Hoe heet zo'n ding?

20-04-2010 15:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar iets maar ik weet niet hoe het heet: zo'n stuk stof dat aan je bed hangt tot op de grond zodat je niet kunt zien dat er allemaal rotzooi onder je bed ligt. Vaak is het mooi geplooid textiel zodat het er leuk uitziet. Ik weet dat IKEA ooit zo'n ding verkocht, maar nu niet meer.

Wie weet wat ik bedoel? En waar ik het kan kopen?
pluk de dag
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 april 2010 @ 16:20:

[...]

Jemig, wat ben jij flauw zeg.

Iedereen hier weet inmiddels wel dat jij in een woonwage woont en dat je zelf overal bedrokken hebt hangen. Zelfs aan je aanrechtkasjes. En nou hier een beetje heilig gaan lopen doen. Jaja zo ken ik er nog wel een paar.

Xxx je tante Annie van de 3e wagen van links.

In amerika smullen ze van die dingen. Dust ruffles heten ze daar.
quote:louisavuitton schreef op 20 april 2010 @ 16:18:

je moet wel even flink in de buidel tasten.Dat is een beetje het probleem.
pluk de dag
quote:louisavuitton schreef op 20 april 2010 @ 16:18:

volgens mij staan die bedrokken alleen maar mooi als je een boxspring hebt. bij een ander bed staan ze niet.

wat denk je van een mooie sprei die tot op de grond komt? je moet wel even flink in de buidel tasten, maar er zijn echt hele mooie te koop.Ja, ze zijn echt voor een boxspring, om een bedombouw past het niet. En over die bedrok hebben wij dus ook een sprei dat helemaal tot op de grond komt, dus dan zie je er weinig van, alleen een stuk bij het hoofdeinde.
...
Dit idee zeg maar...

...
quote:Very Cherry schreef op 20 april 2010 @ 16:11:

[...]

Vergeet niet dat lelijke witte ding mee te nemen wat je hierboven gepost hebt.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 april 2010 @ 16:20:

[...]Xxx je tante Annie van de 3e wagen van links.Hee Annie! Is die tattoo van Wilders nou nog gelukt? Ik kom morgen even kijken, na het linedancen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 20 april 2010 @ 16:40:

[...]

Hee Annie! Is die tattoo van Wilders nou nog gelukt? Ik kom morgen even kijken, na het linedancen.Bijna, alleen ze haar mot nog, het is nou net Fim Portuijn.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven