Scrapbooking

20-01-2010 14:56 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand hier die aan scrapbooking doet? Ik heb er wel eens aan zitten denken om er zelf aan te beginnen. Maar is het moeilijk? Neemt het veel tijd in beslag? Ben namelijk niet zo heel erg crea van mezelf... maar het lijkt me wel heel leuk !!
Huh? Lekker snel zijn ze op je man zijn werk. Na ja veel scrapplezier. Ben jaloers op je al mijn scrapspullen zijn al ingepakt voor de verhuizing.
Nee, ze zijn niet de snelste daar

Noujah, geeft niet, ik kon lekker plakken!

Wanneer kan je je scrapspullen weer uitpakken? Zou gewoon als beloning voor het geduld een nieuwe scrapset kopen voor jezelf
Joehoe....Fanatic...kom eens vertellen over je boek!!!!

Ik heb trouwens zelf echt al tijden niet gescrapt...was het vandaag van plan, maar kwam er toch weer niet van...

Ikbenik...wanneer ga je over en kun je weer bij je spulletjes?
Mittens, ik ben nog steeds niet begonnen aan mijn boek.. het is heel erg ik weet het... Ben eerst begonnen met de felicitatie kaarten in te plakken. Ben nu ook weer aan het werk, dus dan heb ik zowiezo s'avonds een beetje minder fut.. moet daar echt nog aan wennen
Zat gistermiddag voor het eerst sinds tijden weer eens te scrappen en moest aan dit topis en aan jou denken fanatic!

Is het er al van gekomen?

Kan me goed voorstellen dat je 's avonds na het werken geen puf meer hebt hoor...ik ook meestal niet. Overdag heb ik dan zin en neem me voor om het 's avonds te gaan doen, maar als ik eenmaal thuis ben is alle zin, inspiratie en puf weer verdwenen.
Heb er echt weer zin in maar doe nu ook wreaken wat best wat tijd kost
Ik ben daar dus bewust niet aan begonnen IBI...ik weet zeker dat ik het vreselijk leuk vind, maar ik heb al zoveel hobby's waar ik eigenlijk te weinig tijd voor heb en maak...

Ik vond het heerlijk om weer een avondje te scrappen, moet me er altijd een beetje toe zetten om één of andere vage reden...
Ik ben nog steeds niet begonnen... het is echt heel erg... alles staat klaar maar ik moet me er ook tot toe gaan zetten... eigenlijk moet ik gewoon crea gaan doen op mijn "vrije" dag. Maar die zit meestal ook bomvol
Hallo 'scrapbookers'

Dit jaar ben ik bezig met het maken van kerstkaarten, en nu heb ik bij de kruidvat zeer toevallig een soort blok met dessin papier gevonden van ongeveer 12 x 12 cm. Nu heb ik op scrapbook websites gekeken maar ik zie veel losse vellen van 30 cm. Hebben die blokken papier met diverse dessins een naam? En hebben jullie naast de standaard crea winkel ook nog tips voor zulk papier? ik zag winkels als boekenvoordeel en action al voorbij komen, nog meer tips? of boekenbeursachtige dingen? ik hoor het graag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven