Verhuizing internet en digitale tv
zondag 18 april 2010 om 22:58
Door omstandigheden hebben we pas op het laatste moment onze verhuizing kunnen regelen bij xs4all en ziggo. Nu hebben we te horen gekregen dat het uiterlijk 17 mei "rond" is. Heeft iemand ervaring met hoe lang dit daadwerkelijk duurt? We verhuizen volgend weekend en ik kan echt niet zo lang zonder internet en mijn series
maandag 19 april 2010 om 09:05
Wij waren ook te laat met onze verhuizing door te geven, maar wij hebben het tijdelijk opgelost door via ettHome te internetten, want dat is na aanmelding meteen actief (ik weet niet of ettHome overal in Nederland beschikbaar is) en per dag op te zeggen.
In ons nieuwe huis bleek de kabelaansluiting van Ziggo gewoon nog actief, dus hebben we zolang ouderwetsch via de kabel gekeken tot onz interactieve tv het weer deed.
Wij hebben internet en interactieve tv van KPN en daar duurde het inderdaad een maand voor het over was naar het nieuwe adres.
In ons nieuwe huis bleek de kabelaansluiting van Ziggo gewoon nog actief, dus hebben we zolang ouderwetsch via de kabel gekeken tot onz interactieve tv het weer deed.
Wij hebben internet en interactieve tv van KPN en daar duurde het inderdaad een maand voor het over was naar het nieuwe adres.