Nieuwe handdoeken
woensdag 21 april 2010 om 14:07
woensdag 21 april 2010 om 14:18
Nee hierbij moet je geen mosterd zeggen. Want als iedereen alles maar 1x mag noemen, weet TO nog steeds niets eigenlijk.
Dus ik zeg ook HEMA!
Een jaar geleden heb ik eens 2 dure handdoeken van mijn 'schoonmoeder' gekregen en die zien er nu al niet meer uit. Mijn hema handdoeken van 6 jaar oud ofzo zijn nog prima.
Dus ik zeg ook HEMA!
Een jaar geleden heb ik eens 2 dure handdoeken van mijn 'schoonmoeder' gekregen en die zien er nu al niet meer uit. Mijn hema handdoeken van 6 jaar oud ofzo zijn nog prima.
woensdag 21 april 2010 om 14:20
Inderdaad... Hema! Ze hebben die hotelkwaliteit handdoeken heel vaak in de aanbieding voor een leuke prijs, dus even wachten en kopen maar! Ik heb donkergrijze en ze zijn nog steeds zo mooi als in het begin (2 jaar geleden)... En die dingen worden mishandeld hier. Een handoek gaat zo twee, drie keer in de week in de was hier.
woensdag 21 april 2010 om 14:29
woensdag 21 april 2010 om 14:41
quote:Teigetje29 schreef op 21 april 2010 @ 14:31:
We mogen wel uitkijken dat het geen reclame voor de HEMA lijkt, dat we er niet allemaal toevallig werken oid...Wie haalt HEMA lover er even bij om ook de Hema aan te bevelen? hihi. ik ben blij met de Ven D handdoeken by the way
We mogen wel uitkijken dat het geen reclame voor de HEMA lijkt, dat we er niet allemaal toevallig werken oid...Wie haalt HEMA lover er even bij om ook de Hema aan te bevelen? hihi. ik ben blij met de Ven D handdoeken by the way
Mijn mening, mijn keuze.