Hoe heet zo'n ding?

20-04-2010 15:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar iets maar ik weet niet hoe het heet: zo'n stuk stof dat aan je bed hangt tot op de grond zodat je niet kunt zien dat er allemaal rotzooi onder je bed ligt. Vaak is het mooi geplooid textiel zodat het er leuk uitziet. Ik weet dat IKEA ooit zo'n ding verkocht, maar nu niet meer.

Wie weet wat ik bedoel? En waar ik het kan kopen?
pluk de dag
Zou het zoiets al bedrok kunnen heten? Voor de tafels heet het volgens mij een tafelrok.

Via Google ''bedrok'' kreeg ik dit.

Ik weet niet of het nog te koop is.. Succes ermee
Ja dat was inderdaad wat ik bedoelde! Zo'n logische naam eigenlijk.. Dankjewel!

Als iemand nog een tip heeft over waar ik het kan kopen, graag.
pluk de dag
Nieuw kan ik ze ook niet even zo snel vinden. Kwam wel via google ook bij marktplaats terecht. Staan nieuwe en gebruikte tussen, dus als je er niet vies van bent, kan je het daar altijd proberen.

En anders zelf maken? Het is helemaal niet zo moeilijk!
Ik ben niet zo handig met naald en draad, dus dat zelf maken zie ik niet zo zitten. Ik heb al een paar leuke gezien op de webshop van de H&M, ik wist niet eens dat zij zulke dingen verkochten. Zo leer je nog eens wat.
pluk de dag
Gatverdamme wat zijn die dingen toch ook lelijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ok, je hebt ze gevonden. Veel plezier ermee!

Ohja en ik moet het toch even kwijt hoor Very cherry ze vroeg om hulp en niet je mening..
O maar ik weet niet hoe ik dat weg moet halen hoor. Ik forum nog niet zo lang.
Maar VC heeft wel gelijk. Als je die rotzooi niet wilt zien kun je ook mooie strakke lades onder je bed rollen, ziet er een stuk mooier uit vind ik.
quote:Maryxz schreef op 20 april 2010 @ 16:05:

Maar VC heeft wel gelijk. Als je die rotzooi niet wilt zien kun je ook mooie strakke lades onder je bed rollen, ziet er een stuk mooier uit vind ik.Ja dan moet je mooie rieten lades hebben ofzo, en die zijn weer erg duur. Die plastic lades zien er helemaal niet uit vind ik. Alsof ik m'n playmobiel onder m'n bed verstop ofzo.
pluk de dag
De rotzooi onder mijn bed is veel knapper dan lelijke laden of lelijke bedrokken.
Vind jij, ja. Is maar net wat je mooi vind. Zijn ook mensen die bakken/lades en dergelijke afschuwelijk vinden.
Oeps, dat was weer een mening.
Jamaar niet iedereen heeft mooie rotzooi. Mijn rotzooi is gewoon rotzooi.
pluk de dag
quote:Peronne schreef op 20 april 2010 @ 16:08:

Jamaar niet iedereen heeft mooie rotzooi. Mijn rotzooi is gewoon rotzooi.Weggooien dan maar?
Gatverdamme ik heb er echt geen zin in. Ik ben weg. Veel plezier met je bedrok Peronne!
quote:Miss Moneypenny schreef op 20 april 2010 @ 16:09:

[...]

Weggooien dan maar?Nee dat is nog een brug te ver voor mij. Het moet eerst even een poosje uit het zicht dmv de bedrok, dat is al heel wat.
pluk de dag
quote:Heupje schreef op 20 april 2010 @ 16:10:

Gatverdamme ik heb er echt geen zin in. Ik ben weg. Veel plezier met je bedrok Peronne!Vergeet niet dat lelijke witte ding mee te nemen wat je hierboven gepost hebt.

Deze is van de H&M Home. Hebben wij ook om ons bed, maar je ziet er maar weinig van doordat wij er een sprei over hebben tot op de grond.
...
quote:queenie1 schreef op 20 april 2010 @ 16:12:

[afbeelding]

Deze is van de H&M Home. Hebben wij ook om ons bed, maar je ziet er maar weinig van doordat wij er een sprei over hebben tot op de grond.Hmm, ik zie al wat er bij ons thuis zou gebeuren als ik dat ding op hang. Ideale krabpaal voor de kat
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 20 april 2010 @ 16:15:

VC

Ben er ook niet zo gecharmeerd van. Bij Ikea hebben ze ooit ook houten bakken verkocht die je onder je bed kan rollen. Is dat niets? Kun je ook nog in de kleuren van je slaapkamer verven, eventueel.Die heb ik niet gezien bij de ikea; alleen rieten bakken (maar te duur) en plastic, en dat vind ik lellek.
pluk de dag
quote:queenie1 schreef op 20 april 2010 @ 16:12:

Deze is van de H&M Home. Hebben wij ook om ons bed, maar je ziet er maar weinig van doordat wij er een sprei over hebben tot op de grond.Ja naar die van de H&M zat ik ookal te kijken.
pluk de dag
volgens mij staan die bedrokken alleen maar mooi als je een boxspring hebt. bij een ander bed staan ze niet.

wat denk je van een mooie sprei die tot op de grond komt? je moet wel even flink in de buidel tasten, maar er zijn echt hele mooie te koop.
quote:Very Cherry schreef op 20 april 2010 @ 16:11:

[...]

Vergeet niet dat lelijke witte ding mee te nemen wat je hierboven gepost hebt.

Jemig, wat ben jij flauw zeg.

Iedereen hier weet inmiddels wel dat jij in een woonwage woont en dat je zelf overal bedrokken hebt hangen. Zelfs aan je aanrechtkasjes. En nou hier een beetje heilig gaan lopen doen. Jaja zo ken ik er nog wel een paar.

Xxx je tante Annie van de 3e wagen van links.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven