Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
woensdag 21 april 2010 om 11:32
Hongergevoel hier trouwens ook maar net weer even anders: zo rond een uur of drie val ik bijna flauw van de honger en ga dus snaaien. Eet halve zak chips of koekjes leeg en ben dan zo misselijk dat ik mijn avondeten bijna niet meer lust...tja...ik beloof beterschap. Mental note to self: uit bedrijfsrestaurant gezonde snack meenemen voor vanmiddag.
woensdag 21 april 2010 om 11:34
woensdag 21 april 2010 om 11:35
woensdag 21 april 2010 om 11:41
Jammer jammer jammer dames dat ik ALLES zelf mag opeten... De mannen hier die zo stoer hebben lopen bulderen hebben natuurlijk al meerdere bezoekjes aan de vergaderzaal gebracht om zich lekker rond vreten. (jugh, ze zullen wel weer aan alles gezeten hebben met hun vingers).
Voor iedereen die gaat lunchen! Eet smakelijk!!!
Voor iedereen die gaat lunchen! Eet smakelijk!!!
woensdag 21 april 2010 om 11:43
Nee bij de eerste had ik dat minder (shit, ga die 5kilo dit keer zeker overschrijden...) Nu ook pas sinds een paar weken dus misschien is het tijdelijk. Besef me trouwens net dat ik over 1 week al de geslachtsecho heb... spannend! Ben ik heel erg als ik aangeef stiekem een klein beetje voorkeur te hebben voor een meisje? Het is bijna zeker onze laatste en heb er altijd van gedroomd om later met dochter lekker te kunnen tutten met jurkjes en haren...
Een jongen zou ook super welkom zijn hoor, daar niet van! Het lijkt mij namelijk ook wel weer geweldig om twee knullen te hebben die niet zo ver van elkaar af zitten en daardoor lekker samen buiten kunnen ravotten. Maar misschien idealiseer ik ook wel een beetje hoor! Broer en ik sloegen elkaar vroeger ook de hersens in en speelden bijna nooit samen heel lief. En je kan natuurlijk ook een dochter krijgen die helemaal niet van jurkjes en strikjes houdt etc...
Een jongen zou ook super welkom zijn hoor, daar niet van! Het lijkt mij namelijk ook wel weer geweldig om twee knullen te hebben die niet zo ver van elkaar af zitten en daardoor lekker samen buiten kunnen ravotten. Maar misschien idealiseer ik ook wel een beetje hoor! Broer en ik sloegen elkaar vroeger ook de hersens in en speelden bijna nooit samen heel lief. En je kan natuurlijk ook een dochter krijgen die helemaal niet van jurkjes en strikjes houdt etc...
woensdag 21 april 2010 om 11:46
Ik dacht dat je geen rennies mocht?
Happy, ben jaloers....ik moet dat nog helemaal uitzoeken waar je hier voor de pretecho's terecht kan.
Ik stiekem ook voorkeur voor meisje, denk omdat ik alleen ben. Maar goed......zal even blij zijn met een jongen als meisje, kindjelief is namelijk van mij en komt uit mij.
Happy, ben jaloers....ik moet dat nog helemaal uitzoeken waar je hier voor de pretecho's terecht kan.
Ik stiekem ook voorkeur voor meisje, denk omdat ik alleen ben. Maar goed......zal even blij zijn met een jongen als meisje, kindjelief is namelijk van mij en komt uit mij.
woensdag 21 april 2010 om 11:48
@ Eileen, als je ook hier in de buurt woont: Ik ga bij een bureau in Leidschenveen, babysworld. Ff googlen en dan heb je 'm zo te pakken. Heb meerdere bureaus in de buurt rondgebeld (Alphen, Zoetermeer) en alles zat al een week of twee vooruit vol. Zeker in avonden en weekenden. Dus als je net zo nieuwsgierig bent als ik zou ik snel een afspraak maken.
woensdag 21 april 2010 om 11:49
Happy ever after dankje voor de tip, dat wist ik niet.
neehoor heel erg ben je niet. Bij ons zoontje wilde ik stiekem wel graag een meisje. Dat getut leek me zo leuk. Maar met een jongetje ben ik ook heel blij. Ik wist ook bijna zeker dat het een meisje zou zijn. Daarom denk ik dat ik nu wel wil weten wat het wordt. Het maakt me nu trouwens helemaal niets uit.
neehoor heel erg ben je niet. Bij ons zoontje wilde ik stiekem wel graag een meisje. Dat getut leek me zo leuk. Maar met een jongetje ben ik ook heel blij. Ik wist ook bijna zeker dat het een meisje zou zijn. Daarom denk ik dat ik nu wel wil weten wat het wordt. Het maakt me nu trouwens helemaal niets uit.
woensdag 21 april 2010 om 11:52
woensdag 21 april 2010 om 11:54
hmm, heb ook dozen Rennies naar binnengewerkt en nog steeds je krijgt er een doorslaap en uitslaap beeb van, tip 2..
Ik denk dat vrouwen al snel voorkeur hebben voor een meisje en mannen voor een jongen. Puur en alleen omdat je je er makkelijker mee kunt identificeren.
OOk ik heb nauwelijks voorkeur. Meisjes zijn heel leuk en we hebben nog veertien dozen roze kleertjes op zolder en jongens lijken me ook leuk kan ik mooi weer los in de HEMA.
Ik wacht het af tot 21 mei en hoop natuurlijk van ganser harte dat het gewoon een hele gezond kindje is en anders is het nog steeds erg welkom.
Ik denk dat vrouwen al snel voorkeur hebben voor een meisje en mannen voor een jongen. Puur en alleen omdat je je er makkelijker mee kunt identificeren.
OOk ik heb nauwelijks voorkeur. Meisjes zijn heel leuk en we hebben nog veertien dozen roze kleertjes op zolder en jongens lijken me ook leuk kan ik mooi weer los in de HEMA.
Ik wacht het af tot 21 mei en hoop natuurlijk van ganser harte dat het gewoon een hele gezond kindje is en anders is het nog steeds erg welkom.