vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Drink yoghurt is een goede eerste stap...

Op zo'n lege maag echt voedsel is ook niet goed, net zoals je griep hebt gehad, moet je het weer rustig opbouwen, eerst drinkyoghurt, daarna cracker, soepstengel...

Moet je rustig je tijd voor nemen zolang je nu maar wel begint met dat opbouwen...

En wat betreft die brief... Hij onderstreept nu alleen nog maar eens wat voor domme koe hij is... Een laffe, liegende, domme, vreemdgaande, verzwijgende, domme domme domme koe... Dat is geen vent! Laat hem die brief maar lekker houden... Zijn woorden hebben jou al genoeg gekwetst...
Don\'t ever let them get you down
Ik heb het over nu, niet over vier jaar geleden. Jij kiest ervoor om alcohol te drinken, jij kiest ervoor om niet te eten, jij kiest ervoor jezelf zo te laten gaan. Dat is niet gezond. Zorg dat je professionele hulp krijgt als het je zelf niet lukt om de grenzen te bewaken. Geen enkele relatiebreuk is het waard om jezelf te beschadigen. Er ligt een heel leven voor je.
Geniet eens van de mooie dingen en de mensen om je heen.

Je hebt zoveel om voor te leven en je bent nooit alleen!

Wees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.

Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed!

De wereld heeft jou zo bedrogen, beloofde veel maar jij kreeg niets.

Je kijkt me aan met grote ogen en daarin lees ik je verdriet.

Je worstelt met herinneringen, van onmacht, wanhoop en de pijn.

Je kijkt niet naar de mooie dingen, je had iemand anders willen zijn!
Het maakt meer indruk op hem als jij je leven oppakt, normaal eet en laat zien dat je hem helemaal niet nodig hebt om te leven dan dat je nu het zielige vrouwtje uit gaat hangen, kilo's afvalt en hysterisch gaat huilen/smeken/sms'en/bellen etc.

Laat zien dat je hem helemaal niet nodig hebt in je leven en dat je het prima alleen kunt.
...
Je wilt hem niet terug, je hebt angst voor de toekomst. Het verleden was niet oké, maar je weet wat je had, niet wat je krijgt.

Je bent verslaafd, en afkikken is zwaar, heel zwaar. Helpt whiskey niet bij. Ja voor even, voor de korte termijn.

Je hebt een psycholoog nodig, hoop dat dat snel geregeld kan worden.

Door het overwinnen van je eet stoornis heb je laten zien dat je sterk bent, dat kun je nog wel een keer.

Nogmaals, ga niet reageren op die brief of welke reactie ook van je ex, je doet alleen jezelf pijn. Je ex zegt alleen wat jij wilt horen, maar raken doe je hem niet. Wees eens lief voor jezelf!

Welk doel heb je voor vandaag?
joyce ik ben wel benieuwd wat voor leugens er in die brief staan, het is mij nu heel duidelijk, wat ik al langer voelde deze week maar niet wou zien is duidelijk... het is over tussen ons. hoe pijnlijk t ook is...

je hebt gelijk wuiles daar kies ik nu zelf voor maar doe het niet met opzet, ik krijg dinsdag telefonisch concult en zal dan laten weten hoe belangrijk het is en hoe hard ik het nodig heb... dat zie ik zelf ook wel in en heb ik zelf ook wel nodig
Als jij het gevoel hebt moet je die brief gewoon aanpakken en lezen maar houdt inderdaad wel die leugens heel goed in je achterhoofd... Het blijkt nu dat hij je al 4 jaar voorliegt... En hij weet precies waar hij je kan raken, dus lees die brief zo rationeel als mogelijk...
joyce wat een prachtig mooi stukje heb je geschreven!

ik vind het bijzonder hoe andere mensen mijn gevoel kunnen beschrijven, geeft zo goed aan dat ik niet alleen ben!!

queenie

over een paar maanden misschien half jaar heeft hij spijt, spijt dat die mij heeft laten gaan! en dan ben ik sterk genoeg om nee te zeggen..

Dahlia

ik zal zeker moeten afkicken!maar dat komt wel..ik weet dat ik van mezelf sterk ben, heb veel overwonnen, en altijd sterk geweest, misschien was daarom fijn keer alles voor ander te doen geen idee..

ik zal proberen niet te reageren, dat neem ik me voor.... hij doet alleen mij maar meer pijn, want voor zijn gevoel is hij overal van aff hij is toch 'eerlijk'... schoon geweten he...

mijn doel voor vandaag??? moet ik nog even over na denken

iniedergeval watdrinkontbijt halen straks... en misschien een zonnebankje nemen weer... even voro mezelf zorgen, heb me al een week niet opgemaakt... en wordt van al dat huilen er ook niet mooier op he! moet natuurlijk wel in de markt blijven haha
Of vraag anders een vriendin, of familie om de brief samen met je te lezen........
ik denk dat ik die brief niet alleen moet lezen, te gevoelig ben voor alles wat hij zegt.... heb altijd alles voor hem willen doen en alles van hem willen geloven,, dat moet nog uit mijn systeem denk dat beter is als brief niet alleen lees
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 12:19:

joyce ik ben wel benieuwd wat voor leugens er in die brief staan, het is mij nu heel duidelijk, wat ik al langer voelde deze week maar niet wou zien is duidelijk... het is over tussen ons. hoe pijnlijk t ook is...

je hebt gelijk wuiles daar kies ik nu zelf voor maar doe het niet met opzet, ik krijg dinsdag telefonisch concult en zal dan laten weten hoe belangrijk het is en hoe hard ik het nodig heb... dat zie ik zelf ook wel in en heb ik zelf ook wel nodigApekool. Je weet dat je goed voor jezelf moet zorgen en je weet hoe dat moet. Het is nu vrijdag; tot dinsdag blijven drinken en niet eten zal er voor zorgen dat je er dinsdag nog veel slechter aan toe zult zijn dan nu. Als je dat een lekker vooruitzicht vindt, doe dan vooral wat je niet kunt laten. Als je wel vooruit wilt, grijp jezelf dan bij elkaar, verwijder de drank uit je huis en zorg dat je gaat eten. Regel gezelschap voor jezelf zodat je elke dag iets te doen hebt. Het leven is het waard om geleefd te worden en daar zul je iets voor moeten doen.
ha had je reactie nog niet gezien anoniempje, daar dacht ik zelf ook al aan.... zodat ze me beetje bij de les kan houden, dat ik niet meer alles goed ga praten
Kijk Lisa, daar ga je dus weer heel erg goed! Hou die gedachte vast, dan kom je heel ver.
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 12:24:

queenie

over een paar maanden misschien half jaar heeft hij spijt, spijt dat die mij heeft laten gaan! en dan ben ik sterk genoeg om nee te zeggen..

Daar zou ik niet al te veel op rekenen, dat hij spijt krijgt. Zijn gevoel is al 4 jaar weg, hij heeft al een jaar een relatie met iemand anders en krijgt een kind bij haar. Ik denk dat dit een weloverwogen beslissing is geweest van hem. En als jij je zo hysterisch gedraagt zal dat alleen maar een bevestiging voor hem zijn dat hij er goed aan heeft gedaan.

Sterkte!
...
Apekool.

hahahah ik moest hier toch even om lachen

Je weet dat je goed voor jezelf moet zorgen en je weet hoe dat moet. Het is nu vrijdag; tot dinsdag blijven drinken en niet eten zal er voor zorgen dat je er dinsdag nog veel slechter aan toe zult zijn dan nu. Als je dat een lekker vooruitzicht vindt, doe dan vooral wat je niet kunt laten.

ik had sowieso al gezegd op forum, ik heb maandag mijn autoexamen en voor die tijd moet ik gewoon weer eten, omdat dat niet kan zonder eten! moet toch mijn rijbewijs hebben! en laat dat niet ook nog eens verpesten!

Als je wel vooruit wilt, grijp jezelf dan bij elkaar, verwijder de drank uit je huis en zorg dat je gaat eten. Regel gezelschap voor jezelf zodat je elke dag iets te doen hebt. Het leven is het waard om geleefd te worden en daar zul je iets voor moeten doen.

ik heb net de drank weg gegooid , ook omdat weet dat die best duur was hahahha voelde beetje zo van lekker puhhh
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 12:25:

ik denk dat ik die brief niet alleen moet lezen, te gevoelig ben voor alles wat hij zegt.... heb altijd alles voor hem willen doen en alles van hem willen geloven,, dat moet nog uit mijn systeem denk dat beter is als brief niet alleen leesGooi die brief gewoon weg: door de WC ermee. Dan ben je daar ook vanaf. In die brief kan namelijk niets staan wat zal bijdragen aan jouw geestelijke of lichamelijke gezondheid. Weg met dat ding.
ja dat klopt queenie maar laat mij maar in die waan leven dat die spijt gaat krijgen....

en misschien heb ik hem wel 10x harder weg gejaagd bij mij door lief te blijven doen..... nou misschien maar goed ook anders had het nog langer geduurd
wuifes tuurlijk kan dat niks bijdragen aan alles wat is gebeurd...

maar net zoals veel mij afraden mee te gaan na zijn ouders, kan ik daar nu met trots op terug kijken dat ik wel mee ben gegaan... en die brief door spoelen, daar ben ik te nieuwsgierig voor!
Ben ik wel met je eens Wuiles, over die brief eigenlijk, maar ik weet ook dat je ergens wel heel nieuwsgierig bent naar wat er in staat. Vandaar ook mijn advies om deze brief samen met iemand te lezen.......
heb je nou al wat gegeten?
Die tekst is van een liedje, heeft mij ooit ook eens heel goed geholpen :-)

Is inderdaad een goed idee om die brief te lezen samen met een vriendin of iemand die dichtbij je staat...

Zorg niet dat je pas op zondag gaat eten want dan is de kans groot dat het verkeerd valt en je niet lekker je examen kan doen...
waarom hou ik toch zoveel van hem he??

deze tekst kippenvel

Ik leef niet meer voor jou

Voorbij zijn alle jaren

Waarin ik heb geloofd

Dat wij gelukkig waren

En nu het leven weer van mij is

Mijn hart sinds lange tijd weer vrij is

Ben ik zo blij dat het voorbij is, oh oh

Je hoeft niet te proberen

Om hier te blijven staan

En mij te domineren

Ik heb teveel moeten verduren

Ik heb genoeg van al je kuren

Dus het is tijd je weg te sturen

oh oh oh oh oh

Voorbij zijn alle nachten

Dat ik hier heel alleen

Op jou heb zitten wachten

Je hebt me keihard voorgelogen

Besodemieterd en bedrogen

Dus droog de tranen in je ogen

Je hebt me keihard voorgelogen

Besodemieterd en bedrogen

Dus droog de tranen in je ogen

Dus donder nou maar op

Ik kan er niet meer tegen

En als je weg wilt gaan

Is dat alleen een zegen

Te vaak heb jij mij laten zakken

Ik heb genoeg van al je makken

Je moet gewoon je spullen pakken

ah ah ah

NEE!

ik leef niet meer voor jou

'T is voorbij

Ja voorbij

Voor jou

Voor mij

'T is voorbij
Liefde gaat niet zomaar in een weekje weg, zeker niet als je hem 10 jaar gevoeld hebt...

Maar er komt een dag, dat je wakker wordt, sterker dan ooit tevoren en denkt, ik ben zoveel beter af zonder jou en boven alles; ik ben zoveel gelukkiger zonder jou...
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 13:09:

waarom hou ik toch zoveel van hem he??

deze tekst kippenvel

Heeft niet met houden van te maken, maar met gewenning. Het zal je erg helpen om zo min mogelijk contact met hem hebben, het zal je alleen maar meer pijn doen. Die smsjes over en weer, een brief afgeven etc.. Focus je op jezelf en eet.
om de vraag van meds nog maar eens te herhalen:

Heb je al gegeten??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven