zwanger van klussen??

17-04-2010 13:10 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week is er een man van een aannemersbedrijf bij mij op het dak gaan klussen om een lekkage te verhelpen.

Nou vraag ik me af of ik zwanger kan zijn, hij was namelijk de hele ochtend bezig.

Wat denken jullie??
Oh help...mijn schoonvader komt zo klussen...
quote:feeks schreef op 17 april 2010 @ 13:35:

[...]

nog even en ze gaat roepen dat ik een troll ben, nou, voel me echt welkom door haar reactie hoor

Áltijd hetzelfde op Viva, ze nemen je nooit serieus.

TO: Ik zou toch je slijm in de gaten houden hoor, en je NOD en je temp en als je geen hubbie hebt dan misschien toch nog een keer klusmannetje langs laten komen. Maar niet testen hoor! Dat is zo overrated.
Was deze man aan het klussen voor de andere beeb?
Hoe zit het eigenlijk als een vrouw je babykamer komt behangen?

Wanneer moet ik dan testen?
Gelijk wanneer de desbetreffende vrouw weg is uit de babykamer.
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2010 @ 13:56:

Wanneer moet ik dan testen?Zij moet dan testen, niet jij. Tenzij je hubbie niet thuis was, dan weet ik het ook niet.
Had hij een helm op? Zo ja, dan heeft hij het veilig gedaan en is het uitgesloten dat je zwanger bent...
Bedankt voor je antwoord Blumpke.

En als ze dan zwanger is, moet ik dan alimentatie betalen?
quote:Robin1973 schreef op 17 april 2010 @ 14:10:

Had hij een helm op? Zo ja, dan heeft hij het veilig gedaan en is het uitgesloten dat je zwanger bent...

Ik geef lover volgende keer ook een helm. Gelijk van dat geklungel met die condooms af.

Bedankt voor de tip.
quote:nazife schreef op 17 april 2010 @ 13:51:

Oh help...mijn schoonvader komt zo klussen...ooooooohh, t lijkt wel een soap bij jou
quote:blumpke schreef op 17 april 2010 @ 13:44:

Water!!!

Oh meis, dan ga maar opschieten met de babykamer! Dan gaat het snel beginnen! (je had peer gegeten toch?)ja, een hele sappige, maar ook granny smiths, dus dat heft elkaar weer een beetje op
quote:Robin1973 schreef op 17 april 2010 @ 14:10:

Had hij een helm op? Zo ja, dan heeft hij het veilig gedaan en is het uitgesloten dat je zwanger bent...ze wilden het niet met helm doen,tja, daar kunnen ongelukjes van komen, heb ik ze ook voor gewaarschuwd. Maar wie moet ik nou als hubbie nemen?
quote:feeks schreef op 17 april 2010 @ 14:17:

[...]Maar wie moet ik nou als hubbie nemen?Degene die de klus het beste geklaard heeft lijkt mij...
Schilder- dakdekker- 1 peer- 2 appels- een spijkerbroek.

Dit kan maar één ding betekenen, je bent zwanger van een drieling. Hoogstwaarschijnlijk een Aziatisch meisje, een Afrikaans meisje en een Inuït jongetje.

De uitgerekende datum is 12 November, echter je zal worden ingeleid rond half Oktober. Dit heeft te maken met de onrust in je 'gevulde schoot', de kinderen hebben moeite met verbale conversatie, dus het gaat nogal tekeer in je buik. Je hebt kans op een placenta-ruptuur door hun ongecontroleerde bewegingen.

De vader is enkel de schilder, die kun je dan ook wel als hubbie nemen.

Pas op: je bent uitermate vruchtbaar, wij adviseren dan ook enkel om de 5 jaren te klussen.. In de tussentijd zul je de boel moeten laten verslonzen..

Vereniging van zwangerschapsvoorspellende moeders. (met keurmerk)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:feeks schreef op 17 april 2010 @ 14:15:

[...]

ja, een hele sappige, maar ook granny smiths, dus dat heft elkaar weer een beetje op

Dàcht je: versterkt de werking juist.

(mèn, wat kunnen sommige mensen toch naïef zijn)
quote:Lys schreef op 17 april 2010 @ 14:31:

Schilder- dakdekker- 1 peer- 2 appels- een spijkerbroek.

Dit kan maar één ding betekenen, je bent zwanger van een drieling. Hoogstwaarschijnlijk een Aziatisch meisje, een Afrikaans meisje en een Inuït jongetje.

De uitgerekende datum is 12 November, echter je zal worden ingeleid rond half Oktober. Dit heeft te maken met de onrust in je 'gevulde schoot', de kinderen hebben moeite met verbale conversatie, dus het gaat nogal tekeer in je buik. Je hebt kans op een placenta-ruptuur door hun ongecontroleerde bewegingen.

De vader is enkel de schilder, die kun je dan ook wel als hubbie nemen.

Pas op: je bent uitermate vruchtbaar, wij adviseren dan ook enkel seks om de 5 jaren. In de tussentijd kun je vertrouwen op handwerk.

Vereniging van zwangerschapsvoorspellende moeders. (met keurmerk)

Ik voel inderdaad al wat onrust in mn schoot (dacht eerst dat het die bonen van gisteravond waren,maar na je verhaal denk ik ook dat het van de 3 kinderen is).

Klussen 1 x per 5 jaar, tja, er moet nogal wat geklust worden bij mij,maar ik zal ze allemaal over 5 jaar pas laten komen (vandaar dat de aannemer zei dat het hoognodig was).
Even een tomatensoepje proberen, komt het er weer uit.....zwanger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lys schreef op 17 april 2010 @ 14:34:

[...]

Dàcht je: versterkt de werking juist.

(mèn, wat kunnen sommige mensen toch naïef zijn)o, wat dom van me, kan ik dan voortaan beter een banaan eten na mn peer?
Succes
Bananen zijn zeker in orde, hoe je ze ook gebruikt.
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2010 @ 13:56:

Wanneer moet ik dan testen?Testen op onbevlekte ontvangenis doe je met Pasen, duh.
Pak dan wel zo'n geel-groenige he, die roze zijn vaak aanleiding tot nog meer klussen.
quote:Pelikaan schreef op 17 april 2010 @ 13:52:

[...]

Áltijd hetzelfde op Viva, ze nemen je nooit serieus.

Kan je anders niet dat klusmannetje nemen? Dat schijnt hip te zijn, de nieuwste ontwikkeling!
Ik zou ook nog zorgen dat je vriend/man even met de gootsteen gaat klussen. Dan zeg je gewoon dat hij je zwanger heeft gemaakt van 1,7 smurf. Maar let eerst maar op je slijm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven