3000+ deel 46
vrijdag 16 april 2010 om 23:44
quote:appeltjesgroen25 schreef op 16 april 2010 @ 23:42:
Greys was maandag een leuke aflevering Ier!
Oeh, heerlijk vooruitzicht!!
Niet zielig?
De laatste keren heb ik nogal eens een traantje weg moeten pinken, en ik ben normaal helemaal geen jankerd!
Nah ja, wel een labielo de laatste tijd kennelijk, wie jankt er nou voor de tv...tss.
Greys was maandag een leuke aflevering Ier!
Niet zielig?
De laatste keren heb ik nogal eens een traantje weg moeten pinken, en ik ben normaal helemaal geen jankerd!
Nah ja, wel een labielo de laatste tijd kennelijk, wie jankt er nou voor de tv...tss.
vrijdag 16 april 2010 om 23:48
quote:iry schreef op 16 april 2010 @ 23:44:
[...]
Niet zielig?
Herkenbaar! Ik ben soms ook zo'n jankerd als ik iets sneus zie op tv. Moet ik wel alleen zijn, anders hou ik me in!
Bailey is erg grappig als ze iemand afpoeiert die op haar afgestuurd is.
Bailey is altijd grappig!
[...]
Niet zielig?
Herkenbaar! Ik ben soms ook zo'n jankerd als ik iets sneus zie op tv. Moet ik wel alleen zijn, anders hou ik me in!
Bailey is erg grappig als ze iemand afpoeiert die op haar afgestuurd is.
Bailey is altijd grappig!
vrijdag 16 april 2010 om 23:48
vrijdag 16 april 2010 om 23:49
quote:stratego schreef op 16 april 2010 @ 23:48:
Cay, maar een ontsteking van voortand naar eerste kies moet dan ook langs de hoektand en die wortel zit echt heel hoog, die wordt daarom ook oogtand genoemd, zit de ontsteking ook daarboven?
Wat een hel!Yep is tot boven de neusvleugel in een halve cirkel schoongemaakt laatste keer
Cay, maar een ontsteking van voortand naar eerste kies moet dan ook langs de hoektand en die wortel zit echt heel hoog, die wordt daarom ook oogtand genoemd, zit de ontsteking ook daarboven?
Wat een hel!Yep is tot boven de neusvleugel in een halve cirkel schoongemaakt laatste keer