vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Heel veel succes met je rijexamen morgen!!!
Ook ik lees nog steeds mee.

Heel veel suc6 morgen...Je kan het!!!
Lisa, succes morgen!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Succes met je rijexamen morgen Lisa!
Don\'t ever let them get you down
Mja, ik ben niet de enige zie ik Veel succes vandaag met je rij-examen, Lisa, ik duim voor je!
lisa kom je nog gauw even posten, ik ben benieuwd hoe het met je gaat
he lieverdss

lief dat jullie aan mij denken,, kan even niet op alle post reageren want ben net thuis en moet er zo weer vandoor om te rijden..

zal vanmiddag even reageren op alles, en hoop dat ik dan heel blij ben! en rijbewijs heb gehaald!

even in het kort, mijn beste vriendin is gister met hem wezen praten, was ik niet zo blij mee, maar dat horen jullie ook nog.. ik ben gister met hem na het strand gegaan, en op een terrasje gezeten tot 6 uur en heel rustig gesproken.... alles uitpraten hoe verder enz.. daarna de duinen in gegaan.....

hij voelt zich verschrikkelijk verward door alle dingen die ik heb gezegd... en ookal weet ik dat hij toch weer voor haar kiest is het toch wel fijn dat we nog 1 dagje echt samen hebben gehad....

voor de rest had ik gister gegeten maar de hele nacht hele erge buikpijn gehad en de race, wou eigenlijk banaantje eten maar bang dat weer hele erge buikpijn krijg tijdens het rijden straks

ik heb geen zenuwen voor het afrijden, alleen heel slecht gevoel. droomde vanacht ook dat de auto over de kop ging... pfff

ik ga even snel boodschapjes doen en 12 uur word ik hier op gehaald.. 1uur afrijden!!!

kuss
Nogmaals heeeel veeel succes Lisa!!
Don\'t ever let them get you down
Waarom heb je hem nou nog weer gezien. Wat doet het ertoe dat hij in de war is, hij heeft je gewoon genaaid, het gaat je niet helpen om met hem op een terras te zitten
Hie is je rij-examen gegaan vandaag?

Je klamt je aan iets vast wat er niet meer is. Wat hij voelt, hoe hij denkt e.d. is voor jou niet meer van belang. Denk eens aan jezelf. Dit helpt je niet. En dan nog, je laat hem toch niet de keus? Dus als hij voor jou kiest dan vind je dat oké.

Meid, je verdient echt beter. Ga eens van jezelf houden! Bel hem niet meer, mail niet meer, sms niet meer, zie hem niet meer. Denk vanaf vandaag aan jezelf. Hij is het echt niet waard, hij heeft geen enkel respect voor je! Laat hem los!

Ik weet niet wanneer je weer naar een hulpverlener gaat, maar laat degene dit topic zien.

Stel je een doel. Vanaf vandaag ga je weer echt eten, morgen ga je op zoek naar een andere woonplek. Deze 2 zaken zijn nu belangrijk.
Vivalalisa, volgens mij moet je een huisarts gaan opzoeken i.v.m. het niet eten. Dat je buikpijn en diarree krijgt van eten kan namelijk ook zijn dat je al zo lang niks hebt gehad dat je lichaam dat niet -goed- kan verwerken. Kijk naar de DJ's die in het glazen huis zitten, die worden intensief begeleid door een diëtist om hun eetpatroon weer op te bouwen. En zij hebben nog wel elke dag voedingsstoffen binnen gekregen d.m.v. vloeistoffen!
quote:Vlammetje1203 schreef op 18 april 2010 @ 13:35:

Hoi Lisa,

Ik lees het hele stuk al mee en als ik het goed begrijp woon je in zijn huis, waar hij over 2 mnd denkt een andere, zwangere vrouw te laten wonen.

Ben je al op zoek naar woonruimte?? Anders mag je dat, na goed eten, wel als je hoogste prioriteit neerzetten. Jij moet daar weg, bij voorkeur zonder hem een adreswijziging te sturen. Je zult zien, een eigen, onafhankelijk plekje doet wonderen voor je gemoedsrust (ik spreek uit ervaring). Zet hem op.

Lisa, ik snap dat het allemaal moeilijk is, maar lees alsjeblieft bovenstaande quote even goed door. Hij is van plan te trouwen met zijn zwangere verloofde en hij wil haar naar Nederland halen. Echt niet dat hij jou in zijn huis gaat laten zitten. Klinkt hard, maar wel realistisch.

Je moet voor jezelf opkomen. NU! Zorgen dat je je eten weer op orde krijgt en dat je een plek hebt om te wonen. Je ex is inmiddels een bezette man en hoe erg hij op dit moment ook in de war mag zijn, jij bent niet zijn prioriteit. Zorg er dan voor dat je dat voor jezelf wel bent!!
jongens ben geslaagd.. een positief dinnetje, besloten na mijn vader te gaan nu... even toch praten moet eruit... dus reageer later op alles wil meteen weg...

over eten klopt, heb echt heel veel buikpijn gehad, niet goed indd alles kwam eruit...

waarom gezien, kon niet geloven dat niet van mij hield moest bewijs hebben, en heb ik ergens gekregen was heel fijn,, heeft vele geknuffeld en heb me verlaagd door toch na bed te gaan.... en ookal voelde zo fijn zit nog veellanger verhaal aan vast wat en hoe gebeurde... maar dat komt later..

besloten even bij mijn vader te verblijven en even geen contact meer...

tot vanavond of morgen
meisje toch.... je gaat hem echt niet bij je houden zo, en de vraag is of je dat uberhaupt zou moeten willen
Waarom doe je dit jezelf aan?

Gefeliciteerd trouwens.
Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Maar jammer dat je weer de mist in bent gegaan met je ex.

Je zegt dat daar nu eenmaal een lang verhaal aan vast zit maar het is vast geen goed verhaal want dat was het pas geweest als het goed was afgelopen en dat is nu dus niet het geval.

Kom op he, zorg voor jezelf.
Gefeliciteerd!!!

Denk aan jezelf en niet aan hem....Je moet voor je zelf gaan zorgen....Wat alle andere ook zeggen....Wees lief voor jezelf en ga eten en idd een huisje zoeken of iig onderdak voor een tijdje...

Succes!!
Dit wordt een hopeloos verhaal, vrees ik.

Misschien moet je alle pagina's nog eens een keer uitprinten en goed nalezen, want blijkbaar snap je er nog steeds niet veel van als je gisteravond weer met hem naar bed bent geweest.
!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je rijbewijs !!!!!!!!!,

Als je steviger op je voeten wil staan en ook helderder wil denken, dan heb je gewoon voedsel nodig, als dit jouw niet lukt zonder dat je daar ziek en/of beroert van wordt, ga dan alsjeblieft naar de huisarts.

Je maakt betere beslissingen (en je hebt er nog al wat te nemen) en je kan tegenslag ook beter verwerken, met een gevulde maag. Anders wordt je gevecht met je verdriet een gevecht voor je leven. En je hebt dit al eerder meegemaakt, dus alsjeblieft: zorg dat je dit niet nog eens moet meemaken.

En weer met hem naar bed gaan geeft alleen maar uitstel en geen afstel, want over twee maanden heeft hij een nieuwe vrouw en een kind. en wonen zij gezellig in het huis waar jij nu woont.

Denk verder dan vandaag, ga aan je toekomst denken.
Lisa, hartstikke fijn dat je geslaagd bent!

Verder sluit ik me aan bij alle vorige postings (en herhaal ik wat ik al eerder en eerder schreef), wanneer word je nou eens écht wakker en ga je voor LISA kiezen??!!
Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Stom dat je weer met hem naar bed bent gegaan. Jij bent nu alleen een soort van tijdverdrijf omdat zijn zwangere vriendin er nog niet is. Daarbij dacht jij dat je niet HIV positief/Soa zou zijn/hebben maar dat weet nu niet meer. Kan je pas over tig maanden serieus weer testen. Je maakt het jezelf zo moeilijk!

Ga op zoek naar eigen woonruimte, pak je geld en spullen en ga! Hij heeft jou op de plaats waar hij wil. Een vrouw die aan zijn voeten ligt.
Gefeliciteerd met je rijbewijs!!!

Een prachtig begin van je nieuwe leven dacht ik zo!

Lieve lieve Lisa, doe het niet meer meis, elke keer als je hem ziet, met hem praat of met hem het bed in duikt zal je een stukl worden teruggeworpen...

En het is juist zaak om OP te krabbelen

Alsjeblieft....doe het niet meer, het brengt je echt helemaal niets

(behalve een hoop tranen)
Lisa, gefeliciteer dmet je rijbewijs. dat is alvast een stukje vrijheid en gemak dat jij goed kunt gebruiken.

Dan over tot de orde van de dag. het mag voor jou voelen als genegenheid/liefde/warmte om met hem naar bed te gaan, maar het wordt nu HOOG tijd dat je onder ogen ziet dat hij niet alleen vreemd is gegaan (hoe vaak en met hoeveel zullen we wellicht nooit weten), maar dat hij dat ook ONVEILIG heeft gedaan. dat betekent dat hij zomaar een ziekte onder de leden kan hebben. En dat moment van warmte/genegenheid/liefde waar jij zo naar hunkert, kan net zo goed een soort parasiet, ziekte, besmetting zijn die zich zo maar even in jouw toch al fragiele lichaam nestelt. DAT kun jij er echt niet bij hebben! Voor HIV test moet je -uit mijn hoofd- minstens een half jaar wachten. Dat is dus ZES MAANDEN knagende onzekerheid die je jezelf maar even cadeau gedaan hebt, puur en alleen omdat je dit misselijke mannetje zijn pleziertje niet kon onthouden??? WAAR BEN JIJ MEE BEZIG??? Houd jij wel van jezelf?

Alle antwoorden in dit topic ten spijt, suggereren je acties dat je behoorlijk destructief bezig bent, en dat onze hulp alleen bij lange na niet genoeg is om jou een duwtje in de juiste richting te geven.

Hij houdt niet van jou, hij gebruikt je. Ik kan het 1000 keer zeggen, maar zolang je deze woorden niet tot je verste binnenste door laat dringen, is er geen hoop voor jou. Hoe zie jij je toekomst? Huilend op de stoep van deze man en zijn nieuwe gezinnetje? En als moeders de vrouw ongesteld is, mag je binnen komen voor een momentje van 'liefde' van zijn kant? Want dat is het scenario waar je nu op af stevent, met je volle verstand en in de hoogste versnelling.

Dit is expres zo hard mogelijk gesteld. ik hoop dat het aankomt. Doe er iets aan Lisa, alleen jij kunt voor jezelf een betere toekomst maken en je had al bezig moeten zijn.
Vlammetje,wat een prachtige post, hard, maar woord voor woord waar....
quote:vivalalisa schreef op 19 april 2010 @ 14:55:

jongens ben geslaagd.. een positief dinnetje, besloten na mijn vader te gaan nu... even toch praten moet eruit... dus reageer later op alles wil meteen weg...

over eten klopt, heb echt heel veel buikpijn gehad, niet goed indd alles kwam eruit...

waarom gezien, kon niet geloven dat niet van mij hield moest bewijs hebben, en heb ik ergens gekregen was heel fijn,, heeft vele geknuffeld en heb me verlaagd door toch na bed te gaan.... en ookal voelde zo fijn zit nog veellanger verhaal aan vast wat en hoe gebeurde... maar dat komt later..

besloten even bij mijn vader te verblijven en even geen contact meer...

tot vanavond of morgenVolgens mij is je vriend blind ofzo, dat ie niet ziet wat voor een lieve vriendin hij heeft. Hij gaat hier zeker spijt van krijgen. En met jou gaat het zeker helemaal goed komen. (daar zal je je nu natuurlijk niet beter door voelen, maar toch)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven