Werk & Studie alle pijlers

drugs gebruik colega

20-04-2010 17:25 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn colega gedraagd zich al een paar maand erg vreemd hij trilt wordt

wit en ziet er erg duf uit. hij gooit dit op gronisch ziek zijn ook de

arbo arts weet hij om de tuin te lijden, hij komt bijna nooit op zijn

werk en melt zich voordurent ziek.onze vermoedden is dat hij drugs

gebruikt voor of tijdens het werk. we voelen ons zo machteloos en zijn

zijn gedrag meer dan zat. wat kunnen we doen hij heeft een vast contract

en speelt iedereen mooi tegen elkaar uit. als we hem er naar vragen dan

ontkent hij alles. hebben jullie een tip hoe we hem kunnen betrappen en

juridische stappen tegen hem te ondernemen?
En welke reden heb je precies om aan te nemen dat hij NIET chronisch ziek is?
Iets anders
Dat drugsgebruik, kunnen het niet gewoon bijwerkingen zijn van de medicijnen die hij moet gebruiken?

Ik zeg niet dat hij NIET aan de drugs is, maar ik lees niet waar je dat uit afleidt. En wel dat collega (met dubbel L) zelf zegt chronisch ziek te zijn.
Iets anders
OMG, ben blij dat ik geen collega's heb zoals jij.

Als je last hebt van een collega, stap dan naar je leidinggevende. Niet dit achterbakse gespeculeer.
Hoe weet jij dat van de Arbo-arts? Knap dat jij wel weet hoe het zit maar de arts niet.

Als jij mijn werknemer zou zijn zou ik dit niet op prijs stellen trouwens. En je ook op een cursus Nederlands sturen, maar dat terzijde.
op de een of andere manier komt dit nogal nep over..

Dan ben je behoorlijk beroerd, doet je stinkende best en vervolgens word je dan door je collega's als Tirana zó behandeld... Arme man!

Ja, TO, bovenstaande is óók een behoorlijke aanname. Maar trekt zo wel weer de boel een beetje in balans t.o.v. jouw OP.
quote:ramiaatje schreef op 20 april 2010 @ 17:37:

op de een of andere manier komt dit nogal nep over..

Zou je denken?

Hm, 2 posts, beroerd taalgebruik, lekker aanstootgevende OP. Ja, kan wel dus.
Ik ben nog aan het bedenken hoe precies, maar als jullie nou eens stiekem zijn urine opvangen of stiekem bloed van hem afnemen dan doen jullie toch heel gewoon een drugstest?

OMG....................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
tering jij hebt een baan met dat taalgebruik?
Weet je zeker dat je zelf niet af en toe iets uit de snoeppot steelt met al die taafvaudten in je mail?

(sorry maar... om de tuin lijden? melt zich ziek? gronisch ziek?)

Gewoon in de boeien slaan.
quote:tirana1973 schreef op 20 april 2010 @ 17:25:

en[/b]?

Maar goed, TO vraagt niet om verdachtmakingen van onze kant, maar om tips.

Nou, ik zou zijn werktelefoon aftappen en hem na werktijd volgen om te zien of hij misschien naar de dichtsbijzijnde apotheek dealer gaat.

Als hij zich ziekmeldt, natuurlijk iemand langssturen. Geen gedoe met Arbo-artsen, maar gewoon zelf heengaan onder het mom van belangstelling. Als hij gewoon languit op de bank een boekje leest weet je genoeg hè!

Oja, drijf hem in een hoek op het werk en sis hem toe dat 'je wel weet waar hij mee bezig is'. Wedden dat ie 7 kleuren stront schijt?

Succes!
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 20-04-2010 21:58
Reden: quote openingspost
% gewijzigd
Huur Sherlock Holmes in.
Ik lees het nu nog eens he maar wat een naar persoon ben jij
Oja, als je eenmaal voor elkaar hebt dat je collega ontslag neemt, schroom dan niet om je baas te laten weten dat jij daar alles mee te maken hebt gehad. Wedden dat hij je op passende wijze beloont?

Laat je nog weten hoe het afgelopen is?
Starshine
TO heeft dyslexie, mark my words.
Klopt Star, zie ander topic.
Ja dat zal wel, en dan is het wel weer erg gemeen van ons om daar zo over te zeuren hè?

Want hé, als TO een zakelijke brief schrijft dat let ze heus wel op de spelling, maar voor het forum is da nie zo belangrijk nie.
Maar ik vind het dan wel weer interessant dat ze op andere topics wèl leesbaar Nederlands schrijft.
Moejluk om nederlands tu schrijvuh, maar wel kunne constateruh dat iemand drug gebruikd
quote:Starshine schreef op 20 april 2010 @ 17:58:

Ja dat zal wel, en dan is het wel weer erg gemeen van ons om daar zo over te zeuren hè?

Want hé, als TO een zakelijke brief schrijft dat let ze heus wel op de spelling, maar voor het forum is da nie zo belangrijk nie.Klopt toch ook? We begrijpen allemaal wat er staat!
Da's waar Sarah. Gezeur ook die spelling. Gewoon afschaffen die hap, iedereen begreip hut tog wel dus waarom al die die suffe regeltjes
Precies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven