Wat moet ik echt kopen in de VS?

21-04-2010 20:15 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik naar de VS en uiteraard moet er ook geshopt worden.

Wat is er spotgoedkoop/goedkoper dan in NL en moet ik dus zeker kopen? Ik denk hierbij vooral aan toiletspullen (bij welke winkels moet ik zijn) maar alle andere tips zijn ook van harte welkom.

We gaan zeker naar een outlet, maar vraag me nog af of het daar echt zoveel goedkoper is.
Gekleurde m&ms!

Echt alle kleuren!
En er was hier een topic over waar goede tips in stonden.

Weet niet meer hoe het heet, misschien iemand anders?
Daar is in NY een winkel van zag ik laatst op een ander topic. Zag er echt heel gaaf uit.

We gaan alleen naar de westkust, dus niet naar NY.
Spijkerbroeken
Oooh, balen!

Ik zag die foto's toen ook idd!

Alleen daarom zou ik er naartoe willen!
Alles is goedkoper in Amerika. Zeker als de dollar erg gunstig staat (weet eigenlijk niet of dat op dit moment het geval is). Maar ook daarbuiten. En zeker naar een Outletstore gaan. Dat scheelt enorm. Ik heb in oktober bij Ralph Lauren 3 shirtjes en een leren riem gekocht voor omrekend nog geen 50 euro.
quote:Whiskers schreef op 21 april 2010 @ 20:22:

Oooh, balen!

Ik zag die foto's toen ook idd!

Alleen daarom zou ik er naartoe willen!Ja was gaaf met die buizen tot het plafond
Er staat een topic over New York en over Miami bij Reizen, boordevol goede tips, als je geld hebt

En de meeste tips gaan over winkelketens, die hebben ze in heel Amerika.

New York topic

Miami topic

nog meer shoppen in Amerika
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 20:29
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Parfum!!Scheelt echt veel..
quote:Christiane04 schreef op 21 april 2010 @ 20:22:

Alles is goedkoper in Amerika. Zeker als de dollar erg gunstig staat (weet eigenlijk niet of dat op dit moment het geval is). Maar ook daarbuiten. En zeker naar een Outletstore gaan. Dat scheelt enorm. Ik heb in oktober bij Ralph Lauren 3 shirtjes en een leren riem gekocht voor omrekend nog geen 50 euro.Kijk dat klinkt helemaal goed. Wil vooral voor mijn zoon eens wat leuke merkkleding scoren als ik daar ben.
Merkkleding, lingerie en zonnebrandcreme van Australian Gold
I love N Y t-shirt! GAP trui!

Shoppen bij forever21.. en idd, spijkerbroeken!
Kleding van Calvin Klein is ook superbetaalbaar en mooi!

Verder denk ik nog aan zonnebrillen en schoenen. De electronica was trouwens even duur als in Nl (ook aan de westkust geweest).

Ik had het er vandaag met mijn man nog over. Ik zweet nogal makkelijk en heb in USA een hele goede deo gekocht. Helaas hebben ze die hier in Nl niet. Dus die zou ik nog meenemen
Een aaifoon
GAP, GAP, GAP, en mocht het nog onduidelijk zijn: GAP
Spullen om taarten bakken..

Ze hebben daar zoveel leuke dingen (fondants, vormen, noem het maar op).

maar spijkerbroeken uit de US? Ik dacht juist dat ze daar een hele slechte pasvorm hadden?
Poelepoelepoelepoes!
Josephine, toen ik in NY was, ben ik met de metro naar Brooklyn gegaan.

daar zitten echt leuke snuisterijen winkels, mijn got, wat heb ik er niet gekocht?.

Moest er nota bene een extra koffer voor aanschaffen!.

Pakjes, petten voor de hond!

De schattigste babypakjes 4 dollar (echt).

Vitrage, hier niet te koop, van dat echte Amerikaanse spul!

Enfin, teveel om op te noemen.

Succes!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Helaholalalala schreef op 21 april 2010 @ 20:32:

Een aaifoon

Of een Ipad juist, hier nog niet te krijgen...evt doorverkopen op marktplaats...?

Vesten/hoodies van Abercrombie (fifth avenue)

Als je ervan houdt leuke jurkjes, topjes etc bij Anthropolgie (www.anthropologie.com) in Soho

Have fun!
Uggs
ga naar century 21 outlet bij ground zero. Alles voor weinugh.......

alle merken van adidas tot chanel voor bijna niks. De mm's winkel op times square. apple store 24hour a day open op fifth avenue ook top.
Dank jullie voor de reacties, maar wij gaan dus niet naar NY dus heel veel tips heb ik voor deze reis niks aan wel een goed excuus om ook eens naar NY te gaan.

Welke winkels zijn goed voor toiletspul? We komen in ieder geval een paar dagen in San Fransisco en LA, dus daar zullen de meeste winkels ook wel zitten lijkt me.
Gap is erg leuk (maar wel voor kinderen, vind er voor dames erg weinig), maar ook zijn goedkopere broertje: Old Navy.

Of zijn oudere zus: Banana republic.(vooral voor nette werkkleding)

Verder is makeup meestal goedkoper vooral amerikaanse merken. Eigenlijk alles wat amerikaans is van oorsprong is goedkoper, logisch natuurlijk.
Ik vind Target en Walmart superleuke winkels. Target ken ik beter. Daar verkopen ze echt van alles. Een soort v&d maar dan veel groter en uitgebreider en natuurlijk erg leuk amerikaans. Er zit meestal ook een supermarktgedeelte en drogistgedeelte in.

Een winkel voor toiletartikelen is Wallgreens maar je kunt alles ook bij Target kopen en daar is het meestal goedkoper (dus grote flessen shampo e.d.). Ik koop altijd flosdraad bij de Target en die is daar spotgoedkoop. Flos van oral B kost daar 1 dollar 10 ofzo. En bij wallgreens alweer 2 dollar nog wat.

let op: er komt altijd nog wat tax bij de prijs die je in de winkels ziet. Hoeveel was dat ook alweer? Iemand?
Tax is per staat verschillend dacht ik.

Ik heb ook spijkerbroeken gewinkeld (in San Fransisco bij de Levi's store). Voor mij hadden ze juist de perfecte pasvorm, die ik in Nederland dan weer nog nooit gezien had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven