Bij iedere douchebeurt een schone handdoek?
zondag 11 mei 2008 om 13:45
Ja, ik wel.
En aangezien ik iedere ochtend douche komt dat dus neer op 1 handdoek per dag. Met dit weer douche ik 's ochtends en 's avonds dus dat zijn 2 handdoeken per dag.
Pas geleden werd ik uitgelachen door 3 collega's om mijn handdoeken-verbruik. Zij doen allemaal één week met 1 handdoek.
Sorry, maar ik vind het niet zo fris om meerdere douchebeurten met 1 handdoek te doen.
Ok, je bent schoon nadat je gedoucht hebt, maar om nou op dag 2 je gezicht af te drogen met het stukje handdoek waar je op dag 1 je kont mee hebt drooggeveegd vind ik ronduit een smerig idee
Wat doen jullie? Pakken jullie iedere dag een schone handdoek van de stapel of gebruiken jullie je handdoek ook meerdere dagen?
En aangezien ik iedere ochtend douche komt dat dus neer op 1 handdoek per dag. Met dit weer douche ik 's ochtends en 's avonds dus dat zijn 2 handdoeken per dag.
Pas geleden werd ik uitgelachen door 3 collega's om mijn handdoeken-verbruik. Zij doen allemaal één week met 1 handdoek.
Sorry, maar ik vind het niet zo fris om meerdere douchebeurten met 1 handdoek te doen.
Ok, je bent schoon nadat je gedoucht hebt, maar om nou op dag 2 je gezicht af te drogen met het stukje handdoek waar je op dag 1 je kont mee hebt drooggeveegd vind ik ronduit een smerig idee
Wat doen jullie? Pakken jullie iedere dag een schone handdoek van de stapel of gebruiken jullie je handdoek ook meerdere dagen?
zaterdag 17 april 2010 om 20:49
zondag 18 april 2010 om 14:28
Ik gebruik er 2 - een voor m'n haren, de ander voor m'n lichaam. Een dag later gebruik ik de handdoek die ik voor m'n haren heb gebruikt, voor m'n lichaam en de andere handdoek van de dag ervoor, leg ik op de grond.
Handdoeken, lakens en theedoeken worden gewassen op 90graden.
Een handdoek voor de 2e keer gebruiken lijkt mij niet smerig, zoals sommigen hier posten. Als het goed is, kom je brandschoon onder de douche vandaan en hoe vies ben je dan?
Handdoeken, lakens en theedoeken worden gewassen op 90graden.
Een handdoek voor de 2e keer gebruiken lijkt mij niet smerig, zoals sommigen hier posten. Als het goed is, kom je brandschoon onder de douche vandaan en hoe vies ben je dan?
zondag 18 april 2010 om 14:30
zondag 18 april 2010 om 19:42
Uhhmm durf het bijna niet neer te zetten, maar dan zal ik ook wel een viespeuk zijn, want ik gebruik ook wel eens mijn handdoek een week. Maar douche wel elke dag minstens één keer en ben toch echt schoon als ik onder de douche vandaan kom. Ik weet niet wat jullie allemaal onder de douche doen? Je haalt toch alleen schoon water van je lichaam? Ik snap het niet hoor.
Ohja en heb ook gewoon elke dag schone kleding aan.
Ohja en heb ook gewoon elke dag schone kleding aan.