Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Even iets testen

Haha, het lukt!

Ik sprint zo naar huis, James moet op tijd de deur uit dus ik moet de boel over nemen.

Ben benieuwd hoe het er mee gaat, thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef helemaal niets dit weekend. Hoe lekker is dat?

En hoe lang geleden ook.



Oh ja, ik moet nog wel het kraampakket ergens zien te verstoppen
Alle reacties Link kopieren
Even een nog betere indruk bij mijn nichtje achterlaten.

Ik moet alleen de kamer nog dweilen.

Pffft zeg. Blij dat ik klaar ben.

Beneden:

stoffen, stofzuigen en dweilen

keuken

Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.

(Wat een rotklus was dat zeg)

trap

wc

Boven:

opruimen

Kleren (met recht klere)kast opgeruimd

stoffen, stofzuigen en dweilen Even een goede indruk bij mijn nichtje achterlaten.
zoebie wijzigde dit bericht op 16-04-2010 18:49
Reden: ik dacht al: "Wat is ie lang".
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je Zoeb, ik zet mijn lijstje er gewoon twee keer neer, dan lijkt het alsof ik nóg meer gedaan heb?



Vandaag alleen gewerkt. Heb op een verkeerde stoel gezeten en nu last van mijn rug. Straks de kindjes in bad en naar bed, zelf ook even in bad en dan weet ik het nog niet. Zit een beetje te draaikonten, dus ik denk dat ik vanavond nog wel even iets doe in huis.



Mireille, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er weer even 'inkomen' hoor.... zowel in het normale leven als het forummen

Heb echt het gevoel op een andere planeet te zijn geweest.



Rainz, gaat ie een beetje met je?



Fus, wat fijn dat het goedgaat met jou en Skippy!



MissM, arme MMtje toch... ze moeten hem welhebben wat betreft ziek zijn zeg!



Doen jullie HPL zaterdag de groeten van me??



Ben inmiddels klaar met de vakantie-wassen en nu heel ambitieus begonnen om elke kamer eens kritisch te bekijken, dingen weg te gooien en handig in te delen. Worden er allebei gek van dat we zo vaak dingen niet kunnen vinden enzo. Gisteren vol goede moed begonnen maar nu eigenlijk al geen zin meer

Zo eerst lekker eten en een avondje bankhangen, morgen zien we wel weer verder......
Alle reacties Link kopieren
Waarom bewijst ex toch altijd weer zo goed dat hij niet voor niets een ex is
Alle reacties Link kopieren
Goh Rainz dat had ik niet eens gezien.

Maakt wel indruk. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, haal jij de vlaai morgen, of haal ik hem?
Alle reacties Link kopieren
Och fuss toch, een dikke knuffel. Hoop op niet al teveel trouble



Ik ga jullie alvast veel plezier wensen morgen, weet niet of ik veel online ben. Heb mijn laatste cursusdag en ik moet een late dienst draaien



Hier is ondertussen het dakterras bijna op orde. Er zijn weer bloemen in vrolijke kleurtjes en het dakterras is bijna schoon gespoten door itsman. Nu kunnen er gerust weer mensen langs komen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk dat jullie het zo fijn gehad hebben Gelf!



En Rainz, fijn dat het wel aardig gaat, dat klinkt al positief.



Als ik niet meer langs kom; heeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Red jij dat nog Rainz, om vlaai te halen? Ik heb geen auto. Die neemt manlief mee.Anders fiets ik wel even naar een bakker.

Nog voorkeur voor smaken?
Alle reacties Link kopieren
Helleu!



Gelf, welcome back! Hoe was het? En hoe is het weer hier gewoon in NL?



Mireille, ook welkom.

Vertelvertel, ik ben heel nieuwsgierig.

Heb je ook een Hans in je leven?



Druife, hoe gaat met jullie allemaal?

En hoe ging vandaag?



Rainz, nog misselijk?

Marels, wat een lijst!

Toitoitoi!



MissM, hoe is het met Mmtje? En hoe is het met je spieren nu?



Zoeb, lijst af?



Ik heb geen moer gedaan qua huishouden.

Wel ouderwets hard gewerkt op het werk en nu is de energie op lijkt het wel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Appelkruimel!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mireille, Welkom!

Ik had vanmiddag een pagina overgeslagen zag ik net.

Fuss



Mmetje heeft weer flink koorts (39 graden) en heeft moeite met slapen. Hij wil wel graag, is moe, maar voelt zich niet lekker.

Dat wordt dus waarschijnlijk veel er uit vannacht voor mij. En James is weg, die komt morgen pas terug. Niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Toitoitoi vannacht MissM!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nik, ik heb echt megaspierpijn. Heb er zelfs hoofdpijn van. En een blaar op mijn duim. Leuk, klussen



allemaal veel plezier morgen, en groeten aan Pips!
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik ook gestemd hebben, appelkruimel!



Nog niks gedaan van de lijst trouwens, behalve een beetje opgeruimd. Wel gekookt en afgewassen.

Morgen eerst snel boodschappen doen en kijken of we nog verf hebben voor het deurportiek, anders dat ook halen.

En dan gaat het grote aanpoten beginnen



Met wel morgenavond een fijne break; ons lokale dorpsfestival! Helemaal zin in!
668, the neighbour of the Beast
Ik ga nu even een dutje doen, als dat lukt.

Ik weet niet wat er aan de hand is in de stad vandaag, maar ik hoor de hele tijd allerlei sirenes.
Marels, heb jij nog Efteling zegels nodig? Ik heb hier 11 volle spaarkaarten liggen.
Alle reacties Link kopieren
MissM zal eens even kijken wat er bij jullie loos is.

Buitenbrand ergens bij jou in de buurt?

Ik zal de straat hier maar niet neerzetten. Dan weet iedereen het.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het zelf ook nakijken hoor. Ik zet het effe op de BH.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag Eftelingzegels hebben, maar Coe had ze ook aangeboden....

Kan wel even rondvragen op het werk, daar zitten veel mensen met kleine kindertjes en die komen dus nooit bij AH, want Belgen. Weet haast zeker dat er een aantal collega's zijn die er heel gelukkig mee zouden zijn.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven