Hoe heet zo'n ding?
dinsdag 20 april 2010 om 15:47
Ik ben op zoek naar iets maar ik weet niet hoe het heet: zo'n stuk stof dat aan je bed hangt tot op de grond zodat je niet kunt zien dat er allemaal rotzooi onder je bed ligt. Vaak is het mooi geplooid textiel zodat het er leuk uitziet. Ik weet dat IKEA ooit zo'n ding verkocht, maar nu niet meer.
Wie weet wat ik bedoel? En waar ik het kan kopen?
Wie weet wat ik bedoel? En waar ik het kan kopen?
pluk de dag
dinsdag 20 april 2010 om 15:59
dinsdag 20 april 2010 om 16:06
quote:Maryxz schreef op 20 april 2010 @ 16:05:
Maar VC heeft wel gelijk. Als je die rotzooi niet wilt zien kun je ook mooie strakke lades onder je bed rollen, ziet er een stuk mooier uit vind ik.Ja dan moet je mooie rieten lades hebben ofzo, en die zijn weer erg duur. Die plastic lades zien er helemaal niet uit vind ik. Alsof ik m'n playmobiel onder m'n bed verstop ofzo.
Maar VC heeft wel gelijk. Als je die rotzooi niet wilt zien kun je ook mooie strakke lades onder je bed rollen, ziet er een stuk mooier uit vind ik.Ja dan moet je mooie rieten lades hebben ofzo, en die zijn weer erg duur. Die plastic lades zien er helemaal niet uit vind ik. Alsof ik m'n playmobiel onder m'n bed verstop ofzo.
pluk de dag

dinsdag 20 april 2010 om 16:11

dinsdag 20 april 2010 om 16:13
quote:queenie1 schreef op 20 april 2010 @ 16:12:
[afbeelding]
Deze is van de H&M Home. Hebben wij ook om ons bed, maar je ziet er maar weinig van doordat wij er een sprei over hebben tot op de grond.Hmm, ik zie al wat er bij ons thuis zou gebeuren als ik dat ding op hang. Ideale krabpaal voor de kat
[afbeelding]
Deze is van de H&M Home. Hebben wij ook om ons bed, maar je ziet er maar weinig van doordat wij er een sprei over hebben tot op de grond.Hmm, ik zie al wat er bij ons thuis zou gebeuren als ik dat ding op hang. Ideale krabpaal voor de kat
dinsdag 20 april 2010 om 16:16
quote:Dana schreef op 20 april 2010 @ 16:15:
VC
Ben er ook niet zo gecharmeerd van. Bij Ikea hebben ze ooit ook houten bakken verkocht die je onder je bed kan rollen. Is dat niets? Kun je ook nog in de kleuren van je slaapkamer verven, eventueel.Die heb ik niet gezien bij de ikea; alleen rieten bakken (maar te duur) en plastic, en dat vind ik lellek.
VC
Ben er ook niet zo gecharmeerd van. Bij Ikea hebben ze ooit ook houten bakken verkocht die je onder je bed kan rollen. Is dat niets? Kun je ook nog in de kleuren van je slaapkamer verven, eventueel.Die heb ik niet gezien bij de ikea; alleen rieten bakken (maar te duur) en plastic, en dat vind ik lellek.
pluk de dag
dinsdag 20 april 2010 om 16:18

dinsdag 20 april 2010 om 16:20
quote:Very Cherry schreef op 20 april 2010 @ 16:11:
[...]
Vergeet niet dat lelijke witte ding mee te nemen wat je hierboven gepost hebt.
Jemig, wat ben jij flauw zeg.
Iedereen hier weet inmiddels wel dat jij in een woonwage woont en dat je zelf overal bedrokken hebt hangen. Zelfs aan je aanrechtkasjes. En nou hier een beetje heilig gaan lopen doen. Jaja zo ken ik er nog wel een paar.
Xxx je tante Annie van de 3e wagen van links.
[...]
Vergeet niet dat lelijke witte ding mee te nemen wat je hierboven gepost hebt.
Jemig, wat ben jij flauw zeg.
Iedereen hier weet inmiddels wel dat jij in een woonwage woont en dat je zelf overal bedrokken hebt hangen. Zelfs aan je aanrechtkasjes. En nou hier een beetje heilig gaan lopen doen. Jaja zo ken ik er nog wel een paar.
Xxx je tante Annie van de 3e wagen van links.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!