen lokale feesten. De Fiestas de Abril en de Romería zijn b.v. heel bekend in Sevilla en het feest van Sant Jordi in Barcelona.

Ah oké, interessant van die feesten na de heilige week. Is het typisch iets van het Zuiden? Vriendin van me loopt momenteel een deel van de camino de santiago, ik heb haar nog niet over seizoensfeesten gehoord.

Het is niet alleen cute van me, ik heb ook gewoon betere dingen te doen dan jullie hele sexlevens te lezen, haha
Fin dattie je even heeft gebeld Spijker!
Marg, met collega's vind ik het sowieso niet kunnen dat je grapppen ten koste van een ander maakt. Het voorbeeld wat jij noemt, dat zou niet eens in me op komen.

Wat streilisatie betreft vind ik het niet iets van 'opgeven' als een vrouw het doet. Ook omdat ik bij een man me afvraag waar die geproduceerde zaadccellen dan blijven in de ballen, terwijl het bij een vrouw toch almeer een open systeem is (en het me ook minder slecht lijkt voor het vrouwen lichaam als er eens een eicel ergens verdwaald). En als mij iets zou overkomen, dan vind ik dat ik de man omdat die biologisch nog een tweede leg kan krijgen, ik hem dit niet mag ontnemen. Andersom zal dat veel moeilijker gaan.

Maar goed, ik lees dat jullie die discussie hier al eens hebben gevoerd, dus zal em niet aanzwengelen

Wat viezigheid betreft kan ik best wat hebben, ook al ben ik zelf wel liever fris. Ik vind het post-seks ook nooit zo stinken eerlijk gezegd. Maar goed, ik doe het wel met condoom, dus dat scheelt alweer wat gesmeer, hahaha
Het gebrek aan seks (ondanks de moeilijke momenten daarmee) vind ik echt wel een minpuntje van een LDR. Maar ik zou niet met een ander kunnen gaan lopen prutsen en wat dat betreft zitten lief en ik wel op een lijn. Hij zou het echt niet waarderen als ik dat wel zou doen en andersom zou ik het ook niet waarderen. Dus voor mij geen vriendjes met benefits om ernaarst te hebben... Denk wel dat dit persoonlijk is; als het voor allebei goed werkt, waarom niet? Maar voor mij zou 't niet werken.

En het schoonmaken na de seks, er staan standaard tissues in de kamer en ik moet daarna toch altijd naar de wc, dus de "viezigheid" wordt wel een beetje beperkt. Maar vanaf de andere kant, het is toch gewoon wat natuurlijks, dus ik zie het niet echt iets als heel vies.
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 15 april 2010 @ 13:39:

Maar vanaf de andere kant, het is toch gewoon wat natuurlijks, dus ik zie het niet echt iets als heel vies.

Snot, bloed, spuug, zweet en urine ook, en als ik dat bij een bepaalde activiteit op me krijg zal ik er niet zo snel voor terugdeinzen, maar ik was het daarna wel weer af.

Heejhallo, doe het met een neger en je krijgt gegarandeerd dit en anders te horen. Cubanen heb hier ook nog eens een grote faam, een beetje net als Brazilianen, ook gaan veel mensen naar Cuba op seksvakantie. Zelfs maakte laatst iemand míj een compliment (eh.. min of meer) op die manier. Een man zei tegen zijn vriend: Zo hey, hoe die Cubanen jagen hè.
In Nederland krijg ik vaak van mannen de vraag of "het echt waar is", en soms flauwe grappen over dat ik nooit meer aan een blanke zou kunnen wennen enzovoort. Mijn vriend zit qua kleur tussen John Legend en Beyoncé in dus niet heel donker, maar dat geeft niet, ik durf te wedden dat als je met iemand als John Legend bent of Alicia Keys diezelfde goeie grappen hoort.
Oh nou ik toch op dreef ben, de laatste keer ben ik een paar keer uit geweest met een paar andere stelletjes waarbij dan de mannen allemaal donker zijn en de vrouwen allemaal blank. Ik vind dat dus echt niets. Dat je dan binnenkomt in een club en dat je gewoon één groot lichtgevend wandelend vooroordeel bent.

Ikzelf val niet alleen op zwarte mannen of alleen op haflbloedjes of alleen op blondjes, en ik vind het ook grote bullshit als mensen zegge ndat ze dat wel doen... Zelf heb ik ook blanke vriendjes gehad en mijn vriend heeft ook zwarte vriendinnetjes gehad, ook meiden die donkerder waren dan hij. Het is gewoon toevallig dat we samen zijn gekomen, omdat we elkaar leuk vonden, en nu voel ik me soms in zo'n hokje gestopt, als we met een hele groep van dat soort 'toevalligheden' zijn.

Dat zal wel aan mezelf liggen, dat ik zelf niet denk dat het zo toevallig is, dat ik zelf het stom vind dat er zwarte mannen zijn die per se een blanke vrouw willen of mongolen die zeggen once you go black, you never go back, en dat ik nu het gevoel heb of ik daar ook bijhoor (door de ogen van de rest natuurlijk). Of dat die mensen mij als 'een van hun' zien.
Over Beyoncé gesproken.

Die vinnik eg heeeeeeel lelijk zingen. Zo fel en vals.
Hé. Nu ben ik niet helemaal bijgelezen, maar ik wist helemaal niet dat de sterilisatie van de baan was, Kjong.
Overdag vastbesloten. Maar 's nachts had ik er nachtmerries van.

Hele keizersneedrama en andere buikoperaties kwamen in de nacht spoken.

Dan nog maar even een uitprobeerselpil (tegen mijn zin, maar welk alternatief is er dan nog).

Hoe is het met daten?
Vraag je dat aan mij? Want ik heb al een eeuwigheid een date gehad. En ook geen uitzicht op verandering.

Ja, soms zijn overdagbeslissingen niet zo goed. Hopelijk vind je iets waar je tevree mee bent.
Wauw. Een eeuwigheid een date.

Klinkt als een sprookje.

Wat is er toch met die g op mijn toetsenbord? Dat gaat echt regelmatig fout.

Of freudiaanse verspreking. Hád ik maar een eeuwigheid een date.
Ooh, een freudiaanse versprekin.

Het moest dus zijn, een eeuwiheid een date.

Er was toch 'n mogelijke doorschuifdatert van Nemo? Wie was dat ook al weer? En waarom is ie niet doorgeschoven?

Etosha: jouw kindertwijfels zijn verrassend om te lezen, ik dacht altijd dat jij heel stellig echt niet wilde. Denk je dat het er ooit van gaat komen, als B. op de tram rijdt bv?

Zitten er veel risico's aan 'n sterilisatie bij 'n vrouw? (ik heb er echt geen idee van)

Kjong, wat houdt je tegen? De nachtmerries? Wat betekenen die?
Psies.

Trouwens een eeuwigheid een date kan ook heel negatief zijn: een date waar geen einde aan lijkt te komen.
Dat je nooit tot de kus bij de voordeur komt.

Sja.

Dat is ook niet leuk.

Het is een buikoperatie ies. Niet een enorme. Maar wel wroeten in de zachte delen.

En daar heb ik wat trauma van. Fysiek en spiegies.

Overdag natuuuurlijk geen last van, spiegies dan, maar dat komt er blijkbaar des nachts uit. Dus heb ik het nog maar even(?) uitgesteld.
Heel verstandig. Zoiets moet je zeer zeker voor zijn.

Ook hier weet ik geen zak van, maar de keizersnee (waarom heet die eigenlijk zo?) hakt er dus enorm in. Heb je daar nog last van, na bijna 3 jaar?
quote:isiss schreef op 15 april 2010 @ 22:41:

Heel verstandig. Zoiets moet je zeer zeker voor zijn.

Wijze woorden. Niet iets om te gaan doen als iets in je blijkbaar heel hard 'nee' roept.

Oh sjezus, de buurman is aan het zingen geslagen.
Ja, fille, wie ging ik ook al weer doorschuiven? Was dat de lipgloss man, die je daarom niet meer wilde?!

Kjong: ik ben tijdens mijn stage bij een sterilisatie geweest en om je eerlijk te zijn: dat was echt een makkie! Een camera door je navel en een klein gaatje in je onderbuik waar het "gereedschap" door naar binnen gaat, 2 klemmen op iedere eileider en klaar is kees....

(alhoewel ik me heel goed kan voorstellen waarom je er al trauma's van krijgt als je eraan denkt door een keizersnede enz... maar het stelt echt niet veel voor...)

Ik was laatst bij mijn vriendin en vriendlief en zij wilde me wat voorleggen: het douchen na sex. Wel of niet? Vriendlief vond het dus te smerig voor woorden om het niet te doen en zij viel het liefst meteen in slaap. Dus wat vond ik?

Tsja, met moslim mannen ga je ook altijd meteen daarna douchen (althans, dat is mijn ervaring, weet niet hoe dat zit met Kjong, Cadi en Isiss). Maar ik wil dat vooral wanneer het zonder condoom is. Met condoom kan ik nog wel heerlijk lui blijven liggen en de volgende dag pas douchen.

Maar ik sluit me aan bij Es: ik ben ook niet zo "schoon". Vind mezelf schoon genoeg, maar er zijn altijd nog mensen die meer overdrijven erin.

Marg: wilde toch nog even van jou horen dat het "goed" was van de condoom
Bassist heeft een hele, hele goeie vriendin. De vriendin waarvan ik al zei dat hij haar aan de telefoon had nadat hij mij had gebeld. Zij is zijn ex-van-lang-geleden in wiens oude appartement hij nu woont. Ze moet even een bijnaam hebben anders wordt dit een ingewikkeld verhaal dus ik noem haar even F.

F en Bassist zijn al lang uit elkaar maar zijn altijd goed bevriend gebleven. Toen hij net naar de stad verhuisde waar hij nu woont heeft hij zelfs even bij haar ingewoond terwijl hij een appartement voor zichzelf aan het zoeken was. In die tijd leerde hij gekke ex kennen en daardoor kent F gekke ex ook al een hele tijd.

Gekke ex heeft behoorlijke problemen en kan daardoor ook nooit een baan houden. Bassist heeft gekke ex leren kennen via een tijdelijk baantje dat hij had toen hij net verhuisd was, Bassist, F en gekke ex werken allemaal in de horeca. Dus een tijdje geleden toen het weer heel slecht met gekke ex ging, hebben Bassist en F ervoor gezorgd dat zij, via hun contacten, weer werk kreeg. F heeft hier met name voor gezorgd, dus gekke ex staat ook een beetje in het krijt bij F.

F. hoorde dat het weer uit de hand was gelopen en zei aan Bassist: en nu ga je mij beloven dat je nooit-nooit-nooit meer contact hebt op welke manier dan ook met gekke ex. Je gaat alle spullen die ook maar iets met haar te maken hebben in een doos doen, en die doos kom ik volgende week ophalen. Als je mij belooft nooit meer contact met haar te hebben, dus nooit de telefoon opnemen en nooit de deur opendoen, ga ik contact met haar opnemen en alles regelen.

Bassist beloofde het. F heeft toen gekke ex gebeld, en gezegd: jij moet verder met je leven en je moet Bassist nu echt met rust gaan laten. Wat we afspreken is dat iedere keer als je boos op hem bent, of verdrietig bent, of even met iemand wil spreken of niet meer weet wat je moet, dat jij mij dan belt. Dat geeft gekke ex F beloofd, en kennelijk heeft ze dat gisteren meteen gedaan en een uur huilend aan de telefoon gezeten.

Gekke ex zei onder andere tegen F dat ze met Bassist in relatietherapie wil. Dat heeft F uit haar hoofd gepraat.

Tjezus wat een topwijf!!!!!!

Ik hoop echt dat dit gaat werken. Ik verbaas me wel iedere keer over hoe ver gekke ex van het padje af is, dat ze het bijvoorbeeld nu opeens heeft over relatietherapie... Bassist begint nu ook in te zien dat gekke ex alleen maar uit is op meer drama, en dat iedere keer contact dus alleen drama gaat opleveren. Zijn argument om het niet volkomen af te kappen was dat hij zich zorgen om haar maakte. Het is niet zo dat ze altijd alleen maar dreigt, ze heeft al meerdere keren zichzelf echt iets aangedaan. Maar nu is F er dus tussen gaan staan. Dus hoeft Bassist zich geen zorgen meer te maken, want er is altijd iemand die gekke ex kan bellen, namelijk F.

Nou, het is een heel verhaal en ik hoop dat jullie het nog volgen. Ik hoop ook echt dat dit werkt maar ik denk het wel.

Ik zit te twijfelen: zal ik F een berichtje sturen dat ze een topwijf is? Of zal ik me er maar beter helemaal buiten houden?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nemo, het was lipglossman en die bliefde ik inderdaad niet meer. Vanwege de lipgloss en hij vond jou heel leuk, toch? Dan is dat ook niks.

Hulde aan F. Ik zou nu nog geen berichtje sturen, maar wel op enig moment je waardering laten blijken.

Meteen douchen met moslimman (of semi-moslimman maar volgens mij zijn ze dat allemaal hier) komt mij niet bekend voor. Was altijd met condoom dus dan vind ik dat eigenlijk niet zo'n probleem.
Nu nog even iets heel anders

Mijn broer ging vandaag boodschappen doen en vroeg of ik ook nog dingen nodig had dan zou hij die voor me meenemen. Ik wilde onder andere graag babyolie, daar smeer ik me vaak mee in na het douchen want anders heb ik een superdroge huid.

Net gedoucht, pak het flesje en zie dat hij per ongeluk iets anders heeft gekocht: babylotion. Toch maar mee gesmeerd en nu.... ruik ik naar baby! (en ik moet stiekem toegeven, ik vind dat ik zo lief en schattig ruik nu )
I only get one shot at life - so I shoot to kill
"en hij vond jou heel leuk, dan is dat ook niks"

Pardon?

quote:kjong schreef op 15 april 2010 @ 12:30:

~vingers in oren~

Lalalalalalala.

Dit vond ik wel humor, aangezien jij volgens mij de enige bent die hier achteraf nog eens komt melden een horizontale tango gemaakt te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven