Ik las laatst ergens dat je je duizenddingendoekje bacterievrij kan houden door hem eventjes in de magnetron te doen. Ik weet alleen niet meer waar ik dat las en ik heb ook niet onthouden hoe lang dat dan moet. Weet iemand dat?
(natuurlijk neem ik ook regelmatig een schoon doekje, don't worry)
30 seconden, nat doekje (nouja klam, ik wring m wel uit) op hoogste vermogen (da's bij mij 800 watt geloof ik). Pas op met eruit halen, je kunt je branden aan stoom.
wat een duizenddingendoekje is? Zo'n gele geval dat je naast de kraan hebt liggen en waar je het aanrecht mee afneemt?Vergeet de andere 999 dingen niet he!
Stinken? Nee, ik laat ze nooit zo lang liggen dat ik ze ruik hoor (jakkes).
Meestal iedere dag een schoon doekje. Maar dan gebruik ik het meestal 's ochtends even voor ontbijttafel & aanrecht en 's avonds weer. Dus lijkt me handig als ik het 's avonds eerst even een half minuutje in de magnetron gooi.
Ja maar ik doe ook iedere dag een nieuwe. Maar als je hem 's ochtend gebruikt kan 'ie best lang liggen broeien en bacterienestje zijn voor je hem 's avonds weer gebruikt, vind ik!
Ik doe ze gewoon telkens in de was en als ze lelijk worden dan koop ik nieuwe..ben ik een viezerik?
Anoniem_64387
zondag 18 april 2010 om 22:22
quote:Spijker schreef op 18 april 2010 @ 22:19:
Ja maar ik doe ook iedere dag een nieuwe. Maar als je hem 's ochtend gebruikt kan 'ie best lang liggen broeien en bacterienestje zijn voor je hem 's avonds weer gebruikt, vind ik!
Ja maar ik doe ook iedere dag een nieuwe. Maar als je hem 's ochtend gebruikt kan 'ie best lang liggen broeien en bacterienestje zijn voor je hem 's avonds weer gebruikt, vind ik!Dat valt wel mee, kwestie van goed uithangen, zodat het doekje kan drogen.
wat een duizenddingendoekje is? Zo'n gele geval dat je naast de kraan hebt liggen en waar je het aanrecht mee afneemt?Gewoon een dweiltje dus. Die gooi ik in de wasmachine op 90 graden.