eten in Alkmaar

18-04-2010 13:45 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga volgend weekend een dagje naar Alkmaar en ben er zelf nog nooit geweest en zoek een leuke plek om 's middags te lunchen en 's avonds te eten.

We zijn met de trein dus het moet niet te ver buiten het centrum liggen.
google maar eens op

1Abby's

2Hof van Alkmaar

3Bios

4Zegels

Dit is mijn top4.
bij het waagplein heb je een heerlijk fondue restaurant

en de vrolijke pater vind ik ook erg leuk lekker en gezellig
Toevallig, ik ben nu aan het eten in Alkmaar, broodje aardappelsalade achter de computer
het is hier binnen beter dan buiten
De Bonte Bengel is ook leuk, ligt aan het begin van het centrum, dus dicht bij het station. (tegenover de grote kerk) Een gezellig tentje met lekker eten.
het is hier binnen beter dan buiten
of de Hielander (schots) vooral aan te raden als je van whiskey houdt.
Er zit een leuk grand cafe op het Waagplein - kan even niet op de naam komen. Lekkere broodjes en salades!
Voor de lunch en het diner: de Buren. Goede kaart, goede lokatie.

Ook goede lunch: Abby's. Het diner is er ook verrukkelijk maar vrij prijzig voor wat je krijgt.

Overigens is er al een nog vrij recent topic over uit eten in Alkmaar, staat veel op. Even speuren op de Eetpijler zou ik zeggen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ze zijn al genoemd, maar dit zijn wel echt leuke/goede restaurants;de Bios en Abby's

En Riche! Dat is ook echt super lekker!

Alvast veel plezier
Oh ja en voor de lunch; Intermezzo of Anne & Max
quote:Starshine schreef op 18 april 2010 @ 14:24:

of de Hielander (schots) vooral aan te raden als je van whiskey houdt.Als je whisky zo spelt, jaagt eigenaar Wullie je zo weer naar buiten!
quote:Appelsientje schreef op 19 april 2010 @ 17:05:

[...]

Als je whisky zo spelt, jaagt eigenaar Wullie je zo weer naar buiten!Dat weet ik wel zeker! Heb stage bij hem gelopen en hij gooit je zo de tent weer uit ;)
ik vind het dan ook bocht van de bovenste (onderste?) plank, maar ze hebben wel lekker eten en daar ga ik dan weer voor.

Oja, en broodjes zalm op Koninginnedag, hmmm.
Voor de lunch zijn we naar Anne&Max geweest, maar het viel toch wel tegen. De bediening was erg traag en we moesten zeker een half uur op onze broodjes wachten. OOk de mensen naast ons hadden last van hetzelfde probleem, terwijl er meer dan genog personeel in de zaak was.

's Avonds bij De Fransman (het fondue-restaurant) gegeten, was erg lekker maar de kaasfondue vulde ook ontzettend.

Tussendoor nog een ijsje gegeten bij ijssalon de Smient, was ook erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven