Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Pff...geen cupasoup ajb Eileen...zit nog na te genieten van mijn mosterdsoepje dat steeds omhoog komt!

Er moeten trouwens niet al te veel van dit soort dagen komen trouwens, anders heb ik na verlof ook geen baan meer: ben niet zo productief vandaag met dank aan jullie . Wel heel gezellig hoor!
Ach happy............als kersverse single kan ik thuis vanavond nog eea nakijken indien nodig....

Cupasoup is ook niet mijn ding......heb mijn buikje nu lekker vol met ijs en chocola.

Pinder, Ik laat me niet zo snel afschrikken hoor.....vind het alleen geen prettig verhaal. Ga je nu weer borstvoeding geven als dat mogelijk is (of het mogelijk is en of je dat gaat doen heb je misschien al verteld, als wel dan heb ik eroverheen gelezen, sorry).
Eileentje, ik had even jouw verhaal over ex gemist. Laptop is niet zo goed met refreshen merk ik. Super datie er straks weer uitvliegt! Ga je daar maar lekker over verkneuteren dan dans ik nu naar boven om mijn kleine meid uit bed te plukken!
Geeft helemaal niet pinder.....ik moet alleen lachen om zijn naïviteit. Dat hij echt dat dat hij hier gewoon kan gaan werken. Ik hoop dat beebjelief zo weinig mogelijk op hem lijkt.
Beebje lijkt vast het aller-aller-allermeeste op zijn/haar prachtige moeder! Komt helemaal goed. En misschien dat er ooit in de toekomst wel weer een heeeele lieve man op je pad komt die zich over jou en beebje wil ontfermen.
aaah.....wat lief dat je dat zegt.......dankje...*zit hier met een glimlach van oor tot oor*
Dames, fijne avond! Morgen kom ik hier niet hoor zeg ik nu..., moet morgen toch echt eens iets gaan doen.
Zo is het hier nu eens stil!

Jeetje meiden wat hebben jullie heerlijk de boel afgebept! En dat terwijl ik letterlijk en figuurlijk de hele dag voor pampus heb gelegen in mijn bed. Heb vanmorgen een poging gedaan om even te zitten maar zag sterretjes en mijn buik deed waanzinnig zeer. Liggen dus maar weer. Nu ben ik even op om wat voedsel te nuttigen en om even hier te zwaaien

Wat een heerlijke verhalen over chocola! Me loves chocola! Fijne verhalen over een exlief die komt maar nog veel sneller gaat! Het herkauwen van twixijsjes... hoe doe je dat met het koekje? Borstvoedingscapriolen en cup a soup. Als je er een beetje mee gaat schudden krijg je een leuke mix

Ik ben de hele dag verwend door mijn lief.Hij had gisteren al heerlijk mijn favo gerecht gekookt compleet met broodjes met verse kruidenboter onder de grill vandaan. Hij heeft mij een reikibehandeling gegeven omdat ik zo'n trekkend gevoel had in mijn buik. Op dat moment besloot Oele Oem zijn eerste flinke voelbare schop uit te delen die zowel voor mij als voor hem te voelen was. Geen idee of dat kwam doordat er minder vruchtwater in mijn buik zat maar bijzonder was het wel. ik lag met mijn ogen dicht, zijn handen op mijn buik, ineens daar die schop en mijn ogen vlogen open en hij keek mij aan met een glimlach van oor tot oor. Hij had hem ook gevoeld

Maarre chocolade.... ik denk dat ik zometeen maar eens wat paaseirestantjes ga opeten en dan beetje in mijn boek verder en tv hangen. Hopelijk dribbel ik morgen weer wat lekkerder door het huis heen
Zo meiden, ben weer helemaal bijgelezen. Jullie hebben wat afgeklept zeg. Ik kom vanavond niet terug. Heb een heerlijke dag met man en dochter en ga zo als dochter in bed ligt lekker met man op de bank voor een leuke avond. Sinds seizoen begonnen is, zien man en ik elkaar erg weinig dus samen vrije tijd wordt goed besteed.

Vanochtend met dochter en man wezen zwemmen, nadat ik eerst een positie tankini heb moeten scoren, en daarna lekker een pannekoek gegeten.

Oké ik ga nu de zooi opruimen die speelgoed van dochter heet, terwijl man dochter in bad stopt. Fijne avond en tot morgen.

X Vis
Oh ja vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo: 25 mei ben ik aan de beurt
Tjeempie, wat fijn iets van je te horen. Doe je lekker rustig aan? Wat lief dat je zo verwend wordt door manlief en heel bijzonder dat beebjelief zich ook even heeft laten voelen. Lijkt me heel bijzonder en intiem om dat zo mee te maken op een moment dat je dat echt nodig hebt.

Paaseirestanten?? Die van mij moeten steeds blij zijn dat ze de paadagen halen!!

Gewoon ziek gemeld op het werk of verlofdagen opgevraagd?

Las vandaag pas van je oom (sorry dat hyves heb ik nog steeds niet helemaal onder de knie). Heftig allemaal zeg. Kom je er nog een beetje doorheen? Zal verder niet in details treden.

Visje geniet van je avond met mannetje!
Ik heb hier natuurlijk zo'n klein mannetje lopen die wel 3 kilo aan choclade kreeg met de paas... heel schattig eet hij af en toe een eitje... mams ook... of vier..vijf...

ik heb mij vandaag ziekgemeld op het werk. Ik zou morgen werken maar mag niet van de dr en zou het ook niet eens kunnen al zou ik willen. Dus als ik weer een beetje goed kan stoel zitten dan ga ik vanaf hier wat werken. Anders kom ik ook bij jou solliciteren Ik ben managementassistente, secretaresse, P&O, bankmiep, fascilitairmanager en officemanager in een. Hebben ze nog geen naam voor bedacht ;)

How are you hanging in there girl?
Yessssss..........nog meer onderdanen!! En dan met z'n allen de hele dag forummen........Of ik forummen en jullie aan het werk! Dus je kan ook vanuit huis werken? Ideaal! Maar inderdaad pas doen wanneer je zonder pijn wat langer kan zitten.

Verveel me een beetje, is toch wel een overgang om dagelijks iemand om je heen te hebben en nu steeds alleen thuis te komen in een leeg huis. Elke dag weer voor mijn eigen prakkie zorgen enzo. Telefoonrekening zal wel weer torenhoog zijn want ik bel me natuurlijk suf. Neem af en toe wat werk mee naar huis zodat de tijd een beetje voorbij vliegt.
Meid niet alleen maar thuis gaan zitten hoor! Af en toe lekker even afspreken met vriendinnen, leuke dingen doen, dagje naar de sauna, beetje winkelen voor de beeb etc.

heb je al wat leuke zwangerschapsboeken in huis? Al bedacht of je iets van zwangerschapsgym of yoga of mensendieck of zo wil gaan doen?

Enne als je een keer in de buurt bent mag je altijd komen theeleuten of meehappen hoor!
Nee dat doe ik ook niet hoor.......maar het is zo stil in huis en dat is zo confronterend. Buuf komt zo nog even langs om een bakkie thee te doen. Ik kan genoeg ondernemen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar even geen behoefte aan heb. Wil eerst alles goed op een rijtje hebben voordat ik aan alle gevoelens voorbij vlieg. Snap je mij een beetje?

Zwangerschapsboeken nog niet wel tijdschriften. Heb je een goed boek wat je kan aanraden? Nee..........ook nog niet bij gym oid stilgestaan. Doe jij daar wel aan?

Je bent een schat! Erg lief aangeboden, moet je wel wat eitjes voor mij bewaren hoor!
Meiden, jeetje ik ben gewoon ruim een half uur bezig geweest om bij te lezen. Ik heb er helemaal vierkante ogen van. Wat was het gezellig vanmiddag! Ik heb helemaal zin in chocolade nu. Heb net m'n bakje met resterende paaseitjes weg gegooid, want er zaten alleen nog maar pure eitjes in en die lusten we allemaal niet. Nou ja dochter lief wel, maar die heeft er al zo veel gehad (ook als we het niet door hadden)

Tjeemp,fijn dat de punctie achter de rug is. Vervelend dat je nog buikpijn hebt, Maar helemaal super dat jullie de kleine vandaag voor het eerst samen gevoeld hebben! Dat moet toch een teken zijn! Super dat je mannetje zo lief voor je is!

Eileen, he lijkt wel een soap zeg, dat je man is binnengekomen in je bedrijf! Bizar! Gelukkig mag hij niet blijven! Wil hij je stalken ofzo?

Ik kan me wel voorstellen dat het heel vreemd en stil is in huis nu. Het moet allemaal ook even wennen en een plekje krijgen.

Caro, rot zeg dat zelfs een twixijsje er niet in blijft zitten. Ik hoop dat die lolly's helpen. Ik heb er trouwens nog nooit van gehoord,

Ik ben wel jaloers op het slapen van je dochter hoor! Die van mij is standaard om half 7 wakker en soms nog eerder. Heel af en toe, eens in de maand ofzo, slaapt ze tot 7 uur, whauw! maar 's nachts moet ik er ook vaak nog een paar keer uit. Wie weet wordt kind nummer 2.0 wel een super makkelijke slaper.

Ik heb dochterlief trouwens 1 jaar borstvoeding gegeven en ben van plan dit straks weer zo lang vol te houden, als het allemaal lekker gaat natuurlijk.

Verder weet ik even niet meer te reageren, er is ook zoveel geschreven! Ik probeer het nu wat meer bij te houden. Heb afgelopen week van de 7 dagen 6 dagen gewerkt en ben bekaf.

Zaterdag is m'n dochter jarig, m'n kleine meid wordt alweer 2! Ben druk bezig met de voorbereidingen, traktaties ed..

Morgen mag ik weer naar de verloskundige!

Duik m'n bedje nu lekker in.
Ik snap hem helemaal, als je maar af en toe je neus laat zien en je niet jezelf voorbij gaat lopen met werk mee naar huis

zwangerschapsboeken... euh denk (ik lees er niet zoveel omdat dit mijn derde zwangerschap is) mooi vind ik "het grote wonder" benne wel al een ouder boek maar ik vond de foto's erg mooi om te bekijekn (is ook een docu van gemaakt die heet the whomp, is misschien wel te downloaden) Ik heb veilig zwanger en veilig bevallen gelezen van beatrijs smulders (zijn twee losse boeken) en laatst bij de bieb gehaald, zwangerschap voor dummies, ik vind die boeken informatief maar ook hylarisch geschreven.

Ik ben bij zwangerschap 1 en 2 naar de normale gym geweest. Ik vond het gezellig om met andere dames een beetje te kunnen beppen. Ik heb ook een blauwe maandag yoga gedaan maar dat was niet helemaal mijn ding. Ik heb mezelf nu nog niet voor iets opgegeven. ben nu eerst gestart met een cursus mindfulness en als die klaar is ga ik eens kijken wat ik ga doen.

Enne lekker voedsel happen en chocolade dat kan altijd in huize Tjeemp You're always welcome. het indobloed zorgt ervoor dat mensen altijd binnen kunnen vallen om hier te eten. Niet dat er ook nog maar een spoortje van dat bloed in mij is terug te vinden behalve in de keuken maar toch

Dit meisje gaat haar bedje lekker in en hopen dat ze vanncht een beetje slaapt dan waggel ik morgen niet meer als eendje

trustels meis x
Hi marly, hoe is het nu met jou? Kom je snel langs om te vertellen? Nu eerst lekker bijkomen
zo.. eindelijk bijgelezen, jullie zijn echt druk geweest vandaag, poeh! Ik mag blij zijn dat ik nog geen weken achter liep :D

nou eehm, waar zal ik eens beginnen? Er is zoveel geschreven, heb geen idee op wie ik allemaal moet reageren. 1 ding is zeker, door al die lekkere verhalen over chocola heb ik mega trek gekregen, heb inmiddels als 4 chocolade koeken op.. Normaal gesproken kan ik me nog wel redelijk beheersen, maar nu... poeh..

Nouja, de laatste keer bij de vk was ik een kilo afgevallen, ik denk dat er de volgende keer wel 3 a 4 bij zitten.

Ik ben de laatste tijd helemaal niet zo van het chocola eigenlijk, meer van het hartig of warm eigenlijk. Kroketjes, slaatjes, patatjes.. of valt dat onder vet ipv hartig? hihi

Ik had trouwens een hele leuke dag vandaag, eigenlijk niet heel bijzonder, maar gewoon lekker gewerkt vol energie. En nu de afgelopen uurtjes echt een dipje. Het gevoel alsof ik helemaal in de stress zit, maar geen idee waarom eigenlijk. Zometeen maar lekker mn bed opzoeken en hopelijk morgen weer vrolijk wakker.

Begint jullie buikje nu ook een beetje te komen?? Ondanks dat het er zonder kleding toch echt uitziet of ik 10 kilo ben aangekomen (echte spek buik ipv zwangerschapsbuikje), begint het in mijn kleding toch echt wel een beetje te lijken op een zwangerschapsbuikje gelukkig.

blegh, ik kwam er vandaag op het werk achter dat mijn geplande vakantie rond week 33 geloof ik niet door kan gaan. Nu had ik ook weer niet de grootste plannen, maar leefde er al wel naar toe.

Het zal nu rond week 29 worden, terwijl ik het echt veel liever een paar weekjes later zou willen. Maar goed, ik neem ipv 3, 2 weekjes, de rest plak ik aan mijn verlof.

Hopen dat het lukt natuurlijk met verlof, 4 weken voor de uitgerekende datum en 12 erna. Dan kan ik mooi in het nieuwe jaar weer beginnen met werken.

Ik vroeg me laatst trouwens iets af, ik heb een maxicosi van mijn ouders gekregen, en zou graag een kinderwagen willen hebben waar ik de maxicosi zo op het onderstel kan klikken. Lijkt me makkelijk om mee te nemen in de auto en je de maxicosi er zo even snel op kan klikken.

Maar nu bevallen we allemaal rond oktober. Is een gewone kinderagen -bak dan nog wel nodig eigenlijk? De winter komt er dan aan, dus het lijkt me niet dat ik elke dag met de kinderwagen een wandelingetje ga maken? Of zal dat wel mee vallen?

En als we dan weer richting het mooie weer gaan, volgend jaar april, dan is het kindje al 6 maanden, past het dan nog wel goed in de kinderwagen?? Ik zou het zonde vinden als ik straks beide hier heb staan maar een ervan bijna niet gebruik. Of is een bak zowieso wel handig?
Nou meiden, ik ga mijn bed opzoeken!

Slaap lekker allemaal!!

Ik vind het trouwens wel erg lullig dat ik niet even op jullie berichtjes heb gereageerd, even heel snel nog even:

Tjeemp en Caro, beterschap! Eileen, hou de eer aan jezelf!

Ik snap trouwens niet dat hij je nog steeds mail stuurt, hij wil zonder jou verder, beter gezegd hij wil niets van je weten. Waarom zoekt hij dan toch steeds weer contact? Dat kan ook niet als de kleine er straks is! Dus schenk en vooral geen aandacht aan!
oeh, ik lees net weer iets;

Bij trek ik zoetigheid, chocola, snoep, ijs en ga zo maar door, dan krijg je waarschijnlijk een meisje!

Trek ik hartig, augurken, brood etc, een jongen!

Dus de meeste krijgen hier een meisje en ik een jongen!

Noujaa we zullen het zien!! :D

Slaap lekker!
Eles, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt!

Kloontje ik krijg dus een jongen en een meisje, goh ik dacht toch echt dat er maar 1 in m´n buik zit, haha. Ik heb namelijk de ene keer trek in chocolade en de andere keer in hartigheid.

Balen dat je je vakantie niet kan opnemen in week 33. Wanneer valt week 29?

Ik zou inderdaad kijken voor een kinderwagen waar je de maxi cosie op kan klikken, dat is super handig en ik heb het veel gebruikt. Volgens mij kan dat tegenwoordig bij de meeste kinderwagens wel. Ik zou toch wel voor een kinderwagenbak gaan hoor. Oktober kan nog hartstikke lekker zijn en in de winter kleed je de kleine (en jezelf) gewoon goed aan en kan je ook lekker wandelen op een mooie winterse dag. Ik geef toe dat je waarschijnlijk in de zomer meer wandelt, maar in de winter kan het ook lekker zijn.

Tjeemp, dat klinkt goed jij als keukenprinses. Wanneer nodig je ons uit?

Ik ga zo naar de verloskundige, daarna krijg ik visite. Ik kom nog wel even terug vandaag. Hopelijk hoef ik niet 7 pagina´s terug te lezen, zoals gister
Happy birthday Eles!

Elke donderdag hetzelfde, manlief ligt nog in bed - want papa dag_ en ik kan geen fatsoenlijke kleren vinden. alleen maar kapotte panties, jurken die teveel opbollen en waar is die paarse panty eigenlijk. Grrrrr. NU ook nog een jurk aan waar mijn bh steeds onderuit piept dus ik blijf de hele dag aan het sleuren vrees ik.
Eles, gefeliciteerd!
Miss Eles,

Heppie bursdeee toe joe

Heppie bursdee toe joe

Heppie bursdee heppie bursdeeeej

Heppie bursdee toe joeeeeeeeee!!

Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van........

smak smak smak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven