Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 18 april 2010 om 17:01
Wat is het duidelijk te zien dat het mooi weer is vandaag
Ik heb het pakje bij Fussie gebracht (en gezellig een bak thee gekregen natuurlijk) alleen was ik in de drukte volledig kwijt van wie het nu kwam
Dus als ze de verkeerde bedankt ligt het aan mij.
Verder een ijsje gegeten, nog wat rotzooi weggewerkt langs de tegels in de tuin, en gepit in de zon
Straks bedden opmaken want ik heb voor allemaal frisse buitengehangen lakens.
Ik heb het pakje bij Fussie gebracht (en gezellig een bak thee gekregen natuurlijk) alleen was ik in de drukte volledig kwijt van wie het nu kwam
Dus als ze de verkeerde bedankt ligt het aan mij.
Verder een ijsje gegeten, nog wat rotzooi weggewerkt langs de tegels in de tuin, en gepit in de zon
Straks bedden opmaken want ik heb voor allemaal frisse buitengehangen lakens.
zondag 18 april 2010 om 17:15
Bleh, ik heb geen zak van mijn lijst gedaan vandaag. Ik had gewoon géén zin. Wel een lekker dagje gehad, zo ver, met lekker boek lezen en ook nog een uurtje in de zon gezeten.
Nu moet ik gaan bedenken wat we zo eten, maar ik heb nog nergens trek in.
Zo ook nog maar even wat delen van mijn enorme lijstje afwerken. Heb wél drie wassen gedraaid al, trouwens.
Nu moet ik gaan bedenken wat we zo eten, maar ik heb nog nergens trek in.
Zo ook nog maar even wat delen van mijn enorme lijstje afwerken. Heb wél drie wassen gedraaid al, trouwens.
668, the neighbour of the Beast
zondag 18 april 2010 om 19:06
goedenavond
fijn dat het zo leuk was gisteren, volgende keer hoop ik ook te kunnen
Coe, nu is het echt klaar bij jullie hoor.
Nu ga ik denk ik even op de bank duiken. Werd vanochtend uit bed gebeld omdat de vroege dienst er niet was en ook niet meer ging komen en das best even schrikken als je laat denkt te hebben (en dus niet op tijd naar bed gaat). Maar ach iets meer als 10 uur later ben ik thuis en de rest van de avond is me-time
fijn dat het zo leuk was gisteren, volgende keer hoop ik ook te kunnen
Coe, nu is het echt klaar bij jullie hoor.
Nu ga ik denk ik even op de bank duiken. Werd vanochtend uit bed gebeld omdat de vroege dienst er niet was en ook niet meer ging komen en das best even schrikken als je laat denkt te hebben (en dus niet op tijd naar bed gaat). Maar ach iets meer als 10 uur later ben ik thuis en de rest van de avond is me-time
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 18 april 2010 om 20:28
quote:Marels schreef op 18 april 2010 @ 11:49:
De Lijst er nog een keer bij;
- woonkamer opruimen
- keuken schoonmaken
- wc poetsen
- kast op de overloop uitmesten
- tweede slaapkamer leeghalen
- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen --> Is Marelsman nu aan het doen, spul uit de kast volgt nog. Maar slaapkamer was het belangrijkst, dus da's al puik.
- slaapkamer opruimen
- badkamer poetsen (met de franse slag)
- Marelsman's rommelkamer opruimen
- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen
- slaapkamer poetsen
- boven stofzuigen
- beneden stofzuigen
- trap schoonmaken
- woonkamer schoonmaken
- wassen draaien
- wassen vouwen
- dweilen
- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen
- latje aan de gevel vastspijkeren
- voortuin onkruidvrij maken
- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken
- naar de stort met wat rommel
- ramen lappen voor en achter
- kozijnen schoonmaken voor en achter.
De Lijst er nog een keer bij;
- woonkamer opruimen
- keuken schoonmaken
- wc poetsen
- kast op de overloop uitmesten
- tweede slaapkamer leeghalen
- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen --> Is Marelsman nu aan het doen, spul uit de kast volgt nog. Maar slaapkamer was het belangrijkst, dus da's al puik.
- slaapkamer opruimen
- badkamer poetsen (met de franse slag)
- Marelsman's rommelkamer opruimen
- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen
- slaapkamer poetsen
- boven stofzuigen
- beneden stofzuigen
- trap schoonmaken
- woonkamer schoonmaken
- wassen draaien
- wassen vouwen
- dweilen
- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen
- latje aan de gevel vastspijkeren
- voortuin onkruidvrij maken
- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken
- naar de stort met wat rommel
- ramen lappen voor en achter
- kozijnen schoonmaken voor en achter.
668, the neighbour of the Beast
zondag 18 april 2010 om 20:28
Godsamme.
Binnen een kwartier drie kinderen thuis, met zes tassen, schat ik, en nog een pleegouder. Muis stuift naar buiten zonder iets te zeggen, pleegouder, Oudste en Middelste willen allemaal tegelijk praten en dan ook nog dat ik heldere bijdragen lever, er moeten tosti's op tafel, Oudste gaat in standje sirene omdat hij niet met een ballon van Middelste mag spelen enzovoort enzoverder.
Het lijkt wel alsof het weer gedaan is met de rust. Zou schelen als Oudste niet probeert met me te 'vechten' als hij zijn zin niet krijgt.
Binnen een kwartier drie kinderen thuis, met zes tassen, schat ik, en nog een pleegouder. Muis stuift naar buiten zonder iets te zeggen, pleegouder, Oudste en Middelste willen allemaal tegelijk praten en dan ook nog dat ik heldere bijdragen lever, er moeten tosti's op tafel, Oudste gaat in standje sirene omdat hij niet met een ballon van Middelste mag spelen enzovoort enzoverder.
Het lijkt wel alsof het weer gedaan is met de rust. Zou schelen als Oudste niet probeert met me te 'vechten' als hij zijn zin niet krijgt.
zondag 18 april 2010 om 20:41
He, wat jammer Mamz, heel je "zen" van vanmiddag meteen weer weg?
Was leuk om je weer even te zien
Gulle gever, wat een lief maantje voor Skippy! Helemaal leuk! Thanx
Its, wat een raar iets, dat mensen niet op komen dagen en jij ervoor opdraait zeg Goed dat je vanavond nog even Itstime doet!
Marels, nog een beetje dingen gelukt dan?
Coe, hoe was de apenheul?
Hier vandaag een rare dag. Werd vannacht met buikpijn wakker en die bleef aanhouden dus toch uiteindelijk mar even naar het ziekenhuis geweest. Half uurtje aan de CTG gelegen maar er was gelukkig geen weeënactiviteit. De gynaecoloog gaf later aan dat het waarschijnlijk groeipijn is, ook omdat het litteken van de keizersnede daar zit. Voel me altijd zo'n muts dat ik naar het ziekenhuis ga, maar ze maken er geen probleem van.
Je bent er wel je halve dag mee kwijt, dat wel.
Daarna gezellig onverwachts bezoek van Mamz en aansluitend nog liggen slapen. En een lief telefoontje van een moeder van de zwemles dat ze couscous had gemaakt voor ons. Dat brengt 'bonuspunten' op voor moslims, als ze goed zijn voor zwangere vrouwen. En het was zó lekker!
Verder geen moer meer gedaan. Pfff.
Nu ook weer lekker naar bed!
Was leuk om je weer even te zien
Gulle gever, wat een lief maantje voor Skippy! Helemaal leuk! Thanx
Its, wat een raar iets, dat mensen niet op komen dagen en jij ervoor opdraait zeg Goed dat je vanavond nog even Itstime doet!
Marels, nog een beetje dingen gelukt dan?
Coe, hoe was de apenheul?
Hier vandaag een rare dag. Werd vannacht met buikpijn wakker en die bleef aanhouden dus toch uiteindelijk mar even naar het ziekenhuis geweest. Half uurtje aan de CTG gelegen maar er was gelukkig geen weeënactiviteit. De gynaecoloog gaf later aan dat het waarschijnlijk groeipijn is, ook omdat het litteken van de keizersnede daar zit. Voel me altijd zo'n muts dat ik naar het ziekenhuis ga, maar ze maken er geen probleem van.
Je bent er wel je halve dag mee kwijt, dat wel.
Daarna gezellig onverwachts bezoek van Mamz en aansluitend nog liggen slapen. En een lief telefoontje van een moeder van de zwemles dat ze couscous had gemaakt voor ons. Dat brengt 'bonuspunten' op voor moslims, als ze goed zijn voor zwangere vrouwen. En het was zó lekker!
Verder geen moer meer gedaan. Pfff.
Nu ook weer lekker naar bed!
zondag 18 april 2010 om 20:45
Mamz, gewoon allemaal knock out slaan
Fus; ik heb niet veel gedaan gekregen vandaag, ik zit mezelf een beetje in de weg. Snotterig en daardoor gewoon moe en lamlendig, en ik krijg mezelf maar niet aan het werk gezet.
Dus toch geen milde kater, maar een sluimerende verkoudheid die ineens besluit door te zetten, geloof ik, heel irritant.
Fus; ik heb niet veel gedaan gekregen vandaag, ik zit mezelf een beetje in de weg. Snotterig en daardoor gewoon moe en lamlendig, en ik krijg mezelf maar niet aan het werk gezet.
Dus toch geen milde kater, maar een sluimerende verkoudheid die ineens besluit door te zetten, geloof ik, heel irritant.
668, the neighbour of the Beast
zondag 18 april 2010 om 21:05
zondag 18 april 2010 om 21:59
Coetje wat een pech hebben jullie zeg. Abnormaal gewoon.
Jammer maar zulke dingen zijn veeeeel belangrijker dan een meet. Volgende keer ben je er gewoon bij. Hoe gaat het nu met zoonlief?
Rainz ook goed thuisgekomen gelukkig.
Zo lekker terug (19.00u) van een super weekend. Ik miste gisteren wel de trein in A. Moest een kaartje kopen op een ander perron en toen ik terug kwam reed ie net weg. Iemand gaf de tip om zonder kaartje te reizen maar dat risico is me toch te groot voor die simpele ¤ 3.-. Maar inderdaad geen controle gehad en ik moest 20 minuten wachten op de volgende trein. Was uiteindelijk toch maar een half uurtje later in Den Haag. Omdat de site van NS door gaf dat ik via Gouda moest reizen???? Maar via Leiden ging het veel sneller. Wel fijne aardige mensen op het perron. Nou ja dat kan natuurlijk niet anders met die lieve Pips uit A als voorbeeld.
Vervolgens reden er vandaag geen treinen tussen Eindhoven en Weert dus ik moest met de bus en die moest ook nog eens omrijden voor die triatlon.
Ik heb genoten gisteren. Pips het was super en wat woon je mooi. We missen je hier wel hoor.
Wat een mooi huis heeft mijn zus. Jaren 20 huis midden in Den Haag met alle originele dingen zoals bewerkte plafonds, schuifdeuren en veel glas in lood. Verschrikkelijk mooi opgeknapt ook. Gisteravond verjaardag van schoonzusje, dus veel broers en zussen gezien. Ook heel gezellig. We waren om 1 uur thuis. We sliepen uiteindelijk om half drie geloof ik pas en ik werd om zes uur wakker door een aanval van de speelse jonge kat van mijn zus. . Vanmiddag bij broer op de koffie waar mijn moeder ook was. En om half vijf de trein terug genomen. Heerlijk weekend gehad en allemaal super gezellig.
Het was echt leuk jullie weer allemaal te zien.
Fus het pakje kwam van Rainz hoor.
Buuf hoe was jullie hotelletje?
Jammer maar zulke dingen zijn veeeeel belangrijker dan een meet. Volgende keer ben je er gewoon bij. Hoe gaat het nu met zoonlief?
Rainz ook goed thuisgekomen gelukkig.
Zo lekker terug (19.00u) van een super weekend. Ik miste gisteren wel de trein in A. Moest een kaartje kopen op een ander perron en toen ik terug kwam reed ie net weg. Iemand gaf de tip om zonder kaartje te reizen maar dat risico is me toch te groot voor die simpele ¤ 3.-. Maar inderdaad geen controle gehad en ik moest 20 minuten wachten op de volgende trein. Was uiteindelijk toch maar een half uurtje later in Den Haag. Omdat de site van NS door gaf dat ik via Gouda moest reizen???? Maar via Leiden ging het veel sneller. Wel fijne aardige mensen op het perron. Nou ja dat kan natuurlijk niet anders met die lieve Pips uit A als voorbeeld.
Vervolgens reden er vandaag geen treinen tussen Eindhoven en Weert dus ik moest met de bus en die moest ook nog eens omrijden voor die triatlon.
Ik heb genoten gisteren. Pips het was super en wat woon je mooi. We missen je hier wel hoor.
Wat een mooi huis heeft mijn zus. Jaren 20 huis midden in Den Haag met alle originele dingen zoals bewerkte plafonds, schuifdeuren en veel glas in lood. Verschrikkelijk mooi opgeknapt ook. Gisteravond verjaardag van schoonzusje, dus veel broers en zussen gezien. Ook heel gezellig. We waren om 1 uur thuis. We sliepen uiteindelijk om half drie geloof ik pas en ik werd om zes uur wakker door een aanval van de speelse jonge kat van mijn zus. . Vanmiddag bij broer op de koffie waar mijn moeder ook was. En om half vijf de trein terug genomen. Heerlijk weekend gehad en allemaal super gezellig.
Het was echt leuk jullie weer allemaal te zien.
Fus het pakje kwam van Rainz hoor.
Buuf hoe was jullie hotelletje?
zondag 18 april 2010 om 22:05
zondag 18 april 2010 om 22:16
Zijn ze toch bij hun vader blijven slapen Rainz?
Als ik de TomTom moet komen halen hoor ik het wel, maar je bent hier natuurlijk ook hardstikke welkom. Ik vind je een topwijf (ach ja Haags hé). hoor. Geweldig zoals je je er doorheen slaat. Ik haal wel een paar cadeautjes voor je kinderen hoor. Voor het rijden. Wat vinden ze leuk? En "hoeft niet" kan ik niet lezen.
Als ik de TomTom moet komen halen hoor ik het wel, maar je bent hier natuurlijk ook hardstikke welkom. Ik vind je een topwijf (ach ja Haags hé). hoor. Geweldig zoals je je er doorheen slaat. Ik haal wel een paar cadeautjes voor je kinderen hoor. Voor het rijden. Wat vinden ze leuk? En "hoeft niet" kan ik niet lezen.
zondag 18 april 2010 om 23:15
Helleu,
Ik ben ook weer thuis.
Gisteravond was ik om 22.45 thuis, vanochtend zaten we om 9.30 weer in de auto, om 19.15 waren we weer thuis en gingen we nog even snel naar een verjaardag.
Het was leuk hè gisteren, tijd vloog om.
Met mijn voeten gaat het minder, ik heb 7 blaren.
Het was goed dat het warm was vandaag, ik heb lekker op mijn birkenstocks gelopen.
Ben lekker verkleurd ook, was heerlijk in Weert.
Nu tandenpoetsen en naar bed, morgen weer eens werken.
Slaap lekker!!
Ik ben ook weer thuis.
Gisteravond was ik om 22.45 thuis, vanochtend zaten we om 9.30 weer in de auto, om 19.15 waren we weer thuis en gingen we nog even snel naar een verjaardag.
Het was leuk hè gisteren, tijd vloog om.
Met mijn voeten gaat het minder, ik heb 7 blaren.
Het was goed dat het warm was vandaag, ik heb lekker op mijn birkenstocks gelopen.
Ben lekker verkleurd ook, was heerlijk in Weert.
Nu tandenpoetsen en naar bed, morgen weer eens werken.
Slaap lekker!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 april 2010 om 07:33
Goedemorgen liefjes!
Vaak wakker geweest vannacht en nog steeds niet helemaal fit dus. Bah. Vandaag maar een beetje bij mijn bewoners uit de buurt blijven, waar het kan, want ik wil ze niet aansteken.
Lijstje dus;
- werken tot half 5
- koken
- afwassen
- kijken of ik nog fut heb om iets van mijn enurme lijst te doen
- vroeg naar bed.
Vaak wakker geweest vannacht en nog steeds niet helemaal fit dus. Bah. Vandaag maar een beetje bij mijn bewoners uit de buurt blijven, waar het kan, want ik wil ze niet aansteken.
Lijstje dus;
- werken tot half 5
- koken
- afwassen
- kijken of ik nog fut heb om iets van mijn enurme lijst te doen
- vroeg naar bed.
668, the neighbour of the Beast
maandag 19 april 2010 om 07:48
Mogu!
Middelste laat zich goed verwennen(en gelijk heeft ie)het is een heuse straf voor hem,hij is altijd aan het voetballen of buiten.Hij heeft ook geen pijn meer.
Ik persoonlijk vond de Apenheul tegenvallen,het was ook hartstikke druk natuurlijk met het mooie weer.Kinderen hebben het wel naar hun zin gehad en we hebben nog een mooie wandeling in het park gemaakt.
Vandaag:
taxien naar school en terug
boodschappen
wassen,strijken
stofzuigen
opruimen
Fijne dag vandaag!
Middelste laat zich goed verwennen(en gelijk heeft ie)het is een heuse straf voor hem,hij is altijd aan het voetballen of buiten.Hij heeft ook geen pijn meer.
Ik persoonlijk vond de Apenheul tegenvallen,het was ook hartstikke druk natuurlijk met het mooie weer.Kinderen hebben het wel naar hun zin gehad en we hebben nog een mooie wandeling in het park gemaakt.
Vandaag:
taxien naar school en terug
boodschappen
wassen,strijken
stofzuigen
opruimen
Fijne dag vandaag!
maandag 19 april 2010 om 08:23
Ocharm Coe het manneke, dat ie nu moet blijven zitten.
Gooi even je adres op de BH dan kan ik een kaartje sturen.
En de anderen misschien ook.
Rainz is prima. Wat jammer dat ie zo laat sms'te.
Ik heb een blauwe plek op mijn (gelukkig wel goeie) knie van het bord waar ik zaterdag bij Pips voor de deur tegenaan ben geknald. Soms is het kippig zijn wel lastig. Ik merk dat ik wel erg vaak tegen dingen aan loop. Of is het aanloop.
Ben nu aan het werk. 't Is rustig voor maandagmorgen begrippen,
Gooi even je adres op de BH dan kan ik een kaartje sturen.
En de anderen misschien ook.
Rainz is prima. Wat jammer dat ie zo laat sms'te.
Ik heb een blauwe plek op mijn (gelukkig wel goeie) knie van het bord waar ik zaterdag bij Pips voor de deur tegenaan ben geknald. Soms is het kippig zijn wel lastig. Ik merk dat ik wel erg vaak tegen dingen aan loop. Of is het aanloop.
Ben nu aan het werk. 't Is rustig voor maandagmorgen begrippen,
maandag 19 april 2010 om 09:01
Hello darlings ehhhh...Hallo schatten!
Ik ben er weer!
Ik was met de Eurostar dus geen last van gaswolken en zo.
Heerlijke tijd gehad met Mevr.Poes.
Als hoogtepunten:
Shoppen bij Tescoooo!!!
In een scheur liggen om de 'broertjes de Boer' en een heel grappig shshshshshplaakgeblek
Met alle ramen open door Londen rijden, keihard Abba meeblèrend.
Nu dus geen stem meer hebben.
Weer maar eens beseffen wat een schatten het toch zijn....
Zucht....
En nu gaan we weer over tot de orde van de dag (en ik heb officieel ook een tijdje huisarrest gekregen van Goldman ):
Wassen
nog meer wassen
en nog meer wassen
De kranten van afgelopen dagen lezen
Stofzuigen
Bijslapen.
Mijn stem rust geven.
Fijn te lezen dat jullie zo gezellig gemeet hebben!!!
Tot laterrr!!!!! :sun
Ik ben er weer!
Ik was met de Eurostar dus geen last van gaswolken en zo.
Heerlijke tijd gehad met Mevr.Poes.
Als hoogtepunten:
Shoppen bij Tescoooo!!!
In een scheur liggen om de 'broertjes de Boer' en een heel grappig shshshshshplaakgeblek
Met alle ramen open door Londen rijden, keihard Abba meeblèrend.
Nu dus geen stem meer hebben.
Weer maar eens beseffen wat een schatten het toch zijn....
Zucht....
En nu gaan we weer over tot de orde van de dag (en ik heb officieel ook een tijdje huisarrest gekregen van Goldman ):
Wassen
nog meer wassen
en nog meer wassen
De kranten van afgelopen dagen lezen
Stofzuigen
Bijslapen.
Mijn stem rust geven.
Fijn te lezen dat jullie zo gezellig gemeet hebben!!!
Tot laterrr!!!!! :sun
maandag 19 april 2010 om 09:06
Moggû,
Ik moet straks weer werken, we zijn hier thuis al flink aan de slag geweest, het zo snel een bende in huis.
Wat een sukkel(s) Rainz, jammer dat je het niet eerder wist dat de kindjes beleven slapen.
En wat een verhaal van leuke vent, ergens tijd voor, allen wel om je ff van hyuves te gooien. Jaja.
Zoeb, brilletje?!
Marels, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!
Ik moet straks weer werken, we zijn hier thuis al flink aan de slag geweest, het zo snel een bende in huis.
Wat een sukkel(s) Rainz, jammer dat je het niet eerder wist dat de kindjes beleven slapen.
En wat een verhaal van leuke vent, ergens tijd voor, allen wel om je ff van hyuves te gooien. Jaja.
Zoeb, brilletje?!
Marels, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 april 2010 om 09:40
Mogguh
Dus toch goed geraden van het kadootje. Er stonden ineens zoveel mensen, dat ik niet zeker meer wist van wie het afkwam.
Goldie, lekker dat je een mooi weekend hebt gehad. Ook prachtig weer toch?
Nikki en Zoebie ook al zo'n lekker vol weekend
Coebergh, lijkt me een strak plan als we zoon kunnen spammen met kaartjes
Vandaag:
zijn er al twee afspraken uit mijn agenda deze week weggelopen
Zoon jarig!
Feest!
Moet ik nog een uitdaging met een poffertjespan aangaan
En boodschappen doen.
Dus toch goed geraden van het kadootje. Er stonden ineens zoveel mensen, dat ik niet zeker meer wist van wie het afkwam.
Goldie, lekker dat je een mooi weekend hebt gehad. Ook prachtig weer toch?
Nikki en Zoebie ook al zo'n lekker vol weekend
Coebergh, lijkt me een strak plan als we zoon kunnen spammen met kaartjes
Vandaag:
zijn er al twee afspraken uit mijn agenda deze week weggelopen
Zoon jarig!
Feest!
Moet ik nog een uitdaging met een poffertjespan aangaan
En boodschappen doen.
maandag 19 april 2010 om 09:43