3000+ deel 46
zaterdag 17 april 2010 om 01:11
quote:mocy schreef op 17 april 2010 @ 01:08:
Wat heb je dan (verkeerd) gedaan dat je die spierpijn hebt?Niets bijzonders eigenlijk, en dit is echt enorme spierpijn, ik kan amper trappen lopen en hurken moet ik niet aan beginnen want dan val ik zo om.
Wat heb je dan (verkeerd) gedaan dat je die spierpijn hebt?Niets bijzonders eigenlijk, en dit is echt enorme spierpijn, ik kan amper trappen lopen en hurken moet ik niet aan beginnen want dan val ik zo om.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 17 april 2010 om 01:14
Dat is het zeker, ik weet verder ook niet wat het kan zijn. Volgens Mie ( hehehehe) is het ouderdom, niets meer aan te doen..snik....maar misschien zegt ze dat ook wel omdat ik het einde van het boek wat ze aan het lezen heb verklapt,
Ik ga nu echt slapen, anders krijg ik morgen spijt.
Weltrusten Mocy, het was weer gezellie
Ik ga nu echt slapen, anders krijg ik morgen spijt.
Weltrusten Mocy, het was weer gezellie
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 17 april 2010 om 01:50
Ik ga nu echt grey's anatomy aanzetten hoor!!
Even beetje afleiding en dan naar bed maar, Beetje laat wordt het dan nog wel maarja, ben klaar wakker.
Slapen op de bank s'middags is een dom idee, wat ik dan ook normaal nooit doe.
Alleen storte ik na deze voor mij vroege en spannende ochtend toch echt in vanmiddag, geen houden aan .
Veel plezier met je gesprek met jezelf moos!
Even beetje afleiding en dan naar bed maar, Beetje laat wordt het dan nog wel maarja, ben klaar wakker.
Alleen storte ik na deze voor mij vroege en spannende ochtend toch echt in vanmiddag, geen houden aan .
zaterdag 17 april 2010 om 01:50
Ik ga nu echt grey's anatomy aanzetten hoor!!