hoelaat is t nu?
vrijdag 16 april 2010 om 18:21
Levensgevaarlijk die kruidvat.. Kom er altijd met allelei kaarsjes, dienblaadjes en kussentjes vandaag terwijl ik alleen een shampoo nodig had.. Maargoed, dankzij de -50% was de schade vandaag maar ¤30.
@Frizz: Da's balen zeg.. Gelukkig ben je het weekend lekker vrij, of heb je die ook alweer volgepropt?
@Janna: Jij ook al het weekend vrij! Lekker zeg..
Ik heb morgen nog vrij maar zondag weer een late..
18.21 alweer.
@Frizz: Da's balen zeg.. Gelukkig ben je het weekend lekker vrij, of heb je die ook alweer volgepropt?
@Janna: Jij ook al het weekend vrij! Lekker zeg..
Ik heb morgen nog vrij maar zondag weer een late..
18.21 alweer.
vrijdag 16 april 2010 om 18:24
Ik ben vrij het hele weekend, maar ik heb de crisismeneer wel beloofd dat ik hem bel als ik in zijn buurt ben, kunnen we toch nog even praten. We will see...
Nu een half uur fietsen, want als ik met het ov naar dat feest ga ben ik bang dat ik niet meer thuis kom, en ik hou niet van afhankelijk zijn van anderen.
Noah ben je al volgeschilderd?
Janna geniet lekker van je vrije tijd!
18.23 (ofzo)
Nu een half uur fietsen, want als ik met het ov naar dat feest ga ben ik bang dat ik niet meer thuis kom, en ik hou niet van afhankelijk zijn van anderen.
Noah ben je al volgeschilderd?
Janna geniet lekker van je vrije tijd!
18.23 (ofzo)
vrijdag 16 april 2010 om 18:33
Veel plezier op het feest Frizzy! Niet teveel zuipen.
@Janna: Ik heb ook echt een gat in m'n hand hoor.. Echt schandelijk maarja. Is dat vrouweigen of alleen ik?
Ik (wij) fiets ook even naar de stad. Heb al m'n oude kleren op marktplaats verkocht dus mag een nieuwe zomerjas halen van mezelf .
@18.33.
@Janna: Ik heb ook echt een gat in m'n hand hoor.. Echt schandelijk maarja. Is dat vrouweigen of alleen ik?
Ik (wij) fiets ook even naar de stad. Heb al m'n oude kleren op marktplaats verkocht dus mag een nieuwe zomerjas halen van mezelf .
@18.33.
vrijdag 16 april 2010 om 20:31
Haiii,
@Janna: Heb zo'n leuke trenchcoat bij de WE gehaald, echt een dotje..
Ben aan het budgetteren dus mag van mezelf alleen nieuwe spullen kopen als ik de oude verkocht heb. Echt een prima uitvinding; marktplaats...
@moon: Voel je je intussen al wat beter?
@ Janna: Wat ga je koken (inmiddels al klaar zeker)?
20.31 X factor tijd.
@Janna: Heb zo'n leuke trenchcoat bij de WE gehaald, echt een dotje..
Ben aan het budgetteren dus mag van mezelf alleen nieuwe spullen kopen als ik de oude verkocht heb. Echt een prima uitvinding; marktplaats...
@moon: Voel je je intussen al wat beter?
@ Janna: Wat ga je koken (inmiddels al klaar zeker)?
20.31 X factor tijd.