Entertainment alle pijlers

Project Catwalk

14-03-2010 21:49 979 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen begint er (eindelijk!) een nieuwe Project Catwalk, de Nederlandse versie dus! Op RTL 5. Leuk na ANTM

Gaan jullie ook kijken?
Ik snap er niets van, van iemand die zo demotiverend werkt en dat mag doorgaan?? Irritante factor dus ja.
Ik vind het zo jammer dat er niemand echt aardig is. Behalve Roos misschien, die vind ik nog wel oké, maar voor de rest zijn het een stelletje achterbakse lui die helemaal niet leuk met elkaar omgaan en die vrouwen met maat 42 echt huge en dik vinden terwijl ze zelf ook niet de slankste zijn.
Wat dat betreft vind ik Larissa trouwens wel verreweg de meest irritante, maar is ze niet zo achterbaks als sommige anderen zoals Jeroen.
Wat zaten ze nou te zeuren over Stefan. Zo dit is hij toch niet? Tenminste niet dat mij is opgevallen. Ik vind het jammer dat hij eruit moest. Misschien wel terecht, maar ik vond het een droppie.
quote:baja schreef op 14 april 2010 @ 13:06:

Wat zaten ze nou te zeuren over Stefan. Zo dit is hij toch niet? Tenminste niet dat mij is opgevallen. Ik vind het jammer dat hij eruit moest. Misschien wel terecht, maar ik vond het een droppie.

Vond ik ook. Het is een schatje maar hij is niet zo achterbaks als de rest. Dit ontwerp was wel echt lulluk.

Shari was voor mij de winnaar. Erg mooi en apart, maar die opmerking van Simone over kleur was wel waar.
Hopelijk wint Shari uiteindelijk, die vind ik het meeste talent hebben.

Stefan vond ik een schat, echt een hele lieve, positieve man maar hij vatte op de een of andere manier niet wat men van hem verwachtte, jammer.

Die Jeroen en Nicolaas vind ik twee horken van het zuiverste water. Nare modebitches, al zegt Nicolaas geen homo te zijn, hij gedraagt zich wel vals nichterig. Een soort Bastiëtte van Schaik maar dan niet leuk en niet grappig, alleen maar sneu.

De beledigende toon van een aantal - overigens vrij talentloze - ontwerpers over de maten van de modellen van afgelopen aflevering vond ik beneden peil.

Maat 42 en dan doen alsof dat maat 58 is. Alsof ze een 'koelkast' aan moesten kleden, zoals Nicolaas dat zo fijntjes uitdrukte, mijn Gód wat een idioot. Logisch dat vrouwen onzeker zijn of worden over zichzelf, door dit soort figuren die vrouwen het gevoel geven niet te deugen als ze niet maat 34 hebben.

Ik wens zowel Jeroen als Nicolaas een bloeiende carrière toe bij Ulla Popken waar ze voor straf tot in lengte van dagen jurken in maat 42 t/m 60 moeten maken.

Larissa vind ik heerlijk. Zo Russisch, dramatisch, overdreven, theatraal. Ik heb ooit een jaar een stagiaire gehad, uit de Oekraïne, was ook zo'n vrouw, inclusief de hoofdpijnaanvallen en de boze buitjes op niks af. Verschrikkelijk om mee te werken maar het brengt wel leven in de brouwerij.

Als Larissa weg is blijven er weinig kleurrijke figuren over. Het duo Jeroen en Nicolaas zal waarschijnlijk wel uitgekotst gaan worden als zij het strijdtoneel verlaat, zulke mensen vallen na verloop van tijd wel door de mand doorgaans.

Eerlijk gezegd nog niks écht moois voorbij zien komen van dit groepje. Meer dan 'wel aardig' vind ik ze niet ontwerpen en fabriceren.
Je weet het weer heerlijk te verwoorden, Leo en ik wens heel hard met je mee dat de carrière van Jeroen en Nicholaas die kant op gaat
Ik zit net de herhaling te kijken. Gatverdamme, wat is die Nicolaas een smerige reldel met zijn rare opmerkingen. Hij is geen homo? Gewoon een kwestie van het niet kunnen vinden van die kastdeur!
Ik kan die stem van Shari niet aanhoren. Maar ze heeft idd wel talent.
quote:Cassius schreef op 12 april 2010 @ 22:34:

Ik vind het zo jammer dat er niemand echt aardig is. Behalve Roos misschien, die vind ik nog wel oké, maar voor de rest zijn het een stelletje achterbakse lui die helemaal niet leuk met elkaar omgaan en die vrouwen met maat 42 echt huge en dik vinden terwijl ze zelf ook niet de slankste zijn.Ik heb net de aflevering van vorige week gekeken. Shari is toch ook wel aardig? Heb haar nog niet echt nare opmerkingen horen maken volgens mij.
present!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja daar zijn we weer!
Zou zitten we er weer klaar voor ?
helloooooo!
En eens met de dames hierboven.

Nicolaas en Jeroen zijn achterbaks

Larissa is vreselijk irritant.
Jaaa hoor, Larissa, couture is een kledingstuk wat duur is. pfffff.....
Sluit me aan bij Friez en de rest... (scheelt mij weer typen)
shari en roos zijn aardig en niet zo achterbaks.

Sepher is moeilijk te peilen
Jeroen heeft een briljante opmerking over de vissen:

He ze hebben schubben!
quote:friezinnetje schreef op 19 april 2010 @ 21:30:

shari en roos zijn aardig en niet zo achterbaks.

Sepher is moeilijk te peilenEensch! Mis m'n Cruella-pietje nu wel....
oh een gezamelijke outfit.

Yeah bitchfight!
Jaaa, dat wordt weer lachen!
Arme Sepher!
Idd kore
bladiebladiebladibladieiblad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven