Help...Zwanger?

21-04-2010 09:18 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik heb een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen...

Vorige week zaterdag was ik ongesteld geworden, dat was zoals gewoon en dus tot woensdag, mijn vriend en ik hebben die vrijdag seks gehad, de condoom is geknapt en we hebben dus MAP gehaald, maar nu ben ik gister weer gaan bloeden... heeft iemand hier ervaring mee?

Ik maak me erg zorgen, is de MAP niet aangeslagen? Ik heb nl. wel eens gehoord/gelezen dat je ook als je zwanger bent nog bloed kan verliezen waardoor het lijkt of je ongesteld bent... Ik hoop dat jullie kunnen helpen...thnx...

anonaam
Als je vorige week zaterdag ongesteld was, ben je nu niet zwanger.
Zie Star. Waarschijnlijk is je lichaam in de war van al die hormonen.
Na het slikken van de MAP kan je ook gaan bloeden. Staat in de gebruiksaanwijzing.
Ook geen biologie gehad op de middelbare school zeker?
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Hebben we hier geen centraal topic voor?

Heb je geen glazen bol bij de MAP gekregen? ik dacht dat die er standaard bij zat.
quote:Maja82 schreef op 21 april 2010 @ 09:25:

Hebben we hier geen centraal topic voor?

Heb je geen glazen bol bij de MAP gekregen? ik dacht dat die er standaard bij zat.Ze zouden er een portie gezond verstand bij moeten doen.
Bedoel je:Zaterdag tot woensdag ongesteld;Vrijdag erna sex;MAP geslikt.

Klopt het zo?

Door het nemen van de MAP kan je ook een bloeding krijgen. Ik zou me niet druk maken als ik jou was.
Tof zeg, zo'n forum waar je als je ergens mee zit gelijk de grond in wordt gestampt, beetje aso
Zie de eerste drie antwoorden. En als je ergens mee zit, lees dan de bijsluiter, ook geen verkeerde tip namelijk.
Er worden toch antwoorden gegeven op je vraag?

Het is toch niet raar wanneer je daarnaast het advies krijgt ook de gebruiksaanwijzing te lezen van de MAP? Lijkt me niet meer dan logisch.
quote:Anonaam schreef op 21 april 2010 @ 09:28:

Tof zeg, zo'n forum waar je als je ergens mee zit gelijk de grond in wordt gestampt, beetje aso

Wat een flauwe reactie van jou zeg!

Er zitten idd een paar reacties tussen waar je misschien niets aan hebt, maar de eerste is gewoon een heel normale reactie hoor. Dus je wordt niet gelijk de grond in gestampt.

Tof zeg, zo'n forum waar je als je ergens mee zit gelijk de grond in wordt gestampt, beetje asoVolgens mij krijg je ook serieuze reacties en dat is meer dan sommige anderen met zo'n topic, dus je mag helemaal niet mopperen.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar

Tof zeg, zo'n forum waar je als je ergens mee zit gelijk de grond in wordt gestampt, beetje asoNou, nou, Anonaam, ik heb volgens mij best een goede inhoudelijke reactie gegeven. Heb heel erg meegeleefd enzo.
Klopt, heb ik ook gedaan, heb ook al eerder de MAP moeten slikken en had toen ook een lichte bloeding, alleen is het deze keer veel heftiger en is de bloeding ook anders dan normaal en de vorige keer dat ik de MAP had geslikt, vandaar dat ik me zorgen maak. En Artemis, dat klopt. En keeprunning, advies zou ook op een iets vriendelijkere manier gebracht kunnen worden ipv te insinueren dat ik een of ander dom wicht ben.
Als je zo vaak de map moet slikken, zou het dan niet handig zijn om eens uit te kijken naar een minder fragiele vorm van anticonceptie? Spiraal, pil, implanon?
anoniem_88668 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 09:35
Reden: spllng
% gewijzigd
Anonaam, als je het niet vertrouwt, zou ik je willen aanraden de apotheek te bellen.

Ik denk alleen niet dat de MAP iedere keer dezelfde verschijnselen geeft (behalve dan als het goed is geen zwangerschap). Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, heb de MAP nog nooit hoeven te gebruiken.

Misschien eens nadenken over een andere vorm van anticonceptie...?

Tof zeg, zo'n forum waar je als je ergens mee zit gelijk de grond in wordt gestampt, beetje asoMet 10 minuten, das best snel.
Zo vaak? Is me in mijn hele seks-tijd 1 keer eerder gebeurd, en enkel omdat de comdoom (beide malen dus) geknapt was.
quote:Anonaam schreef op 21 april 2010 @ 09:33:

Klopt, heb ik ook gedaan, heb ook al eerder de MAP moeten slikken en had toen ook een lichte bloeding, alleen is het deze keer veel heftiger en is de bloeding ook anders dan normaal en de vorige keer dat ik de MAP had geslikt, vandaar dat ik me zorgen maak. En Artemis, dat klopt. En keeprunning, advies zou ook op een iets vriendelijkere manier gebracht kunnen worden ipv te insinueren dat ik een of ander dom wicht ben.Zet dat dan in het vervolg meteen in je openingspost, dat je met fluwelen handschoentjes aangepakt wil worden.
Sorry TO. Maar ik denk dat het forum een beetje allergisch is voor zulke vragen. Er is nu eenmaal een centraal topic voor vragen over de pil en wel of niet zwanger zijn.

Verder staat er in de gebruiksaanwijzing van de MAP dat je kans heb op een onttrekkingsbloeding (zo ver ik weet).

Succes verder

Maja
Anonaam, haal even rustig adem meis. We bedoelen het allemaal niet zo slecht. Niet overal over vallen.
Je hebt gelijk, mijn tweede bericht was niet erg aardig.

Kijk, als je wilt weten of je zwanger bent, doe je een test.

Als je wilt weten wat de gevolgen zijn van het slikken van de MAP lees je de gebruiksaanwijzing (en dat had je gelukkig al gedaan)

Elke sex-partij loop je de kans zwanger te raken. Wil je weten of dat is gebeurd doe je een test.

Hier op het forum kan niemand dat zien, weten of raden.

Maak je niet te druk, de kans dát je zwanger bent is nihiel.
quote:Anonaam schreef op 21 april 2010 @ 09:36:

Zo vaak? Is me in mijn hele seks-tijd 1 keer eerder gebeurd, en enkel omdat de comdoom (beide malen dus) geknapt was.Ja, zo vaak. Twee keer een potentiele zwangerschap vind ik vaak. In mijn hele sekstijd heb ik nooit een morning after pil hoeven slikken, want ik slikte braaf de pil. Als het condoom scheurde was er nog niets aan de hand.
En twee keer is toch best vaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven