Het grote Napraattopic - 2

donderdag 11 maart 2010 om 16:52
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Dit is het grote napraattopic

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
vrijdag 16 april 2010 om 17:36
vrijdag 16 april 2010 om 18:11

vrijdag 16 april 2010 om 18:24
Nog even over die rellen: ik denk dat vijf zich niet realissert hoe verslaafd we zijn aan een goede rel en hoe verwend we de afgelopen week zijn geweest. We zitten dus midden in de afkickverschijnselen en hebben alleen maar begrip en mededogen nodig (en een piepklein relletje om ons koest te houden )
vrijdag 16 april 2010 om 18:28
Ach, als we onszelf zeugen noemen, zijn onze koters toch biggen?
Maar de topic-titel refereert overigens naar het werkwoord "biggen", niet het zelfstandig naamwoord.
Maar geef nou toe, dit klinkt toch beter dan
"Bevallen en Vrijen, wij willen graag een kindje voor febr. 2011"?
Dat vind ik nou een stomme titel!
En van mij mag je dat zo vaak zeggen als je wilt, dat het een stomme titel is!
Is het namelijk ook!!!
Maar de topic-titel refereert overigens naar het werkwoord "biggen", niet het zelfstandig naamwoord.
Maar geef nou toe, dit klinkt toch beter dan
"Bevallen en Vrijen, wij willen graag een kindje voor febr. 2011"?
Dat vind ik nou een stomme titel!
En van mij mag je dat zo vaak zeggen als je wilt, dat het een stomme titel is!
Is het namelijk ook!!!