zwanger van klussen??

17-04-2010 13:10 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week is er een man van een aannemersbedrijf bij mij op het dak gaan klussen om een lekkage te verhelpen.

Nou vraag ik me af of ik zwanger kan zijn, hij was namelijk de hele ochtend bezig.

Wat denken jullie??
Heb je al een 2e nick aangemaakt, voor-het-geval-dat?

Feekszwangervankwastje

en daarna

Feeksmammavanverfrollertje
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb je betaald in natura?
Oh nee ik bedenk me nu dat vorige week de glazenwasser voor het raam stond.

En ik ben een dag overtijd. Het zal toch niet he....
moonlight: zwanger. geen twijfel over mogelijk!
De glazenwasser was een man. Dan wordt het een jongetje toch?
belangrijke vraag: vóel je je ook zwanger? Meestal voel je een paar uur na et klussen al wel of je zwanger bent; innesteling enzo. Maar als je een week na het klussen je nog steeds niet 'anders; voelt, zo'n ongedefinieerd gevoel en dat je borsten misschien wel een heel klein beetje meer links of rechts zitten, dan denk ik eigenlijk dat je beter nog een keertje een advertentie op werkspot kan zetten...

En wat deed jijzelf trouwens tijdens het klussen? Als een dooie vis naar het plafond staren of heel actief in de weer geweest met koffie enzo?
quote:Jorina schreef op 17 april 2010 @ 13:12:

Klussen leidt bijna altijd tot een zwangerschap, dat weet je toch!?

Dát had je wel eerder kunnen vertellen!!! Er wordt in Huize Lizzl al sinds eind februari geklust

En ik maar denken dat ik gewoon een balansmaand nodig had.... blijk ik zwanger!
Mijn schoonvader heeft dus net geklust en nu heb ik pijn aan mijn rechterborst. Betekent dit dat ik een half kind krijg?
quote:Lizzl schreef op 17 april 2010 @ 17:52:

[...]

Dát had je wel eerder kunnen vertellen!!! Er wordt in Huize Lizzl al sinds eind februari geklust

En ik maar denken dat ik gewoon een balansmaand nodig had.... blijk ik zwanger!Sinds februari? Dan krijg je toch altijd een elftal?
Nee, niet toch? Volgens mij krijg je dan een hondje ipv een mensenkind. Zo'n schattig, lief, fluffy beestje dat soms blaft en iig nooit huilt
quote:nazife schreef op 17 april 2010 @ 17:55:

Mijn schoonvader heeft dus net geklust en nu heb ik pijn aan mijn rechterborst. Betekent dit dat ik een half kind krijg?Ohhh....hoie dúrf je!!!!Met je schoonvader???? En wat vindt jouw man daar dan van??? Weet 'ie dat??
Ik werk bij een bouwmarkt, dus ben expert op klus gebied!!

Had hij een lederen gereedschapsgordel aan? Zo ja, aan welke kant hing zijn hamer? Links of rechts?? Dat maakt namelijk een wereld van verschil Of ze links- of rechts dragend zijn....

Grote lozing van koploze spijkers?

Had hij zijn helm op??

Succes
@nak, het was mijn man's idee
Iemand mijn hubbie gezien?

Hij is vanochtend vertrokken met een kwast en een emmer latex. Had hem al lang terug verwacht...
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2010 @ 20:57:

Hij is vanochtend vertrokken met een kwast en een emmer latex. Had hem al lang terug verwacht...Hij heeft een bastaard kind geklust denk ik.
quote:blop schreef op 17 april 2010 @ 17:36:

belangrijke vraag: vóel je je ook zwanger? Meestal voel je een paar uur na et klussen al wel of je zwanger bent; innesteling enzo. Maar als je een week na het klussen je nog steeds niet 'anders; voelt, zo'n ongedefinieerd gevoel en dat je borsten misschien wel een heel klein beetje meer links of rechts zitten, dan denk ik eigenlijk dat je beter nog een keertje een advertentie op werkspot kan zetten...

En wat deed jijzelf trouwens tijdens het klussen? Als een dooie vis naar het plafond staren of heel actief in de weer geweest met koffie enzo?was zelf erg actief met koffie en koekjes, tja, kan die man niet al het werk laten doen he
quote:Froep schreef op 17 april 2010 @ 19:33:

Ik werk bij een bouwmarkt, dus ben expert op klus gebied!!

Had hij een lederen gereedschapsgordel aan? Zo ja, aan welke kant hing zijn hamer? Links of rechts?? Dat maakt namelijk een wereld van verschil Of ze links- of rechts dragend zijn....

Had hij zijn helm op??

Succes

hij had zn spulletje in een koffertje,zou ik dan een meisje krijgen, zag er wel een beetje uit als een make-up koffertje.

Nee, zonder bescherming helaas, hij wilde zn helm niet op
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2010 @ 20:57:

Hij is vanochtend vertrokken met een kwast en een emmer latex. Had hem al lang terug verwacht...nou, die heeft fijn geklust bij een ander, lekker zo'n ontrouwe hubbie die zomaar bij iedereen gaat klussen
Ik denk dat je zwanger bent van een nijptang.
Huh? Je kan toch niet zwanger worden van klussen?

Dat word je toch alleen na het verzamelen van uilenballen?
Ik ben zwanger en heb helemaal niet geklust. Het is een wonder!!!
Ahh Reisa, dat moet dan met Pasen gebeurd zijn.. Iets met onbevlekte dinges en eitjes toch?!
quote:Froep schreef op 17 april 2010 @ 19:33:

I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Jumpsje schreef op 17 april 2010 @ 23:21:

Ahh Reisa, dat moet dan met Pasen gebeurd zijn.. Iets met onbevlekte dinges en eitjes toch?!die eitjes heb ik ook nog, ik ga ze gauw weggooien anders heb ik straks 5 beebs in een keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven