Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb ik dan weer gemist.

Ik zie ook nergens potentie in hoor. Het enige topic wat steeds voorbijkomt over een sociopaat is me te moeilijk.
quote:Evidenza schreef op 16 april 2010 @ 15:28:

Is er al ergens een vrijdagmiddagreltopic gesignaleerd? Ben er wel aan toe.Da's gewoon je waan van de dag, schat.
quote:geve schreef op 16 april 2010 @ 15:41:

[...]

Da's gewoon je waan van de dag, schat. Oh kijk, nu blijf ik hangen in de waan dat je me echt een schat vindt.
Ja, de vrijmiboto word gehouden in het relatie met sociopaattopic onder relaties. Althans, ik onderneem een poging om het gezellig te krijgen .
Heb ik iets gemist?
Die is echt te moeilijk Suus. En als jij al serieuze tips uitwisselt op creabea topics, zie ik daar ook geen heil meer in.
quote:Evidenza schreef op 16 april 2010 @ 15:44:

Oh kijk, nu blijf ik hangen in de waan dat je me echt een schat vindt.

Maar ik vind je ook een S.C.H.A.T, schat:

S ex

C unt

H ooters

A ss

T ongue

Nee Minny, dat zeggen we net. Er is helemaal niets te missen. Ik kon het niet geloven, maar dat wordt hier duidelijk bevestigd.
Nou, waarom zijn er dan allerlei waarschuwingen uitgedeeld?
quote:Evidenza schreef op 16 april 2010 @ 15:47:

Die is echt te moeilijk Suus. En als jij al serieuze tips uitwisselt op creabea topics, zie ik daar ook geen heil meer in.

Ik had nog zo gehoopt dat dit on-ontdekt zou blijven maar helaas heb jij de taak op je genomen om mij te volgen

Het topic wat ik net overigens noemde is wellicht niet helemaal geschikt, men komt niet echt los daar...
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 15:49:

Nou, waarom zijn er dan allerlei waarschuwingen uitgedeeld? Ja, kijk, dat heb ik dan weer gemist
Wanneer Minny, eergisteren? Omdat we het topic van Peturrr RRR duvries om zeep hielpen. Ik omdat ik zei dat Dibah een slecht karakter had, Meds omdat ze zei dat Peter geil was en nog wat mensen waarvan ik de directe oorzaak niet eens weet
quote:Evidenza schreef op 16 april 2010 @ 15:51:

[...]

Ja, kijk, dat heb ik dan weer gemist Ik weer niet
Ja zeg, als je een rel wil dan moet je wel een beetje meewerken hoor.
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 15:50:

[...]

Ik had nog zo gehoopt dat dit on-ontdekt zou blijven maar helaas heb jij de taak op je genomen om mij te volgen

Het topic wat ik net overigens noemde is wellicht niet helemaal geschikt, men komt niet echt los daar...Is ook een te moeilijk topic hoor. Ik dacht meer aan een topic met "help" in de titel. Maar die gaat over mode. Kijk, als het nou over parfum ging.
quote:geve schreef op 16 april 2010 @ 15:53:

Ja zeg, als je een rel wil dan moet je wel een beetje meewerken hoor. Maar ik zei toch al dat ik in die eerste waan zou blijven hangen? Ik ben nogal trouw aan mijn wanen.
Haha, ja die las ik ook, volgens mij was TO de sociopaat .
Klopt Iris
Tsssk word mijn topic nou belachelijk gemaakt?
Nee..... ikke.....
quote:Sarah Scott schreef op 16 april 2010 @ 16:14:

Tsssk word mijn topic nou belachelijk gemaakt?

Euh, ja.

Was dat niet de bedoeling dan?
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 15:52:

Wanneer Minny, eergisteren? Omdat we het topic van Peturrr RRR duvries om zeep hielpen. Ik omdat ik zei dat Dibah een slecht karakter had, Meds omdat ze zei dat Peter geil was en nog wat mensen waarvan ik de directe oorzaak niet eens weet Ow, ik dacht vandaag. Maar dat heb ik dus ook gemist, stom eigen leven
jaja gooi het maar weer op een echt leven enzo
Ja, nou, urenlang in foetushouding liggen snikken en roepen "waarom waarom waarom waarom ruiken mijn oksels naar mango" is ook een eigen leven hebben. Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven