Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Hmm, Rijswijk, is niet zo ver maar helaas net te ver voor lunchpauze! Ga dus toch maar zelf lekkere dingen halen in het bedrijfsrestaurant...maar enjoy je lunch! Inderdaad, je mag (vandaag) best even voor 2 eten...
Sorry, Rijswijk is net een beetje te ver weg met de fiets (knipoog) Anders had ik die drie veelvraten ven mij meegenomen en was al dat eten toch nog een beetje goed terechtgekomen!
Zo, en nu echt dochterlief uit bed plukken.
Hongergevoel hier trouwens ook maar net weer even anders: zo rond een uur of drie val ik bijna flauw van de honger en ga dus snaaien. Eet halve zak chips of koekjes leeg en ben dan zo misselijk dat ik mijn avondeten bijna niet meer lust...tja...ik beloof beterschap. Mental note to self: uit bedrijfsrestaurant gezonde snack meenemen voor vanmiddag.
jeetje, ga ik ff douchen en boodschappen doen en is er voor een week bij geschreven

Ik kom later reageren hoor, eerst dochter een broodje geven (durf helaas nog niet zo ver te rijden anders had ik dochter even gebracht voor de lunch Eileen, ze vreet me vandaag de oren van m´n kop!)
Had je dat bij je eerste ook?

Ik blijf echt gezellig doorvreten, daarnaast moet ik ook weer wennen aan het alleen zijn 's avonds dus snaai ik ook maar raak (en bellen, zal ook wel weer torenhoge rekeningen krijgen).
Ik heb dus de hele ochtend honger. Heb al 3 broodjes achter de kiezen, een bakje met druifjes en 2 mandarijntjes. Ik ga me straks in het bedrijfsrestaurant helemaal tegoed doen aan allemaal foute dingen. (die ik dan de hele middag weer retour krijg, dus ook geen goed idee)
Ja, bij de eerste had ik dat ook, maar toen kon ik me wel beter beheersen. Dacht bij alles, dat moet er straks ook weer af. Nu denk ik, ach met de borstvoeding vlogen de kilo's er ook weer af. Stom natuurlijk, want straks lukt dat niet
die ik dan de hele middag retour krijg.......

Ík begrijp je volkomen.....maar ik heb nog steeds liever dat dan dat ik misselijk word.
Jammer jammer jammer dames dat ik ALLES zelf mag opeten... De mannen hier die zo stoer hebben lopen bulderen hebben natuurlijk al meerdere bezoekjes aan de vergaderzaal gebracht om zich lekker rond vreten. (jugh, ze zullen wel weer aan alles gezeten hebben met hun vingers).

Voor iedereen die gaat lunchen! Eet smakelijk!!!
Tja het is een keuze uit twee kwaden en straks krijgen we ook nog last van maagzuur. Lang leve de rennies (of is dit reklame?)
Nee bij de eerste had ik dat minder (shit, ga die 5kilo dit keer zeker overschrijden...) Nu ook pas sinds een paar weken dus misschien is het tijdelijk. Besef me trouwens net dat ik over 1 week al de geslachtsecho heb... spannend! Ben ik heel erg als ik aangeef stiekem een klein beetje voorkeur te hebben voor een meisje? Het is bijna zeker onze laatste en heb er altijd van gedroomd om later met dochter lekker te kunnen tutten met jurkjes en haren...

Een jongen zou ook super welkom zijn hoor, daar niet van! Het lijkt mij namelijk ook wel weer geweldig om twee knullen te hebben die niet zo ver van elkaar af zitten en daardoor lekker samen buiten kunnen ravotten. Maar misschien idealiseer ik ook wel een beetje hoor! Broer en ik sloegen elkaar vroeger ook de hersens in en speelden bijna nooit samen heel lief. En je kan natuurlijk ook een dochter krijgen die helemaal niet van jurkjes en strikjes houdt etc...
@ Eles, mijn vk gaf aan dat je Rennies beter niet kunt gebruiken, op haar advies gebruikte ik vorige keer Gaviscon.
Ik dacht dat je geen rennies mocht?

Happy, ben jaloers....ik moet dat nog helemaal uitzoeken waar je hier voor de pretecho's terecht kan.

Ik stiekem ook voorkeur voor meisje, denk omdat ik alleen ben. Maar goed......zal even blij zijn met een jongen als meisje, kindjelief is namelijk van mij en komt uit mij.
@ Eileen, als je ook hier in de buurt woont: Ik ga bij een bureau in Leidschenveen, babysworld. Ff googlen en dan heb je 'm zo te pakken. Heb meerdere bureaus in de buurt rondgebeld (Alphen, Zoetermeer) en alles zat al een week of twee vooruit vol. Zeker in avonden en weekenden. Dus als je net zo nieuwsgierig bent als ik zou ik snel een afspraak maken.
Happy ever after dankje voor de tip, dat wist ik niet.

neehoor heel erg ben je niet. Bij ons zoontje wilde ik stiekem wel graag een meisje. Dat getut leek me zo leuk. Maar met een jongetje ben ik ook heel blij. Ik wist ook bijna zeker dat het een meisje zou zijn. Daarom denk ik dat ik nu wel wil weten wat het wordt. Het maakt me nu trouwens helemaal niets uit.
quote:Eileentje schreef op 21 april 2010 @ 11:46:

kindjelief is namelijk van mij en komt uit mij.Mooi gezegd!
Happy, woon in Utrecht, werk in Rijswijk.

Dank je.....ik denk dat een band met iets wat in je gegroeid heeft niet met geslacht te maken heeft.

Oh spannend, leuk als straks meerdere mensen het geslacht weten, gaan jullie dat ook met ons (mij) delen?
hmm, heb ook dozen Rennies naar binnengewerkt en nog steeds je krijgt er een doorslaap en uitslaap beeb van, tip 2..

Ik denk dat vrouwen al snel voorkeur hebben voor een meisje en mannen voor een jongen. Puur en alleen omdat je je er makkelijker mee kunt identificeren.

OOk ik heb nauwelijks voorkeur. Meisjes zijn heel leuk en we hebben nog veertien dozen roze kleertjes op zolder en jongens lijken me ook leuk kan ik mooi weer los in de HEMA.

Ik wacht het af tot 21 mei en hoop natuurlijk van ganser harte dat het gewoon een hele gezond kindje is en anders is het nog steeds erg welkom.
Eileentje, jij bent de eerste die ik bel, duhhuh.
Ik wil liever niet dat mn omgeving het weet, dus dat zet ik het wel op onze hyves. En jij?
Bapauw neee, tip 2 werkt niet. Anders had ik ook al een doorslapertje
Mental note to self 2: gezinsverpakking Rennies kopen op terugweg naar huis (vanwege doorslapen)
Geslacht zal ik hier wel melden, maar namen liever alleen op hyves ivm herkenning!
Nadat ik het Eileentje zeer persoonlijk en op verrassende wijze heb verteld, schreeuw ik het van alle daken, type ik alleen nog maar in roze of blauw. Kortom ik ga helemaal los.

Ik voel me wat hysterisch vandaag. Sorry daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven