boos en teleurgesteld

18-04-2010 18:35 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik moet even me irritaties van me afschrijven hoor!

afgelopen donderdag waren mijn vriend en ik 4 jaar bij elkaar. allemaal leuke dingen gepland voor in de middag en savons. komt meneer vertellen die ochtend dat hij er niet is moet werken van 17.00 tot 04.00. maar vrijdag gaan we lekker terras doen en ergens eten. kom ik vrijdag uit me werk zit meneer met ze broertje en vrienden mooi aan het pils en verteld even dat ze hier shoarma eten. Weer een domper. maar ik ben zaterdag de heledag voor ( normaal werkt hij 7 dagen in de week) zaterdag ochtend wakker worden besluiten we even naar het tuin centrum te gaan. en later naar het strand en daar blijven eten. na snel door het tuincentrum geraced te hebben zeet hij me thuis af en zegt heel even snel te werk te gaan kwartiertje half uurtje niet dus komt kwart voor 6 thuis gehaast dat we op moeten schieten want hij heeft zijn moeder gezegt dat wel gezellig komen eten. vervolgens heeft hij daar de hele avond lopen pilsen en valt als een blok in slaap vanmorgen zegt hij het is misschien beter dat we niet uit eten zijn gegaan want dan houden we wat geld over enzo.. nou zouden we vAnavond gezellig koken. hij smiddags naar ajax en dan gezellig met mij wat in de zon drinken en gezellig koken.. nou weer niet dus hij zit weer lekker in amsterdam met vrienden op een terras en eet daar wel wat. krijg nog net een berichtje eet je maar vast zit weer erg mooi en wacht maar niet op mij word laat

ik word hier egt boos verdrietig van en voel me zo tereurgesteld elke dag.. is dit raaar???

ik heb zin om me iets te gooien ofzo
Is het Yes forum dicht vandaag?
Ik zou hier ook niet erg blij van worden als ik dit zo lees.

Heb je dit al eens met hem besproken?

Ik denk dat ie niet door heeft dat je dit wel heel vervelend vind.
Die eerste was wat flauw. Nee is niet raar dat je boos bent.

Kun je niet ff lekker naar buiten, stuk hardlopen ofzo? Voordat je je servies aan gruzelementen gooit?
Hij heeft werk, vrienden, goede band met familie, vermaakt zich én geeft bericht als ie later komt...

Klinkt als een goeie man toch?
Wow sanski, dit is inderdaad niet leuk. Om dit soort redenen heb ik het uitgemaakt met mijn vriend.. Ik voelde me totaal niet gewaardeerd of bijzonder.

Sterkte ermee, x
Sorry, maar ik kan hier niet veel van maken.

Het enige wat ik kan zeggen: zoek wat afleiding!
Iets meer leestekens leest prettiger.

Maar om het dus samen te vatten: je hebt een k*tweekend gehad en moet even afreageren?

Ik stel voor een bodycombat lesje te volgen. Leef je uit!!

(weet je niet wat het inhoudt? Ff googlen op les mills ofzo.. Ben je gelijk ff bezig en afgeleid!)
Volgens mij heeft hij niet door dat jij er zo van baalt. Misschien verstandig om je irritaties eens met hem te bespreken.
heb het er gister avond wel met hem over gehad.. maar heeft blijkbaar niet veel indruk gemaakt want doet vandaag ook gewoon waar hij zin in heeft.
Ik krijg altijd een beetje jeuk als vrouwen het ineens over "meneer" hebben als je het over hun vent hebben.

Verder...best lullig ja, ik zou ook pissig zijn

Zeker als we voor die dag wat hadden afgesproken

EN eigenlijk.....eigenlijk had ik hem dat ook gewoon gezegd

Zeg meneer , ik dacht dat wij een afspraak hadden en eigenlijk vind ik het niet zo leuk dat je nu andere afspraken maakt.

Meneer: oh sorry schat, helemaal niet aan gedacht, maar je hebt gelijk ik zeg wat af en we maken er een leuk dag van

Wij noemen dat hier.....komt tie hoor.....communiceren!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klinkt echt als mijn ex. Je kan zijn karakter niet veranderen maar als jij je ondergewaardeerd voelt en hij weet dit, zal hij er toch rekening mee moeten houden. Anders is het simpel, EXIT.
quote:Jumpsje schreef op 18 april 2010 @ 18:42:

Ik stel voor een bodycombat lesje te volgen. Leef je uit!!

En dan vooral track nummer 6..weet zeker dat je daarna weer vrolijk bent!
quote:Summerdance schreef op 18 april 2010 @ 18:45:

Wij noemen dat hier.....komt tie hoor.....communiceren!Wat is dat??
Tja, je bent kennelijk geen prioriteit. Wat zeg je tegen hem als hij je zo teleur stelt?
Eensch met Summerdance.

(alweer? Ja, alweer!)
quote:sanski schreef op 18 april 2010 @ 18:35:

ik heb zin om me iets te gooien ofzo
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Niet over dat bodydinges hoor, geen idee wat 't is en wil 't nie weten ook want het klinkt als vermoeiend.
Zoals Summerdance zegt; geef je eigen grenzen aan. Het klinkt nu alsof je je afhankelijk opstelt en niet aangeeft dat je het niet leuk vindt of niet accepteert dat hij jullie afspraken niet na komt.
quote:Chardonnay schreef op 18 april 2010 @ 18:47:

Tja, je bent kennelijk geen prioriteit. Als iemand zich zonder je vermaakt betekent dat dan dat je geen prioriteit bent?
quote:mamalief schreef op 18 april 2010 @ 18:48:

Eensch met Summerdance.

(alweer? Ja, alweer!)

Alweer???

ga ook een keertje mee combatten joh...als ik het leuk vind is het vast ook wat voor jou
Ik zou lekker ook wat voor mezelf gaan plannen als ik jou was. Bekijk het maar met zijn beloftes. Lekker met je eigen vriendinnen iets plannen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Kun je niks mee zon vent.

Oh en 1x je afspraak niet nakomen dat kan gebeuren, 2x wordt al irritant en 3x wordt ik echt pissig hoor. Dan zou ik toch op een wat luidere toon gaan "communiceren"
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:noa_lynn schreef op 18 april 2010 @ 18:47:

[...]

Wat is dat?? Een heel grappig fenomeen, je opent je mond, zegt wat er op je hart ligt, daar komt een reactie op, dan ontstaat er een gesprek en dat kan dan weer hele verrassende resultaten geven....
quote:Summerdance schreef op 18 april 2010 @ 18:55:

[...]

Een heel grappig fenomeen, je opent je mond, zegt wat er op je hart ligt, daar komt een reactie op, dan ontstaat er een gesprek en dat kan dan weer hele verrassende resultaten geven....Erg lollig inderdaad, nog niet echt bekend onder het grote publiek maar kan het echt aanraden is beter dan dat bodydinges in ieder geval
quote:mamalief schreef op 18 april 2010 @ 18:51:

[...]

Als iemand zich zonder je vermaakt betekent dat dan dat je geen prioriteit bent?Nou, als hij zich voortdurend zonder jou vermaakt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven