**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Nee, welke foto's?

Ik vind het ook super sexy, maar ja, ik ga niet op het strand in een string liggen, dus het heeft maar weinig effect want straks lig ik gewoon weer in een boxertje...

Slapen doei k zat, daar hou ik van Ik ben van de 8 uur per dag slaap, maar als ik geen wekker zet dan slaap ik er zo 12. Dat is het probleem: als ik niet voor iets perse mijn bed uit moet, dan doe ik het niet, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, ik blijf altijd snoozen, en ik val altijd weer in slaap.Daarentegen ben ik dus gezegend met: ik zie mijn kussen ik slaap. Ik stap in een vliegtuig en ik word wakker aan de andere kant van de wereld, ik slaap in bussen, treinen, zittend, liggend volgens mij zou ik als ik moe genoeg was zelfs staand kunnen slapen
Ha, dat heb ik ook, heerlijk is dat! Ik probeer 9 uur voor ik op moet staan naar bed te gaan en dan word ik enorm uitgerust wakker.

Ik heb een keer zo'n foto van mezelf gehad, alleen dan was ik niet herkenbaar die in de men health is geplaatst, maar ze hebben er toen alles aan gedaan om het stringetje in mijn lijf (van de zon) weg te shoppen.

Nu is het zeker weer mode
Deze foto's zag ik op het (on)flatteuze celebs fototopic, sommigen vonden het heel stom dat het stringetje niet weggeshopt was, ik vind het wel aardig zo.
Ik voel me een betovergrootoma.

-heb rimpels

-ben 30 vet gepasseerd

-kan combinatie baby en werk aan

-geef niks meer om zonnen

-heeft de wens om meer slaap allang opgegeven

-vind een string dragen niet meer dan onhandig

-vind een redelijk opgeruimd huis zelfontwikkeling

-een auto bezitten een vorm van zelfstandigheid

-elke dag gezond opstaan ambitieus

Maar hey.

Ik ga zo wel met 3 jonge goden van onder de 30 bieren op een terras. Om vervolgens daarna in de armen te sluiten van mijn hengst terwijl mijn kuikens tevreden op 1 oor liggen.

Zo zie je maar.

Ieder haar meug.
quote:Margaretha2 schreef op 20 april 2010 @ 14:25:

[...]

Dat dacht ik ook altijd toen ik nog studeerde. Ik dacht ook dat ik echt een avondmens was. Maar inmiddels denk ik dat het vooral gewenning is, ik sta elke dag om zeven uur op of eerder zonder een centje pijn. Toen ik op de middelbare school zat was het elke dag met Heel Veel Pijn

Het is niet alleen gewenning. Mijn wekker gaat al bijna drie jaar (minus half jaartje dus eigenlijk 2,5 jaar) dagelijks voor half zeven op en het doet nog altijd Heel Veel Pijn. Ik denk elke ochtend: IK HAAT VROEG OPSTAAN! om vervolgens zuchtend en steunend op te staan. En ik merk ook dat ik vaak pas later op de dag lekker werk. Niet altijd, soms ben ik tegen die tijd gewoon gesloopt.

Marg, ik moest aan jou (en de discussies hier) denken toen ik dit nieuws vanochtend hoorde: zonnebank verslavend Alleen is dit berichtje al heel oud, dus vraag ik me af waarom het vanochtend op de radio was.

Spijker, dat was in die periode ja (met de Buurman is de Bassist van, etc).

Nemo, jeetje, dat zag ik niet aankomen. Wel jammer als je de studie wel erg leuk vindt. Maar kan me voorstellen dat verloskundige zijn (en dan met name als je nieuwbakken verloskundige bent) zwaar kan zijn als je zelf net aan het baren slaat. Een gastgezin is volgens mij niet echt een oplossing, aangezien die volgens mij ook veel met vaste tijden werken. Al zal dat misschien per gezin verschillen. Maar goed, er zijn vast genoeg vrouwen die het doen, dus als je de studie echt wilt afmaken, kun je natuurlijk ook gewoon jonge moeder die ook verloskundige zijn vragen hoe zij dat doen.
quote:fille schreef op 20 april 2010 @ 19:30:

Maar goed, er zijn vast genoeg vrouwen die het doen, dus als je de studie echt wilt afmaken, kun je natuurlijk ook gewoon jonge moeder die ook verloskundige zijn vragen hoe zij dat doen.

Goed idee!!! Ik heb zelf een heel aantal netwerkgesprekken gevoerd toen ik hier pas was komen wonen en dat was enorm interessant en ook zinvol, ik heb een veel beter beeld gekregen van wat bepaalde beroepen inhouden.

Je zou gewoon eens een paar verloskundigen kunnen mailen, met de vraag of je ze eens uit mag nodigen voor een kopje koffie of dat ze een momentje voor je vrij kunnen maken, dat je nu aan het studeren bent, en dat je keuzes moet maken over de toekomst en nog niet zo helder hebt hoe een dag / week van een verloskundige er nu in de praktijk uitziet.

Ik heb dat zo gedaan en van iedereen een positieve respons gehad.

Fille, gelukkig ben ik te arm om verslaafd te raken eraan
Ik hou van vroeg opstaan. Mijn wekker gaat bijna dagelijks om half zes. Ik hou van de hond uitlaten in de stille straat waar overal de gordijnen nog dicht zijn. Ik hou van de eerste trein nemen. Ik hou van over de lege snelweg razen. Ik hou van om half twaalf er al een hele dag op hebben zitten. Ik hou van de vogels wakker horen worden en de zon zien opkomen.

Ben ik gek?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik ging trouwens laatst naar de zonnebank (toevallig ik zweer het, heb ik deze maand een maandkaart genomen, de laatste die ik gehad heb was in november, en daarvoor kan ik 104 minuten gaan in totaal, ik weet nu al dat ik er hierna geen meer neem, in elk geval tot oktober of november)... en toen zag ik een meisje met heel ranzig gevlekte benen, het leek wel over een vernislaagje geverfd was over nog niet droge verf. Gat-ver.

Dus dat is voor mij reden genoeg om niet te vaak te gaan.
Ik kon altijd heel vroeg opstaan, maar soinds ik het mezelf heb afgeleerd, ben ik er minder goed in. of eingelijk, het opstaan kan ik wel, maar het de deur uit komen. Ik keutel wat af. Ik weet niet waardoor het komt. Ik heb een kinderachtige afkeer van routine. Daardoor heb ik nergens systeem ik en duurt alles veel langer dat het hoeft. Maar veranderen, ho maar Het gekke is dat ik met werk juist het tegenovergestelde ben.
Grappig Heejhallo!

Ik ben zelf enorm chaotisch en ongestructureerd. Mijn kamer was altijd een oorlogsveld om te zien, ik liet altijd alles liggen, etc. Ik kwam er heel lang mee weg, op de middelbare school heb ik sowieso weinig uitgevoerd en mijn ouders zeiden soms wel dat ik mijn kamer moest opruimen (en gaven ook mega goeie tips en werden ook wel boos en ik werd honderdmiljoen keer teruggeroepen om mijn spullen achter mijn billen op te ruimen), maar dat kwam niet echt aan. Op de universiteit werd ik met studeren in elk geval wel serieuzer en iets doelmatiger, maar verder bleef het vrijheid blijheid.

Op mijn werk in de zorg was ik wel heel gestructureerd maarja dat werk was gewoon mega gestructureerd.

En nu heb ik zo'n soort autistendagplan voor mezelf, ik heb alleen nog geen picto's

Maar even serieus, sinds ik een routine heb ben ik zoveel blijer, mijn huis is altijd opgeruimd, ik hoef nooit te stressen omdat al die zooi er nog ligt, ik slaap veel beter in een kamer die aan kant is en een bed dat altijd opgemaakt is, ik eet elke dag gezond, etc. Het klinkt misschien dodelijk saai, maar ik ben er zo blij mee.

Als ik geen zin heb zet ik de kookwekker op één kwartier en dan ga ik een kwartier dingen doen, de keuken is opgeruimd en schoon in een kwartier (inclusief de vaat wegwerken), de huiskamer is opgeruimd in een kwartier, de badkamer is schoon in een kwartier en de vloer is toonbaar in een kwartier. Sommige dingen kosten natuurlijk meer tijd zoals alles echt extreem schoon maken (keukenkastjes uitruimen enzo), of strijken, en daar ruim ik dan tijd voor in. Ik doe een stuk of drie, vier van die Grote Dingen per week en that's it. En omdat ik alles bijhoud is het nooit echt veel werk. Er ligt bv. nooit meer was dan van één machine om gestreken te worden, aangezien de badkamer verder schoon is is het medicijnkastje een grote beurt geven of al het chroom afpoetsen een fluitje van een cent, want ik hoef niets méér te doen. I'm loving it!

Ik heb gisteren een oud-leraar in Berlijn gemaild. In het Nederlands (dat mocht, hij heeft hier even gestudeerd). Nu zei hij vandaag tegen het vriendinnetje waar ik slaap: 'Fille komt vrijdag he?'

Vet leuk.
Oh net stond Margaretha Stewart er nog niet.
Is t een leuke oud-leraar? Of een ouwe oud-leraar?
quote:fille schreef op 20 april 2010 @ 20:52:

Oh net stond Margaretha Stewart er nog niet.
quote:Spijker schreef op 20 april 2010 @ 20:55:

Is t een leuke oud-leraar? Of een ouwe oud-leraar?Hij is niet zo oud. Ik vind hem schattig, enorm grappig en sexy en dat vriendinnetje deelt dit zwak voor hem, maar verder niet heel veel mensen (vooral wat betreft het sexy zijn).
Even voor mijn beeldvorming: vindt iemand het normaal dat het elke keer vijf minuten duurt om de wasmachine open te krijgen en het altijd resulteert in een bloedende vinger?
Misschien wil je de wasmachine open doen in de tijd dat ie nog op zijn slot staat?
Nee, niemand had 'm voor me gebruikt dus tenzij de tijd dat 'ie nog op slot staat een dag is, kan dat het niet zijn.
Dan hoor ik niet bij de mensen die dat normaal vinden
doodnormaal. Jouw wasmachine is net als mijn vitamineverpakking.
ha update uit bassistenland. Gekke ex is nog een kast komen ophalen die ze van haar vond. Nee, ze hebben nooit samengewoond maar toch wilde ze die kast. Prima, zij de kast. Gekke ex haalt de kast op en zegt nog even: Nederlanders he, die zijn echt walgelijk. Die kijken allemaal met van die trotse uitdrukkingen op engelachtige gezichtjes, alsof ze allemaal weten wat er speelt in de wereld en heel tevreden zijn. Walgelijk.

Vreemd, als ze dat over mij vindt dan lijkt me dat bijna eerder een compliment dat een belediging.

Verder nog even in een half uur met Bassist de wereld en het leven doorgenomen en ik heb zo'n zin om hem te zien. En hij heeft zo'n zin om mij te zien. Nog een ruime week, dan is hij hier! Niet te geloven bijna, gaat echt zo fijn zijn elkaar terug te zien!
Jij houdt van belachelijk vroeg opstaan.

En de Barman Bassist heeft straks een jetleg.

Meet in the middle? Of botsende belangen?

Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik heb ergens iets gemist Nemo.

Jij gaat stoppen met je studie omdat je nu weet dat je over anderhalf jaar ligt te baren?

Of is het gewoon een droomwens. En fantaseert het lekkerder als die studie er niet tussen staat?

Als ik verliefd werd fantaseerde ik altijd dat ik met diegene in de auto zat naar pakkembeet ZuidFrankrijk met onze kinderen op de achterbank.

Als we dat zouden overleven dan was het echte liefde.
quote:kjong schreef op 20 april 2010 @ 23:20:

Jij houdt van belachelijk vroeg opstaan.

En de Barman Bassist heeft straks een jetleg.

Meet in the middle? Of botsende belangen?

Hij komt belachelijk vroeg aan, dus ik kan die dag mooi belachelijk vroeg opstaan. Daarna duiken we belachelijk schaamteloos het bed nog even in denk ik. En dan is het koninginnenacht, en daarna koninginnedag, en daarna weekend, en daarna gaan we naar twee concerten. Dus een beschaafd dag-nacht ritme zal er goed bij in schieten.

Wat jammer nou. Degelijk worden we later wel.
KLinkt lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven