***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mmm, ik had het consultatiebureau maar eens gebeld of ze nog tips hadden voor doorslapen. Ze kwam tot de conclusie dat we alles al geprobeerd hadden en dat we alles goed deden..... jippie......en toch slaapt ze niet door.

Misschien op wonderbaarlijke wijze als ze volgende week 6 maanden is? Hoop doet leven ;-)!

Ik kijk morgen wel even, is idd dichtbij, maar reken niet op mij... Veel plezier!

(Mich, wat lief dat je aan het oppassen bent!)
O ja , ik heb een slaapje besteld! slaapje.nl, ben benieuwd f 'ie echt zo lekker slaapt....

Dat cognacje, geldt dat ook voor mama?!
Och arme Punkie toch! Ik hoop voor je dat je vannacht nog een beetje kan slapen!

Lara, wat leuk van je broer! Hoeveel schelen jullie? Welke superkok komt koken?

Moet ik trouwens nog wat meenemen voor morgen behalve mijn stralende humeur, twee lieve minimannetjes en mijn manneke? Ik heb eerlijk gezegd een broertje dood aan koken, maar ik wil best wat te drinken meenemen! Of chocola. Of krentenbollen. Of of of, ik kan niets verzinnen! Iemand een tip?
Mich, wat lief dat je Max onder je hoede hebt genomen!

Over dat zuurstofslangetje in de neus van je moeder: ik heb na de ks ook extra zuurstof gehad, maar ik zou niet meer weten waarom. Waarschijnlijk omdat het het herstel bespoedigt?
Mich wat lief van je dat je voor max zorgt, en wat een leuke foto's die je hebt gemaakt.

Over het gesprek, zou af en toe langer werken zijn, maar er is nog een kandidaat, ik hoop niet te hard meer dan kan ik ook niet teleurgesteld worden

Pff was het al maar half zes , dan zie ik mijn lieve Xander weer !!
Even snel, heb weinig tijd. Heeeel veel plezier morgen!!

Maken jullie allemaal leuke foto's?
Anders neem jij beleg mee? Ik heb weinig tijd voor de AH namelijk, maar als het niet uitkomt moet je het maar laten weten.
he lievelust dat truitje van Daan op msn heeft Ole ook!

Ben zo benieuwd hoe Ole het gaat vinden, al die andere baby's! Ik heb er zin in!

Wat fijn michacha en Lara dat jullie zo dicht bij elkaar wonen! Ideale oplossong zo

Mariekje hoe was het bij de tandarts, hopelijk is de pijn weggetrokken!
Ole's nieuwe hobby is gezicht knijpen (in die van mij, papa of Kaj dus!)! Vind hij zo fijn!

Oh en op tafel slaan vindt hij ook geweldig!
Fachat, hier ook twee gezichtsknijpertjes! Hugo heeft me net nog heel hard bij mijn mond gepakt toen ik hem een kusje gaf, au! (maar wel heel lief!)

Hugo heeft trouwens zijn eerste "zoentje" gegeven! Of zoentje, het was eerder een lik!
Spitsmuis: Neem jij wat vers beleg mee?

Ik heb wel pindakaas, jam en hagelslag voor de liefhebber

Die zoentjes zijn echt lief. Het zoontje van een vriendinnetje doet dat ook al.

Heb zin in morgen
Fachat.. leve H&M!

Daan is ook een echt knijpertje..het liefst keihard in elke wang die ie te pakken kan krijgen, maar mijn nek is een goed tweede.

Punkie.. ik hoop echt dat ze snel zal doorslapen hoor. Kan me zo goed voorstellen dat je helemaal gesloopt bent overdag.

Trouwens, dat cognacje geldt uiteraard voor moeders...of 2...of 3...

Leuk die slaapzakken, ik heb zo'n witte combisleeper, maar die is al zo vaak gewassen dat ie nogal grauwig is geworden.

Misha.. toen ik geopereerd moest worden kreeg ik ook zo'n zuurstofslangetje, weet eigenlijk ook niet precies waarom, want alles was gewoon goed. Misschien gewoon een soort van standaard procedure om het peil stabiel te houden ofzo?

Wat een lieve foto's !
Volgens mij is het een voorzorgmaatregel. Iedere operatie brengt risico's met zich mee, dus als voorzorgsmaatregel laten ze het infuus er 24 uur in, en een zuurstofslangetje is onder narcose makkelijk in te brengen, dus vandaar.

Zo, slapen! Fit zijn voor morgen! :-)
Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar te druk om te reageren op iedereen, er is ook zo veel geschreven, is niet meer bij te houden af en toe.

Micha, wat lief dat je vanmiddag op Max hebt gepast, de foto's op de MSN zien er in ieder geval schattig uit. Ik wil ook wel weer wat fotos op de groep zetten, maar het lukt niet. Is het goed als ik ze van de week naar iemand mail en dat die ze dan op de groep zet? Xaloy is toch beheerder?

Hier gaat alles goed, ik heb vandaag geprobeerd weer een bv te laten vallen, maar moest wel even kolven tussendoor want was aan het lekken . Vanavond had ze daardoor wel volop te drinken, de melk spoot gewoon in haar gezichtje toen ik afkoppelde. Ik hoop dat het gaat lukken om alleen een ochtendvoeding en avondvoeding te gaan geven en overdag kv, want ben het kolven een beetje zat en de borst wil ze niet altijd meer. Ik wens jullie in ieder geval morgen heel veel plezier op de meeting en ik wil ook foto's zien van iedereen hoor!

Trusten!

Layla
Icke: dat babygebaren lijkt me ook interessant! Ik heb er eens een stuk over gelezen in het NRC geloof ik.

* ik duim voor een goede nacht voor iedereen!! *

Zo, ik duik mijn bedje in. Meisjes, tot morgen ik heb er zin in!

Goedemorgen! Iedereen wakker?

Ik ben net aan mijn eerste koffie. Heb helaas niet goed geslapen, ben veel te druk in mijn hoofd! Maar goed, ben vast niet de enige
Gaaaaaaaaaaaaap! Ik ben er weer bij hoor! Wel wat moe, maar dat gaat nog goedkomen!
Me too, maar ik heb er zin in!!!!!!!!!! Ruben gaat zo nog even slaapje doen, dan wat drinken en even spelen met opa en oma en dan hup de maxicosy in en op pad naar V. Tot zo!
Heel veel plezier allemaal!!!!

Veel foto's maken!
tis hier klaar hoor

jullie zijn welkom
Tot straks!!! Ik ga over een klein uurtje vertekken!
Boehoe schatjes, ik kom niet... We gaan ook niet naar m'n ouders maar blijven thuis. Ik voel me helemaal niet lekker en ben al de hele ochtend aan het wachten tot het wegtrekt, maar dat doet het niet. Heeeel veel plezier en ik vind het niet eerlijk... Ik had me inmiddels echt verheugd toen we gisteren hadden besloten in ieder geval niet naar m'n ouders te gaan omdat m'n moeder nog te zwakjes is. Stom!
Heeeeeeej meisjes! Heeel veeel pleizer vanmiddag!!!!

Maak maar leuke foto's!!!

voor Mich die ook thuisblijft!

Ik voel mij trouwens ook niet echt fit...beetje oorpijn,slap,snotterig Weer een ander soort virusje!!bah! heb jij ook zoiets mich?
Mich, wat jammer dat je er niet was! Hoe voel je je nu? Hoe gaat het met je moeder?

Framboos, ook al niet lekker! Het eerst als de ziekte! Bij mij op school zijn ook veel puberkindertjes ziek en ook een hoop docenten zijn geveld door het o zo gezellige virus. Hoop dat je je snel beter voelt!

Het was gezellig vanmiddag!!! Ben helemaal blij! Ik dacht dat Muisman het niet (zo) naar zijn zin had, maar hij zei in de auto dat hij het erg vermakelijk vond en het leuk vond om eens gezichten te zien bij alle namen! Jaja, ik heb het wel eens over jullie (op een aardige manier) en hij heeft het best naar zijn zin gehad. Ik blij, want hij was echt meegegaan voor mij!

Lievelust, wij zijn hier echt onder de indruk van de enorme bos haar van Daan! Muisman maakt zich een beetje zorgen en is bang dat onze mannetjes nooit zulk haar zullen krijgen...

Voor de thuisblijvers: volgende keer zijn jullie er toch weer bij?
Te snel op "verstuur" geklikt...

Steijn en Hugo liggen nu uitgeteld in hun bedjes, zo lief! Beiden hadden rode koontjes van de slaap en liggen nu heerlijk te snurken.

Buitenmeisje: ik heb wat speeltjes bij je laten liggen! Ik had het kunnen weten, want dit heb ik wel vaker. (eigenlijk altijd) Kan je ze anders opsturen? Ik betaal de kosten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven