Gezondheid alle pijlers

Zeepsmaak

16-04-2010 14:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al twee dagen een zeepsmaak in mijn mond. Dat kan schijnbaar gebeuren nadat je pijnboompitten hebt gegeten.

Hoe kom ik hiervan af?
peterselie eten helpt tegen veel vage smaakjes.

Maar ik durf te wedden dat je met een flinke dosis

knoflooksaus of tzaziki ook wel een eind komt :-)

Ben blij dat ik dat niet heb... ben gek op pijnboompitjes!
Ik heb het ook, van sommige pijnboompitten. Heb het nu bijvoorbeeld weer, ik denk dat het zondag op de salade zat die ik heb gegeten. Als ik melk drink of kaas eet, proef ik het erger. Van de vorige keer weet ik dat het een kleine week duurt en dan gaat het over. Gaat dus vanzelf over. En in de tussentijd... niks dus - ik vind het wel handig, soort afslankkuurtje want lekker eten smaakt me niet zo lekker op dit moment, dus ik eet vanzelf wat minder :-)
Zeepsmaak van pijnboompitten heb ik nog nooit van gehoord, maar wel dat alles bitter smaakt! (gelukkig niet zelf)

Wel lastig voor je!
Ik heb er gelukkig ook geen last van. Heb je natuurlijk niets aan, aan zo'n antwoord . Trouwens nooit geweten dat dit zou kunnen na het eten van pijnboompitten.
chinese pijnboompitten en er is niks aan te doen, gewoon nooit meer eten, die smaak kan wel weken lang in je mondblijven hangen.
Ik wist ook niet dat het kwam door pijnboompitten, had gegoogled op zeepsmaak en zo kwam ik daarachter. Ik eet best vaak pijnboompitten in maaltijdsalade, nog nooit last van gehad. Ik had nu een soort notenmix gehaald i.p.v. alleen pijnboompitten, die haal ik dus niet meer:)
Bij pijnboompitten (sommige maar, niet alle) krijg je last van dat alles vies en bitter smaakt. dit duurt ongeveer 4 dagen.

Heeeeeeeeeel vervelend.
Al een banaan geprobeert? Het hoort te helpen als je uit je mond stink van eten misschien helpt het ook wel met een smaak in je mond?
ongeveer driekwart jaar geleden heb ik hetzelfde gehad... Ook door het eten van 'verkeerde' pijnboompitten.

En helaas voor je: er is niks aan te doen! Wat je ook probeert, de vieze smaak blijft en beinvloed alles wat je eet.

Het heeft bij mij wel bijna 2 weken geduurd!

Ik had liever een positief verhaal voor je gehad, maar helaas...

Succes!
Gaat vanzelf over. Bij mij duurde het een dag of 5 ;)

en 'iets' ertegen eten hielp bij mij iig niet. het versterkte de smaak tijdelijk alleen maar...
Hier ook geen tips. Kan alleen zeggen dat het na een weekje wel weer over is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven