Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:whatever78 schreef op 19 april 2010 @ 23:55:

[...]

En hier is ook een DGV'er present!! En ja !! WIj willen heel graag weten waar het allemaal over gaat Die uitkijker was vooral veel op DGV te vinden en ik las dat jullie ook al twijfels hadden over de *kuchkuch* integriteit/geloofwaardigheid van deze forummer (iet met meubels slepen enzo?) We houden elkander op de hoogte, mocht ik door mijn verrekijker iets verdachts zien dan meld ik mij, onopvallend natuurlijk, in het DGV topic.
quote:stratego schreef op 19 april 2010 @ 23:57:

Jachenca, wij staan ook paraat!

[afbeelding]Hoe charmant! Wie is je collega? Een bekende forummer? Ja he, toe dan, is een bekende forummer he? Zeg maar wie!
quote:Sarah Scott schreef op 18 april 2010 @ 16:02:

LOL Jas

@Three: champie?

Dit vind ik nou inderdaad een groot nadeel van dat open modereren van voorheen.

'LOL jas'.

Met je privé-nick (terwijl we allemaal weten dat je Angel 5 bent) en ik net als forummer aangeef dat ik moeite heb met het offtopic-geklets van de Angels hier terwijl daar voor andere forummers waarschuwingen op kunnen staan. Dat je daar een andere mening over hebt, soit. Ik ben maar ik, ik geef mijn bek ook maar een douw, daar hoeft niemand het mee eens te zijn.

Maar dan als forummer-die-ook-Angel-is-en-die-even-daarvoor-nog-offtopic-meegeint-als-Angel (snappie 't nog?) een potje geinen over een cynisch getinte reactie op die mening van mij, sja, heul erg flauw. Nogmaals, je hoeft het niet eens te zijn maar dat sarcasme vind ik absoluut níet Angel-waardig. Hou het gewoon bij een reactie, eens of oneens.
Bambi, hoe vaak moet jou nog uitgelegd worden dat off-topic niet bestaat in dit topic? Waarom wil je zo graag vasthouden aan het verhaal dat de angels hier off-topic posten, terwijl dat hier per definitie niet kan?

Je opmerking over het 'lollig' (mijn woordkeuze) posten van angels hier, en dat dat misschien niet handig is, daar kan ik me wel een beetje in vinden, maar het off-topic-argument snijdt echt geen hout.
Bambi be my guest als jij je aangesproken voelt. Maar ik postte het als algemene opmerking. Dat ik zelf niet van azijnzeikers hou. En totaal niet gericht naar iets of iemand. Want als je ziet/ terugleest, ik heb aan de hele discussie niet eens meegedaan.
Ik neem aan dat 3000 gewoon naar behoren en tijdig op de hoogte gehouden wordt?
quote:Jaschenca schreef op 19 april 2010 @ 23:58:

[...]

Die uitkijker was vooral veel op DGV te vinden en ik las dat jullie ook al twijfels hadden over de *kuchkuch* integriteit/geloofwaardigheid van deze forummer (iet met meubels slepen enzo?)Kijk, jij houdt het goed bij!
En idd Delphi zegt het goed: hier in dit topic kun je niet offtopic zijn. Dus die opmerking snap ik sowieso niet in deze context.
Kom niet aan angel 5

*tenzij ik een ban krijg*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Uiteraard Floor, ook 3000 wordt direct op de hoogte gesteld indien duidelijkheid is ontstaan.
Hey Dushi, door jou geinspireerd heb ik mijn zus een WTJ kado gedaan. Ze keek ernaar als een vis naar een fiets (?) maar ik zal haar nog even inspireren met wat Flickr-plaatjes
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 00:04:

Ik neem aan dat 3000 gewoon naar behoren en tijdig op de hoogte gehouden wordt?Indien je denkt er meer over te weten of enkele informatie vrij te kunnen geven, meld het dan aan topic; 3000 plus, te vinden op de pijler "overig"
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hahaha Delphi haha inspireer dr maar. Dan komt het vast goed. (nooit geweten dat mijn WTJ jou inspireerde)
Tuuuuuurlijk, Dushi. Je post eerst dat Vievkes lekker zichzelf moeten zijn. N.a.v. wat reacties op mijn posting. Een minuut later heb je het over azijnzeikers die er altijd wel zijn. En jij wil zeggen dat dat in het algemeen bedoeld was?
quote:CakeCup schreef op 20 april 2010 @ 00:05:

Uiteraard Floor, ook 3000 wordt direct op de hoogte gebracht indien duidelijkheid is ontstaan.Thnx! Natuurlijk gaan we er prat op dat wij altijd alles als eerste weten en er als eerste bij zijn, maar heel soms lukt dat even niet en dan zijn tipgevers heel erg welkom!
quote:Dushi74 schreef op 20 april 2010 @ 00:07:

Hahaha Delphi haha inspireer dr maar. Dan komt het vast goed. (nooit geweten dat mijn WTJ jou inspireerde)Nee, ik vind het voor mijzelf ook niks. Maar mijn zus is zo'n perfectionist die wel wat "maak het maar lekker vies"-opdrachtjes kan gebruiken
Bambi zeik niet zo je maakt onze (gedeeltelijk gedeelde) naam niet echt geliefd zo
Ik stel een rel-allert topic voor!
Bambi, dat is toch leuk dat de Engelen hier ook ff 'los' kunnen gaan?

Je zeurt een beetje vind ik.
Dat is natuurlijk ook jullie kracht, jullie zitten met die 40 leden verspreid over het hele forum, dus kunnen altijd als eerste op de hoogte zijn.

En blijkbaar zijn jullie ook heel goed in het ronselen van tipgevers, want ook ik trap er direct in...
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 00:10:

Ik stel een rel-allert topic voor!Ik ben voor!
@Bambi: Wat betreft het open/niet anoniem modereren ben ik van meet af aan een tegenstander geweest, ik vind en vond het niks. Ik heb ook nog nooit een forum meegemaakt waar het wel werkte. Maar dat de mods af en toe meegeinen, daar heb ik geen problemen mee, lijkt me juist de sfeer van het forum ten goede komen. De verwarring die er is omtrent Vief5 en die jij dus storen vind, komt omdat zij de enige mod is die nog "open" is. En naar wat ik heb begrepen ook nog maar tijdelijk. Die verwarring is dus over een tijdje verdwenen want dan zijn alle mods weer anoniem want five gaat dan alleen nog maar blogs modereren.

Maar dat hele zakelijke, en ik ben daar zelf best wel een tijd voorstander van geweest, heeft dat juist in het verleden niet tot situaties geleid waarin men de mods juist niet meer serieus nam? Zijn juist daardoor niet al die topics ontstaan om mee te denken en te praten? En als de mods af en toe meegeinen, tja, dan zal ook daar eens een ironische of sarcastische opmerking vandaan komen. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee.
anoniem_20135 wijzigde dit bericht op 20-04-2010 00:22
Reden: foutje hersteld
% gewijzigd
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 00:11:

Je zeurt een beetje vind ik.Joh...?
quote:CakeCup schreef op 20 april 2010 @ 00:12:

Dat is natuurlijk ook jullie kracht, jullie zitten met die 40 leden verspreid over het hele forum, dus kunnen altijd als eerste op de hoogte zijn.

En blijkbaar zijn jullie ook heel goed in het ronselen van tipgevers, want ook ik trap er direct in...

De boodschap dat iedereen welkom is, is fake natuurlijk. Men moet wel wat te melden hebben.

Ik snap Bambi eerlijk gezegd wel, maar volgens mij heb ik dat gisteren al duidelijk gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven