Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
woensdag 21 april 2010 om 23:19
woensdag 21 april 2010 om 23:21
woensdag 21 april 2010 om 23:22
woensdag 21 april 2010 om 23:23
quote:frizzy schreef op 21 april 2010 @ 23:21:
Om iets uit te vechten zul je toch eerst moeten vechten? Toch? En dáár is dit dus voor bedoeld. Maar als je nu al bang bent, ga dan maar lekker slapen! Kijk daar gaat het dus mis. Je mag best met mij vechten, maar niet hier. Als we dat vechten dan gehad hebben, kunnen we er hier over napraten, of het uitvechten.
Om iets uit te vechten zul je toch eerst moeten vechten? Toch? En dáár is dit dus voor bedoeld. Maar als je nu al bang bent, ga dan maar lekker slapen! Kijk daar gaat het dus mis. Je mag best met mij vechten, maar niet hier. Als we dat vechten dan gehad hebben, kunnen we er hier over napraten, of het uitvechten.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 21 april 2010 om 23:25
woensdag 21 april 2010 om 23:31
Whahah Lyzard in groepjes naar binnen is wel handig. Anders weet je niet meer hoeveel je er al gebeten hebt. En tenslotte ga jij voor een wereldrecord!
En als jullie nu nog niet naar bed gaan dan wil ik jullie wel met zachte doch dwingende hand naar bed werken (aangezien het ontopic is om te willen "vechten")
En als jullie nu nog niet naar bed gaan dan wil ik jullie wel met zachte doch dwingende hand naar bed werken (aangezien het ontopic is om te willen "vechten")
woensdag 21 april 2010 om 23:57
Wat aardig 6 dat je de moeite neemt het nog eens uit te leggen.
Als ik het nu dus goed begrijp klopt het dus weer niet dat Naomi stelt dat SK idd nog geen waarschuwing op haar naam had staan zoals hier in het topic eerder was vermeld?
(weliwaar via SK)
Ook jij reageerde daarop,"dat is dan mijn fout "
Vanuit die toegeven fout(wat een keer kan gebeuren uiteraard) ging ik het verhaal niet meer begrijpen omdat ik er daarom vanuit ging dat er geen waarschuwing was geweest.
Want DAT is de enige reden waarom ik het verhaal zo manco vond .
Als er idd wel een waarschuwing stond, ja dan klopt het gewoon, die begrijp ik uiteraard wel .
Anyway....het gevalletje SK ben ik nu wel klaar mee.
Word zelf moe van die discussie
Als ik het nu dus goed begrijp klopt het dus weer niet dat Naomi stelt dat SK idd nog geen waarschuwing op haar naam had staan zoals hier in het topic eerder was vermeld?
(weliwaar via SK)
Ook jij reageerde daarop,"dat is dan mijn fout "
Vanuit die toegeven fout(wat een keer kan gebeuren uiteraard) ging ik het verhaal niet meer begrijpen omdat ik er daarom vanuit ging dat er geen waarschuwing was geweest.
Want DAT is de enige reden waarom ik het verhaal zo manco vond .
Als er idd wel een waarschuwing stond, ja dan klopt het gewoon, die begrijp ik uiteraard wel .
Anyway....het gevalletje SK ben ik nu wel klaar mee.
Word zelf moe van die discussie