Nieuwe handdoeken

21-04-2010 14:07 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
De handdoeken die ik momenteel heb zijn een allegaartje aan kleuren en soorten. Ze zijn verbleekt, beginnen te rafelen en ze zijn zo dun dat ze amper meer vocht opnemen. Hoog tijd voor nieuwe handdoeken maar welke? Wie weet waar ik goede, dikke, zachte handdoeken het beste kan kopen?
ik ben groot fan van HEMA.
Hema
Momo... great minds
Ik wilde HEMA zeggen maar zie dat dat niet meer nodig is
hema hotelkwaliteit
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Spaar je die tegenwoordig niet meer met de Shellzegeltjes?
ikea en hema
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik wilde ook zeggen: HEMA, maar ben dan gigantisch mosterd! Bitterbal of stukje kaas iemand?
Ik heb ze van de Hema en laatst ook bij de Action gekocht, heel goedkoop en zijn heel fijn!
Burmann. Maar alleen als je geld over hebt.
Nee hierbij moet je geen mosterd zeggen. Want als iedereen alles maar 1x mag noemen, weet TO nog steeds niets eigenlijk.

Dus ik zeg ook HEMA!

Een jaar geleden heb ik eens 2 dure handdoeken van mijn 'schoonmoeder' gekregen en die zien er nu al niet meer uit. Mijn hema handdoeken van 6 jaar oud ofzo zijn nog prima.
Kwantum heeft ook mooie trouwens
Inderdaad... Hema! Ze hebben die hotelkwaliteit handdoeken heel vaak in de aanbieding voor een leuke prijs, dus even wachten en kopen maar! Ik heb donkergrijze en ze zijn nog steeds zo mooi als in het begin (2 jaar geleden)... En die dingen worden mishandeld hier. Een handoek gaat zo twee, drie keer in de week in de was hier.
oh, ikea vind ik zulke verschrikkelijke handdoeken! Bij de Hema heb ik heerlijke vandaan, maar ook die van de V&D zijn erg prettig.
Ingmagh, wat vind jij dan naar aan de ikea handdoeken?
Ik heb Hema en Ikea en ook nog een setje van geloof ik Zeeman.

Allemaal fijn al heb ik een lichte voorkeur voor die van de Hema
HEMA. Ik heb daar onlangs ook nieuwe gekocht. Heb eerst bij de merken gekeken, maar mijn mond viel open van wat je dan betaalt. En bij V&D heb ik ook nog gekeken, maar daar vond ik niet zoveel mooie tussen zitten. Bij de HEMA heb je leuke effen kleuren.
Bij de woonexpress hebben ze ook goede handdoeken
We mogen wel uitkijken dat het geen reclame voor de HEMA lijkt, dat we er niet allemaal toevallig werken oid...
HEMA
Die van mij zijn vooral van de Zeeman. Ze hebben lang afgegeven.
* muzieknootjes klinken* Ik ga voor Hema........!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hoe houden jullie ze zacht dames? Met wasverzachter? De mijne zijn namelijk ontzettend stug geworden.
quote:Teigetje29 schreef op 21 april 2010 @ 14:31:

We mogen wel uitkijken dat het geen reclame voor de HEMA lijkt, dat we er niet allemaal toevallig werken oid...Wie haalt HEMA lover er even bij om ook de Hema aan te bevelen? hihi. ik ben blij met de Ven D handdoeken by the way
Mijn mening, mijn keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven