Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Vesje, waarom heb jij geen motto?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Dushi74 schreef op 18 april 2010 @ 22:24:

En azijnzeikers die zijn er altijd. Ik zie liever een glas half vol dan half leeg. Betekent namelijk dat ik nog wat te drinken heb: proost Tenzij het glas halfvol met azijnzeik is natuurlijk
quote:Pannetje schreef op 18 april 2010 @ 13:11:

[...]

Ook de soms sarcastische moderatie mag van mij achterwege blijven.Dit ben ik volledig met je eens. Dat je een machtspositie hebt is geen excuus om ongestraft nog ff verkneukelend een sarcastische opmerking te plaatsen na een, door doelwit ongewenste, maatregel op te hebben gelegd.
quote:minny schreef op 18 april 2010 @ 23:06:

[...]

Dit ben ik volledig met je eens. Dat je een machtspositie hebt is geen excuus om ongestraft nog ff verkneukelend een sarcastische opmerking te plaatsen na een door doelwit ongewenste maatregel op te hebben gelegd.Dat heb je goed gezien.
Ik zie weer waarschuwingen en bans, maar waaarrrr was de rel die ik zo overduidelijk gemist heb toen ik van mijn baas moest werken (de onredelijke trut)?
Tja Minny, dat is het voordeel van angel zijn. Je krijgt álle rellen mee. Nadeel is dan weer dat je niet mag meedoen.
Alleen al daarom zou ik geen Angel willen zijn

Maar was het een leuke rel? Nee toch? Heb niks gemist he? Toch...?
Ons topic werd zo rond half acht opgeschrikt door een forummer met de naam "uitkijken".

Toen ik op het waarschuw en bantopic keek bleek deze al een ban te hebben.

Weet iemand hier meer over, wij branden zo langzamerhand van nieuwsgierigheid.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
@Stratego, ik heb geen idee maar wil het ook wel heel graag weten. Jullie hebben/hadden een eigenste stalkert las ik (sjiek hoor!), en deze uitkijker zou hem kunnen zijn heb ik begrepen? Maar ik heb de laatst tijd wel vaker iemand zien permbannen die al een permban had, en ik denk dat het allemaal dezelfden zijn, die uitkijker dus. Wat denk je, zou ik hierop kunnen afstuderen?
Jaschenca, we zijn er inmiddels over uit dat U niet onze huisstalkerT is.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik maak me toch wel een beetje zorgen over onze huisstalkerT. Er zal toch niks gebeurt zijn?
@Jachenca, goed dat je ook op de uitkijk staat
quote:noanne schreef op 19 april 2010 @ 23:36:

Jaschenca, we zijn er inmiddels over uit dat U niet onze huisstalkerT is. Ohw, thanks, scheelt weer een hoop geprakizeer van mijn kant. Iemand enig idee wie het dan wel kan zijn? De dames en heren van het Doorgeefvraagtopic bij Seks weten het denk ik wel, maar die komen natuurlijk nooitenthenever hiero kijken!
dat sommige mensen nogal grof zijn!
quote:stratego schreef op 19 april 2010 @ 23:42:

@Jachenca, goed dat je ook op de uitkijk staat

Ik houd het allemaal strak in de gaten Stratego!

quote:Jaschenca schreef op 19 april 2010 @ 23:46:

[...]

Ohw, thanks, scheelt weer een hoop geprakizeer van mijn kant. Iemand enig idee wie het dan wel kan zijn? De dames en heren van het Doorgeefvraagtopic bij Seks weten het denk ik wel, maar die komen natuurlijk nooitenthenever hiero kijken!

Wel hoor! Ik schrijf dan wel niet veel op Overige, maar meelezen doe ik zeker...

En nee, wij weten het ook niet! Had het al met een collega DGV-er erover, maar tot op heden is het nog onbekend. Als iemand dus het verlossende antwoord heeft, ook graag melden bij de DGV!
quote:kleine04 schreef op 19 april 2010 @ 23:47:

dat sommige mensen nogal grof zijn!Hoe bedoel je Kleine04? Hier op het forum of in het echte leven?
quote:kleine04 schreef op 19 april 2010 @ 23:47:

dat sommige mensen nogal grof zijn!Nou!
quote:minny schreef op 18 april 2010 @ 23:04:

[...]

Tenzij het glas halfvol met azijnzeik is natuurlijk
quote:CakeCup schreef op 19 april 2010 @ 23:51:

[...]

Wel hoor! Ik schrijf dan wel niet veel op Overige, maar meelezen doe ik zeker...

En nee, wij weten het ook niet! Had het al met een collega DGV-er erover, maar tot op heden is het nog onbekend. Als iemand dus het verlossende antwoord heeft, ook graag melden bij de DGV! Ah, kijk, hier schieten we mee op, meer Sherlocks enzo ! Ik meld me als er meer duidelijkheid (lees speculaties) is over de permgebande!
quote:Dushi74 schreef op 18 april 2010 @ 22:24:

En azijnzeikers die zijn er altijd. Ik zie liever een glas half vol dan half leeg. Betekent namelijk dat ik nog wat te drinken heb: proost

Gut, azijnzeikers. Ik voel me maar ff aangesproken omdat ik mijn wenkbrauwen omhoog trok hier vanwege offtopic-postende Angels. Ekskjoes mie, het is natuurlijk veul leuker om mee te geinen, vind ik ook hoor maar kan het ook niet helpen dat ik het vreemd vind dat Angels op dit topic wél offtopic meekletsen terwijl het elders voor de normale forummer een waarschuwing op kan leveren. Ik zie het nut ook niet in, een Angel heeft toch een privé-nick? Ja, shoot me hoor, wat een chagerijn, die Bambi..Azijnzeiker ben ik. Glas is bij mij altijd halfleeg namelijk..

Maar goed, op dit topic mag alles kennelijk. Niet raar opkijken als het modereerbeleid over een tijdje weer aan de kaak gesteld wordt he, mbt dubbele moraal, meten met 2 maten enzo? Als je het als Angels beu bent dat er getwijfeld wordt aan dingen als integriteit(zoals Angel 5, waarvan qua postings zo duidelijk is dat ze het al tijden wat zat is, altijd die discussies over de beweegredenen van de Angels of zoals Noami, waarbij de integriteit van de Angels hoog in het vaandel staat, terecht) moet je vooral een topic als dit gebruiken om offtopic in mee te gaan kletsen (terwijl je ook een privé-nick hebt) en Naomi die duidelijk in de OP zet dat Angels hier niet meedoen aan discussies. Maar wel waarschuwingen en bans uitdelen vanwege offtopic-berichten. Is echt heel duidelijk zo enzo. *kuch*

All fine by me, maar het moet toch echt niet gebeuren dat mij bijv. in de toekomst een waarschuwing gegeven gaat worden vanwege offtopic-geklets ofzo. Practice what you preach.
quote:CakeCup schreef op 19 april 2010 @ 23:51:

[...]

En nee, wij weten het ook niet! Had het al met een collega DGV-er erover, maar tot op heden is het nog onbekend. Als iemand dus het verlossende antwoord heeft, ook graag melden bij de DGV! En hier is ook een DGV'er present!! En ja !! WIj willen heel graag weten waar het allemaal over gaat
quote:Jaschenca schreef op 19 april 2010 @ 23:53:

[...]

Ah, kijk, hier schieten we mee op, meer Sherlocks enzo ! Ik meld me als er meer duidelijkheid (lees speculaties) is over de permgebande!Ah heel goed! Ik zal ook melding maken hier indien er zekerheid is speculaties zijn over de identiteit van de Uitkijker.
Jachenca, wij staan ook paraat!

quote:whatever78 schreef op 19 april 2010 @ 23:55:

[...]

En hier is ook een DGV'er present!! En ja !! WIj willen heel graag weten waar het allemaal over gaat Nu weet ik waarom de DGV stil ligt vanavond! Iedereen is bezig met het nodige speurwerk! Heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven