Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@Angie! Gefeliciteerd meid wat geweldig!!! En idd niet al teveel verhalen gaan lezen....

@Janine Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Hier van het weekend samen even genoten van het mooie weer en van onze tuin :-) eventjes naar tuincentra geweest en verder wat gerommelt in de tuin en bij vrienden geweest.

Onze famillie zit er een beetje op te wachten dat het bij ons zover is en vragen dus ook weleens En? Heel irritant zeker nu ik naar de internist moet volgende week maandag. Ik dacht van de week dat ik me er goed bij neer kon leggen en enigsinds is dit ook wel ook zo maar het is wel een beetje een domper en weer een uitstel maar goed je veranderd er niks aan zelf dus je moet je er wel even bij neerleggen. Volgende week ook direct de internist nog maar ermee lastigvallen.

Ik vind het best spannend nu nog een week en dan weten we hopelijk meer, gelukkig is een week zo weer voorbij als je het druk hebt met allerlei dingentjes....

@ Lauram ik duim voor je! En ben benieuwd naar de tweede test :-)

Ik ga me klaar maken om weer te gaan werken blehhh heb er even geen zin in vandaag pfff

Liefs voor iedereen
@Angie: gefeliciteerd!!!!! Wat goed! En inderdaad heel snel joh! Nu lekker genieten en lezen wat er allemaal komen gaat!

@janine: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@lauram: Een licht maar duidelijk streepje is ook een streepje!! Maar ik zal wachten met feliciteren, hahaha!

@Emytje: Zie hierboven hahaha!

Als het allemaal klopt dan komen er ineens heel veel cheerleaders bij! Heel mooi!

@thomassen, marill en 7up: succes met wachten! Ik kan me voorstellen dat jullie het wachten beu zijn!

Bij ons weet 1 goede vriendin van mij ervan en 1 oud collega die ik nog regelmatig spreek. Verder ook niemand, al is een vriendin van mij aan het polsen... Wij vertellen het pas als het weer zover is1

Verder ben ik nog steeds aan het wachten, wachten, wachten... Die tijd tussen m'n menstruatie en eisprong is omgevlogen en nou zit ik te wachten op het resultaat en nu kruipen de dagen voorbij!

Al moet ik zeggen dat het afgelopen weekend heel snel gegaan is! Heb een vrijgezellefeest gehad en mijn verjaardag gisteren (ben nu officieel 28, al stond ik al een poos zo in de tabel hahaha), dus was redelijk druk! Maar we boffen met het weer, van mij mag het zo blijven vanaf nu, heerlijk!

Ik ga maar weer eens wat doen!
@Angie Gefeliciteerd!!! En al in ronde 2...snel hoor...Geniet er van!
@Lauram, ik ben erg benieuwd naar je volgende test. ik hoop echt voor je dat het raak is!

Hier is vanmorgen dan eindelijk mijn menstruatie begonnen. Ik ben er nog nooit zo blij om geweest!

Nu wachten tot we kunnen gaan beginnen.
@Angie; gefeliciteerd!

@lauram en emytje; spannend zeg! ik hoop zo voor jullie dat het raak is!

Bij mij weet 1 vriendin dat we bezig zijn. Voor de rest niemand. Na 1/2 jaar vragen en vissen zijn ze ermee gestopt omdat men nu denkt dat we er nog niet aan toe zijn. Kan niet wachten om hun gezichten te zien. hahah

Mijn volgende eisprong heb ik volgende week, precies als ik met vriendlief in Euro-Disney ben. Ik zou het wel heel leuk vinden als het kind daar verwekt wordt.
@Angie, wauw gefeliciteerd ! Geniet van deze mooie tijd!

@Emytje en Lauram, spannend voor jullie. Hopelijk snel duidelijk met een positieve test. Voor jullie is het dan raak in ronde 1 en ronde 3, toch?

@Marill, fijn dat jullie nu echt kunnen gaan beginnen. Anders zit je maar te wachten.

@Joda, succes in Eurodisney .

@Ankielem, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je had inderdaad mooi weer gister.

@Janine, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@Thomassen, ik hoop voor jullie dat as week om gaat vliegen. En dan eindelijk wat meer duidelijkheid. En inderdaad gewoon al je vragen stellen aan de internist hoor.

@Troela, succes bij de verloskundige. Hopelijk krijg je snel je eerste echo, dat is toch wat meer bevestiging.

@Rihs, wat heftig van je zusje. Logisch dat het emotioneel is voor je. Hoe reageerde je vader?

Heeft die arts assistent inmiddels een echo gemaakt? Toch handig he, op de vk werken. Ik ga daar zeker ook gebruik van maken hoor. Ik zeg altijd: als je in een kledingwinkel werkt krijg je korting, en wij hebben op een andere manier profijt van ons werk.

@Teepje, oooh wat herken ik jouw gevoel. Je probeert er niet teveel mee bezig te zijn, maar je wilt het natuurlijk erg graag. Ik merk ook nu na de 3e ronde (net als jij) dat mijn teleurstelling blijft hangen. Vandaag inmiddels weer op dag 9 van de 4e ronde, maar ik blijf die teleurstelling voelen en ben heel bang dat het niet gaat lukken, echt stom.

Misschien wel goed om nu even wat afstand te nemen inderdaad, mij lukt het nu niet. Heel veel succes in deze ronde!

Alweer een tijd geleden schreef iemand iets over de Jonas methode. Ik kan het niet terug vinden en heb via google geprobeerd. Heb er veel over gelezen, maar weet nu niet hoe je het voor jezelf uit kan rekenen. Kan iemand me vertellen hoe dat moet?

Hier inmiddels op dag 9 van ronde 4. Ik ga vanmiddag weer met de ovulatietesten beginnen. Ben benieuwd, maar heb er niet zoveel vertrouwen in dat het gaat lukken . Hopelijk komt dat snel terug, want 4 rondes stelt echt nog niets voor, maar toch… Als je maar gewoon de zekerheid had dat het uiteindelijk gaat lukken..
@Emytje en Angie: Het zal toch niet dat we alledrie zwanger zijn he? Zou echt fantstisch zijn!!!!

Ik loop ook heel de tijd naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden...maar tot nu toe nog niets. Wel nog steeds kramp in mijn onderbuik, maar niet echt meer ongesteldheidspijn...iets anders... Echt heel spannend dit. Ben benieuwd naar je test Emytje!! Bij mij wordt testen waarschijnlijk pas woensdag of donderdag...aaarrgh....ik wil het NU weten!!!

@Marill: Top dat je ongesteld bent geworden! Gek he, dat je er zo blij mee kan zijn Hoeveelste dag van je cyclus is het nu?

@Joda: Zou leuk zijn als het in Euro Disney raak is Dat maakt het echt een onvergetelijk weekend haha!!!

@Nolleke: Kom op meid, wel vertrouwen houden!!! Gemiddeld zjin koppels ongeveer 6 maanden bezig heb ik gelezen dus het zal binnenkort bij jullie ook wel raak zijn!!!
@ angie gefeliciteerd!!! Wat lekker snel!!!

Leuk hoor en ga er van genieten!! Ik dacht ook steeds hetzelfde als jou.. Ik dacht steeds van maar het kan nog fout gaan.. Niet doen.. Ik heb het nu ook ongeschakeld en durf rustig te genieten ...

@ lauram spannend zeg! Een streep is een streep dus volgens mij ben je gewoon zwanger .. Ik snap wel dat je nog ff een test wil doen

@ troela

lief dat jullie zo reageren ..

Ja ik heb het wel aan mijn vader vertelt en hij reageerde hartstikke lief.. Ik vond het alleen zo moeilijk 1 dochter van hem pleegt abortus en ik kom 'blij!' vertellen dat ik zwanger ben .. Maar ja hij kon het goed van elkaar los bekijken

met me zusje gaat het wel ik was alleen terleurgesteld dat ( wij zijn thuis met 4 meiden) ze nog 3 andere zussen heeft en een moeder en dat ze zoiets dan toch alleen doet..

Me oudste zus vroeg waarom .. Toen zij ze : ja jullie gaan allemaal zo traumatisch doen ...

Maar ja .. Met me zus gaat het wel redelijk en ook wat me vader zegt ze heeft een juiste keuze gemaakt.. Ik ben eigelijk een soort tegen abortus. En helemaal als dat komt daar slordig gebruik van anticoncenptie...

Maar me zusje heeft nog niks afgemaakt wat betreft school ze woont nog thuis heeft helemaal niks .. Zelfs geen werk ..

Maare ik voel me nu weer goed ben niet meer zo emotioneel ;)

maar fijn dat jij je goed voelt!!!

Morgen moet je naar de vk! Spannend ik moet woensdag..

Gek hè dat gevoel in je borsten ... Mijne zijn echt al 1 cupmaat groter..

Ik ben bijna niet meer misselijk.. Soms ineens dat je heeel snel vol zit ...

@ spannend emytje

het word hier echt gezellig steeds meer zwangeren !!!!
Hoi lady's hier ben ik weer heel even

@ angie Gefeliciteerd meid!

Nou ik ben een week eerder ongesteld geworden misschien door stres?

Ik had het de 21e moeten worden maar ben het de 16e al geworden. (stiekem toch best teleur gesteld)

Heel veel pijn ook nog!

ff een vies vraagje hoor maar hebben jullie ook als je ongesteld word dat je een soort bloedpropjes verliest?

de ene maand heb ik het niet en dan weer wel.

En als ik dat heb dan doet het pijn!

En nog een vraagje

in jan ben ik de 16e ong geworden en feb de 22e maart de 21 en nu weer de 16e! Wat heb ik voor een rare cyclus?

Ik zou nu niet meer weten wat mn vruchtbare dagen zijn en me volgende NOD

nouja op naar ronde nr 5 alweer

ff voor de tabel ik ben al sins januari voor het echt bezig niet vanaf maart

Als het volgende maand nog niet raak is ga ik ovulatie testen kopen.

En het is bijna rond voor me huisje ik hoor vandaag meer!Spannend!
@ Lauram en Emytje wten jullie al wat meer??

Spannend!
Kan iemand me meer vertellen over ovulatie-testen. Via welke site bestellen jullie deze en past het door de brievenbus (ik zit er niet echt op te wachten dat mijn debiele buurman zo'n pakje aanneemt )
@ Lauram,

ik ben op dag 37 ongesteld geworden. Wel lastig om nu mijn vruchtbare dagen te bepalen.. Ik neem maar het gemiddelde van mijn laatste 3 cyclussen. Ga nog geen ovulatietesten kopen hoor. Als het na een aantal rondes nog niet raak is misschien.
@joda: google es matcare! ik heb ze ook online besteld ..worden geleverd in witte envelop... en past door brievenbus.

ik heb de simpelste en ze werken goed. (tenminste dat moet nog blijken haha)
Angie gefeliciteerd, nu een duidelijke uitslag fijn!

@ Emytje en Lauram, wat spannend meiden!!!

Ik ga eind deze week beginnen met de ovalutatietesten, aankomend weekend volgens mij eigen berekening eisprong. Ben benieuwd.. Pff ik heb toch een pakket liggen, bestel je ovaulatietesten krijg je er weer gratis zwangerschapstesten bij. Men ik lijk wel een drogist
@ Joda ik bestel ovulatietesten en zwangerschapstesten bij sensitest.nl. Gewoon een bruine envelop die door de brievenbus past, geen rare buren die je pakje aan hoeven te nemen

@ marill balen dat je ongesteld geworden bent. Maar nu tenminste wel duidelijkheid. Ik heb ook altijd een lange cyclus!

@ rihs dubbel hoor, jij bent superblij met je zwangerschap en je zusje pleegt abortus, zwaar.. Ben blij voor je dat je vader wel blij is voor jou!

@ Nolleke laat je niet gekmaken meid! Spreek zoveel mensen die een jaar bezig zijn geweest.. Echt niet iedereen is na 2 maanden zwanger. Bij mij slaat de onzekerheid ook weleens toe hoor! Ken dat gevoel wel dat je denkt dat het toch niet raak zal zijn.. Maar ook voor jou gaat het moment komen dat het wel raak is!
@marill: grappig hoe blij je kunt zijn met je ongesteldheid he

@joda: Dat zou wel erg leuk zijn als het in Disney gebeurd, dus dat wordt een actieve vakantie hahaha

@lauram: vervelend he dat wachten! Hoop dat de test positief is van de week!

@rihs: je zusje heeft er dus helemaal met niemand van jullie van tevoren over gesproken??? Wauw, dat vind ik dan helemaal heftig zeg. Ze heeft dus eigenlijk alleen de mededeling gedaan?

Als je verteld dat ze niks afmaakt enzo, dan denk ik wel dat je vader gelijk heeft en dat ze de goede keus gemaakt heeft. Ondanks dat ik zeker geen voorstander ben van abortus hoor!

Ik denk gewoon dat ze er gezien jouw verhaal absoluut niet klaar voor was en zeker niet verantwoordelijk genoeg.

Mijn borsten zijn ook echt wat meer opgezwollen dan normaal, passen nog maar net in m'n beha...pppfff

Wat ik zo raar vind, misschien dat iemand daar iets over weet.

Sinds mijn laatste ongesteldheid, dus sinds ik zwanger ben, ben ik al een aantal kilo's aangekomen, zo 5 a 6 kilo!

Overal lees ik dat je de eerste periode eigenlijk nauwelijks aankomt, dat je pas in de 3e maand een buikje begint te zien.

Maar ik ben toch echt pas 7 weken en moet al kijken welke kleding ik aandoe, want een buikje heb ik toch echt al een beetje.....

Ergens hoop ik dat ik dan toch langer zwanger ben dan ik dacht, maar ja, aan de andere kant: ongesteld is ongesteld toch?

Ik ben niet meer gaan eten, ben zelfs weer gaan sporten ook.

Ook als het een tweeling zou zijn, kom je toch in de 1e periode niet echt meer aan dan bij 1 kindje?

Ga dit natuurlijk ook morgen aan de verloskundige vragen, maar maak me toch ook wel een beetje zorgen. Als dit zo doorgaat, moet ik straks rollend over straat!

Ook zie ik een beetje tegen vrijdag op, heb dan een afspraak met 2 vriendinnen, waarvan 1 vriendin dus al 6 jaar bezig is om zwanger te worden.......De andere vriendin weet het al, maar die ene dus nog niet.

Ik weet dat ze ontzettend blij voor me zal zijn, ze weet ook dat we bezig zijn, dus het komt niet onverwachts voor haar.

Maar toch.....moeilijk....
@troela; ik heb natuurlijk nog geen echt verstand van zwanger zijn, behalve dat mijn zussen ook beide heel snel een buikje hadden. Ik kijk weleens op www.babybytes.nl Daar staan ook buikfoto's en sommige zijn van 6 of 7 weken en daar zie je al echt een buikje hoor. Volgens mij is het heel normaal.
wow meide, wat schrijven jullie snel zeg.

ben erg benieuwd voor de meiden met lichte streepjes, dat zou natuurlijk super zijn. Ik hoop dat de 3e ronde gata lukken, 3 keer is schreepsrecht toch? :-)

Troela, mijn collega is tonnetje rond en is nu in de 6e maand, en vriendin van me heeft een mini buikje en is ook in de 6e maand, dat zegt dus niks hoor.
owja, angie: van harte! echt supergaaf en zo snel.. hopelijk volgen er snel meer!
Meiden!

Ben ik weer ff..

Prima geslapen vannacht..alleen wel een uurtje wakker geweest van de buikpijn. Die begon gisteraaf en was er vanmorgen nog steeds..

@ Troela ik zweer het je.. Ik heb savonds ook al iets een bol buikje! Dat is toch niet normaal! Maar ik heb ff wat dingen gegoogled vandaag en dat schijnt ook te kunnen komen door je darmen die opgezet zijn door allerlei nieuwe hormonen. Maar idd.. ff goed je kleding uitzoeken haha! En als je tonnetje rond word..ach... De kilo's gaan er dan vast ook snel weer af. (zegt ze heel makkelijk terwijl ik ook denk pffff ik wil wel opletten met wat ik ga eten haha) Mijn borsten zijn ook goed aanwezig zeg maar en ik kan nog steedds niet op mn buik liggen of lepeltje lepeltje, dat doet echt zeer joh!

@ Nolleke en Marloes ik zou me ook geen zorgen maken. Het duurt gemiddeld toch ook 8 a 9 maanden? Ik zou me na een jaar wel iets zorgen gaan maken dat dat had ik al getackeld toeon ik de laatste x bij mn huisarts was. Die zei; als het na een jaar niet lukt dat mag je komen en dan doen we eerst een paar onderzoekjes waarvan de eerste zal zijn onderzoek naar het zaad. Ik heb al 2 vriendinnetjes die het 'los hadden gelaten' en het vanzelf wel zagen en HUPSA zwanger... Tis gewoon heel apart en heel onvoorspelbaar..Goede moed houden en gewoon veel goede sex hebben haha

@ rihs Phoe heftig ja.. Ik ben in principe ook tegen abortus maar met de situatie waarin je zusje zit is het misschie beter voor alle partijen. Dat ze je hulp niet gevraagd heeft is natuurlijk wel persoonlijk.. Sommigen doen zulke dingen liever alleen. Ik snap dat ook niet maar ik heb ook zo'n vriendinnetje die een week later verteld dat ze 2 weken terug de verkering had uitgemaakt.. T was nu wel weer aan etc haha! Maar die wil dat gewoon alleen doen.. Tja...

@ pinklady Ik heb nu geen goed vergelijk want het was zo kort nadat ik gestopt ben. Maar tijdens mn menstruatie had ik eignelijk altijd wel bloedpropje. Wat dikkere stukje bloed bedoel je he? Had nooit echt het idee dat het extra pijn deed ofzo.. En qua cyclus, superirritant zeg! Ik zou gewoon het gemiddelde nemen en idd maar met je ovulatie testen gaan werken. die kleuren tenminste en weet je genoeg

@ Lauram Hahahha dat kan iedereen wel zeggen een streep is een streep ( zeiden ze vrijdag bij mij ook)maar je gelooft het gewoon niet he? En dat je 4 dagen moet wachten dat is echt ONMENSELIJK! Maar ik snap ook wel weer dat je het samen wilt doen.. Zondag had ik dus de digtiale test gedaan en dan is het toch wel erg fijn om samen in tranen uit te barsten hahah!!

Ik hoop het ook zoooo!!!!

En ik kijk nog steeds elke keer in mn broekje hoor

@ Emytje Please ff snel updaten, ben superbenieuwd haha!

Het zou idd leuk zijn met zn 3tjes.

En die buikpijn... heb ik ook ff gegoogled (hahhaha) dat is dus schijnbaar bandenpijn of je baarmoeder die aan het uitrekken is. Hoe bizar!! Dat begint dus nu allemaal al!! Wauw!!

@ nolleke sorry ik heb echt niets met die jonas methode. Maar volgens mij was er gister iemand die schreef dat het bij haar wel een sraak kon zijn en dat het dan overeen zou komen met de jonas methode (ben haar naam kwijt, hou het amper bij)

Ik heb vanmorgen gebeld naar de huisarts. Ik moet vanaf nu elke week/2 weken even bloedprikken om mijn bloedwaarden van mn schildklier in de gaten te houden. Ik had ook aangegeven dat ik buikpijn had, best erg! Maar dat was dus normaal en kan nog wel tot de 8e week duren. Ik ben niet misselijk (afkloppen!!) terwijl ik echt had verwacht dat ik zo'n misselijke vrouw zou worden die alleen maar kotst :puke: Haha zo kun je je vergissen. Maar goed, het kan nog komen natuurlijk he!

Ook vroeg naar mn laatste menstruatie. Toen vertelde ik haar dat mijn vorige keer dus rond 20 maart was maar dat het maar 1.5 dag was. Weet je wat ze zei; hmmm ik weet neit of dat wel een echte menstruatie was hoor? Normaal moet dat echt wel zo'n 3 a 4 dagen zijn. Was het wel zwaar dan die 1.5 dag.. En dat was het absoluut niet. Want ik dacht nog; nou als het zo elke keer is prima! Nu dacht zij zelf dat het ook wel goed kon lijken dat het al 7 weken zover is.. Ik denk zelf dat dat niet zo is maar heb al wel sinds ik gestopt ben ongelooflijk zere borsten. Dus mn vriend zei al, dat is al wel zeker 7 weken zo he! Jaa...idd...

Maar goed, dat mag ik ook bespreken met mn huisarts. Dan gaan we ff kijken of ik naar de gyneacoloog ga voortaan of wel gewoon naar de verloskundige. En hij bepaald dan ook of er al een termijn echo gedaan gaat worden.. Die afspraak bij de dokter is volgende week vrijdag, spannend!

Nou ben benieuwd naar de volgnede updates! Ga ik weer ff aant werk haha!
Even een ego-post hoor, ben namelijk hartstikke zielig.. Ik heb blaasontsteking :( Vanmorgen nergens last van, maar toen ineens... Ik ben dikke maatjes met de wc nu! Ben al wel langs de huisarts geweest, antibiotica gehad. En nu maar hopen dat het snel aanslaat. Ik plas echt klaar bloed nu. En zeer dat het doet. Snap niet hoe ik hier nu weer aan kom :(

Oke, tot zover mijn ego-post! :D

@Troela: Rollend over straat, haha. Dat wil ik wel zien ;) Ongesteld is ongesteld zou je zeggen. Maar hoeveel vrouwen zijn tijdens hun zwangerschap niet alsnog ongesteld geworden? Soms zegt dat niet alles. Maar zoals hierboven al werd gezegd, bij iedere vrouw is het anders. Bij de één zie je al vrij vlot een buikje, bij de ander duurt het wat langer.

@Pink: Die bloedpropjes herken ik wel. Soms lijkt het bijna zwart. Volgens mij is het vrij normaal, en niks om je zorgen over te maken

@Rihs: Heftig verhaal rihs, dat van je zusje! Snap dat je het er wel moeilijk mee hebt gehad. Geeft vast een heel dubbel gevoel. Succes bij de vk woensdag!

@Nolleke: Ook ik zit inmiddels in de 4e ronde. Teleurstelling is best op z'n plaats denk ik. We hopen allemaal dat het snel raak is. Ik ben er niet meer zoveel mee bezig, maar als ik ongesteld word is daar toch wel even de teleurstelling.

@de rest: Geniet van het mooie weer! Geniet van het zwanger zijn! (Angie)
@Troela: een vriendin van mij kwam in de eerste weken ook veel aan.. maar dat stagneerde ook na een tijdje.. en sinds ik sport ben ik ook aangekomen.. (was niet de bedoeling maar ik voel me wel fitter).. Dus ik denk niet dat het aankomen in dit tempo doorgaat hoor

@pink: ja, die bloedpropjes heb ik ook weleens.. soms behoorlijke grote en soms wat kleiner.. volgens mij niet erg. Tenzij je zoveel bloed verliest dat je er flauw van wordt (heb ik weleens, best eng)

@de rest..: ehmmmm! sorry ik heb niet alles goed gelezen

@testers van deze week: succes! hopelijk zijn jullie allemaal zwanger!

volgende week wacht ik tot na Kday op mijn menstruatie, ik verwacht hem 28/29 april.. en ga dan zaterdag testen...spannend!
ff snel een ego update; net toch een test gedaan ipv morgenochtend (ga ik ook nog doen) en al duidelijker dan gister!! Dus denk het (toch) echt wel....?? pfffffff/aaahhhhhh
Eerste tekenen dat ik ongesteld ga worden na stoppen pil (7 weken geleden)....hoop dat het nu echt gebeurt, en dan kan ik ook voor de 1e ronde gaan!
@emytje.. wauzers...! dat zou helemaal te gek zijn! nog ff wachten tot morgenochtend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven