Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Lalalalalaaa, ik heb inmiddels een rel gespot ergens. Bemoei me er niet mee, maar 't is heerlijk meelezen daar

Hint: horrorpijler
Als het échte mango's zijn wel ja.
ongewenste kinderwens

In een keer goed of niet?
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 16:30:

ongewenste kinderwens

In een keer goed of niet?Nee! Denk varkens
Och god die belachelijke topictitel. Is daar een rel? Ik ga kijken
Alle reacties Link kopieren
Dat zou volkomen terecht zijn, stomme titel.
Stoer hoor, mietjes.
Ja, tuurlijk, want jij hebt irl natuurlijk net zo'n grote bek als hier
Heb ik hier een grote bek?

Nogal ja
Ondertussen vind ik het nog steeds een stomme titel, of Five nou de pret komt bederven of niet.
Het is ook een stomme titel Minny.. En de volgende wordt waarschijnlijk nog stommer. Tenminste als we iets nog stommers kunnen verzinnen.
En dat kunnen we wel aan onze Marielle overlaten, die komt echt met de meest stomme titels, tenzij ze nog stommer zijn. Knap hè.
Jij bent gewoon stikjaloers omdat je niet zo mooi kunt rijmen. Jij hebt trouwens óók een grote bek, wist je dat?
De oorspronkelijke titel was nog langer en stommer, maar paste door overdaad aan tekens niet in de invulruimte.

Ik ga eens even kijken waar *piep* rondhangt...
quote:geve schreef op 16 april 2010 @ 16:41:

Stoer hoor, mietjes. Het is zoooo handig als ze hun komst aankondigen ook... bedankt nog, dames!
Meisjes, ik had nog zo gezegd, niet mee bemoeien, alleen meelezen
quote:Viva Angel5 schreef op 16 april 2010 @ 16:52:

[...]

Het is zoooo handig als ze hun komst aankondigen ook... bedankt nog, dames!Deze posting vind ik een onnodig vals toontje hebben.
quote:geve schreef op 16 april 2010 @ 16:50:

Jij bent gewoon stikjaloers omdat je niet zo mooi kunt rijmen. Jij hebt trouwens óók een grote bek, wist je dat? Ja dat weet ik, en irl nog groter.

En de titel is gewoon stom, net zo stom als babydancen, klussen, ongi, stufi, uni, beeb, hubby en meer van dat engs.
Sterker nog Five, ik vind die posting helegaar niet kunnen, van een Angel.
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:02:

[...]

Deze posting vind ik een onnodig vals toontje hebben.

Gelukkig staat daar geen straf op

Ik vind het bijzonder kinderachtig om hier te gaan bespreken op welk topic er nou weer aan een rel deelgenomen kan worden. Richt lekker een mailclubje op ofzo zeg.
Het is bijna geniaal hoe ik alles weet te missen. Als het de bedoeling was.
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:05:

Sterker nog Five, ik vind die posting helegaar niet kunnen, van een Angel.Ik zou zeggen, schakel Naomi in.
quote:Viva Angel5 schreef op 16 april 2010 @ 17:07:

[...]

Gelukkig staat daar geen straf op

Ik vind het bijzonder kinderachtig om hier te gaan bespreken op welk topic er nou weer aan een rel deelgenomen kan worden. Richt lekker een mailclubje op ofzo zeg.Over kinderachtig gesproken, dat nare toontje van je vind ik van niveau pestkop in de kleuterklas. Fijn voor je dat er geen straf op staat, maar dat maakt niet dat het oke is. Of kies. Of pluis. Of volwassen.
Suuhuuus, POPCORN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven