Wat moet ik echt kopen in de VS?
woensdag 21 april 2010 om 20:15
Binnenkort ga ik naar de VS en uiteraard moet er ook geshopt worden.
Wat is er spotgoedkoop/goedkoper dan in NL en moet ik dus zeker kopen? Ik denk hierbij vooral aan toiletspullen (bij welke winkels moet ik zijn) maar alle andere tips zijn ook van harte welkom.
We gaan zeker naar een outlet, maar vraag me nog af of het daar echt zoveel goedkoper is.
Wat is er spotgoedkoop/goedkoper dan in NL en moet ik dus zeker kopen? Ik denk hierbij vooral aan toiletspullen (bij welke winkels moet ik zijn) maar alle andere tips zijn ook van harte welkom.
We gaan zeker naar een outlet, maar vraag me nog af of het daar echt zoveel goedkoper is.
woensdag 21 april 2010 om 20:22
Alles is goedkoper in Amerika. Zeker als de dollar erg gunstig staat (weet eigenlijk niet of dat op dit moment het geval is). Maar ook daarbuiten. En zeker naar een Outletstore gaan. Dat scheelt enorm. Ik heb in oktober bij Ralph Lauren 3 shirtjes en een leren riem gekocht voor omrekend nog geen 50 euro.
woensdag 21 april 2010 om 20:25
Er staat een topic over New York en over Miami bij Reizen, boordevol goede tips, als je geld hebt
En de meeste tips gaan over winkelketens, die hebben ze in heel Amerika.
New York topic
Miami topic
nog meer shoppen in Amerika
En de meeste tips gaan over winkelketens, die hebben ze in heel Amerika.
New York topic
Miami topic
nog meer shoppen in Amerika
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 20:29
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 21 april 2010 om 20:25
quote:Christiane04 schreef op 21 april 2010 @ 20:22:
Alles is goedkoper in Amerika. Zeker als de dollar erg gunstig staat (weet eigenlijk niet of dat op dit moment het geval is). Maar ook daarbuiten. En zeker naar een Outletstore gaan. Dat scheelt enorm. Ik heb in oktober bij Ralph Lauren 3 shirtjes en een leren riem gekocht voor omrekend nog geen 50 euro.Kijk dat klinkt helemaal goed. Wil vooral voor mijn zoon eens wat leuke merkkleding scoren als ik daar ben.
Alles is goedkoper in Amerika. Zeker als de dollar erg gunstig staat (weet eigenlijk niet of dat op dit moment het geval is). Maar ook daarbuiten. En zeker naar een Outletstore gaan. Dat scheelt enorm. Ik heb in oktober bij Ralph Lauren 3 shirtjes en een leren riem gekocht voor omrekend nog geen 50 euro.Kijk dat klinkt helemaal goed. Wil vooral voor mijn zoon eens wat leuke merkkleding scoren als ik daar ben.
woensdag 21 april 2010 om 20:32
Kleding van Calvin Klein is ook superbetaalbaar en mooi!
Verder denk ik nog aan zonnebrillen en schoenen. De electronica was trouwens even duur als in Nl (ook aan de westkust geweest).
Ik had het er vandaag met mijn man nog over. Ik zweet nogal makkelijk en heb in USA een hele goede deo gekocht. Helaas hebben ze die hier in Nl niet. Dus die zou ik nog meenemen
Verder denk ik nog aan zonnebrillen en schoenen. De electronica was trouwens even duur als in Nl (ook aan de westkust geweest).
Ik had het er vandaag met mijn man nog over. Ik zweet nogal makkelijk en heb in USA een hele goede deo gekocht. Helaas hebben ze die hier in Nl niet. Dus die zou ik nog meenemen
woensdag 21 april 2010 om 20:56
Josephine, toen ik in NY was, ben ik met de metro naar Brooklyn gegaan.
daar zitten echt leuke snuisterijen winkels, mijn got, wat heb ik er niet gekocht?.
Moest er nota bene een extra koffer voor aanschaffen!.
Pakjes, petten voor de hond!
De schattigste babypakjes 4 dollar (echt).
Vitrage, hier niet te koop, van dat echte Amerikaanse spul!
Enfin, teveel om op te noemen.
Succes!
daar zitten echt leuke snuisterijen winkels, mijn got, wat heb ik er niet gekocht?.
Moest er nota bene een extra koffer voor aanschaffen!.
Pakjes, petten voor de hond!
De schattigste babypakjes 4 dollar (echt).
Vitrage, hier niet te koop, van dat echte Amerikaanse spul!
Enfin, teveel om op te noemen.
Succes!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
woensdag 21 april 2010 om 22:06
quote:Helaholalalala schreef op 21 april 2010 @ 20:32:
Een aaifoon
Of een Ipad juist, hier nog niet te krijgen...evt doorverkopen op marktplaats...?
Vesten/hoodies van Abercrombie (fifth avenue)
Als je ervan houdt leuke jurkjes, topjes etc bij Anthropolgie (www.anthropologie.com) in Soho
Have fun!
Een aaifoon
Of een Ipad juist, hier nog niet te krijgen...evt doorverkopen op marktplaats...?
Vesten/hoodies van Abercrombie (fifth avenue)
Als je ervan houdt leuke jurkjes, topjes etc bij Anthropolgie (www.anthropologie.com) in Soho
Have fun!
donderdag 22 april 2010 om 12:40
Dank jullie voor de reacties, maar wij gaan dus niet naar NY dus heel veel tips heb ik voor deze reis niks aan wel een goed excuus om ook eens naar NY te gaan.
Welke winkels zijn goed voor toiletspul? We komen in ieder geval een paar dagen in San Fransisco en LA, dus daar zullen de meeste winkels ook wel zitten lijkt me.
Welke winkels zijn goed voor toiletspul? We komen in ieder geval een paar dagen in San Fransisco en LA, dus daar zullen de meeste winkels ook wel zitten lijkt me.
donderdag 22 april 2010 om 14:29
Gap is erg leuk (maar wel voor kinderen, vind er voor dames erg weinig), maar ook zijn goedkopere broertje: Old Navy.
Of zijn oudere zus: Banana republic.(vooral voor nette werkkleding)
Verder is makeup meestal goedkoper vooral amerikaanse merken. Eigenlijk alles wat amerikaans is van oorsprong is goedkoper, logisch natuurlijk.
Of zijn oudere zus: Banana republic.(vooral voor nette werkkleding)
Verder is makeup meestal goedkoper vooral amerikaanse merken. Eigenlijk alles wat amerikaans is van oorsprong is goedkoper, logisch natuurlijk.
donderdag 22 april 2010 om 16:09
Ik vind Target en Walmart superleuke winkels. Target ken ik beter. Daar verkopen ze echt van alles. Een soort v&d maar dan veel groter en uitgebreider en natuurlijk erg leuk amerikaans. Er zit meestal ook een supermarktgedeelte en drogistgedeelte in.
Een winkel voor toiletartikelen is Wallgreens maar je kunt alles ook bij Target kopen en daar is het meestal goedkoper (dus grote flessen shampo e.d.). Ik koop altijd flosdraad bij de Target en die is daar spotgoedkoop. Flos van oral B kost daar 1 dollar 10 ofzo. En bij wallgreens alweer 2 dollar nog wat.
let op: er komt altijd nog wat tax bij de prijs die je in de winkels ziet. Hoeveel was dat ook alweer? Iemand?
Een winkel voor toiletartikelen is Wallgreens maar je kunt alles ook bij Target kopen en daar is het meestal goedkoper (dus grote flessen shampo e.d.). Ik koop altijd flosdraad bij de Target en die is daar spotgoedkoop. Flos van oral B kost daar 1 dollar 10 ofzo. En bij wallgreens alweer 2 dollar nog wat.
let op: er komt altijd nog wat tax bij de prijs die je in de winkels ziet. Hoeveel was dat ook alweer? Iemand?