Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Tssssssssssssss Janna hier ga je toch zeker niet posten over slápen? Dat vind ik dus echtwel off topic hoor! Hier mag je napraten of iets uitvechten. Duidelijk?
Allemaal lief slapen, nu. Handjes boven de deken, hè.

Nighty night!
Known to cause insanity in laboratory mice
Oh shoot, praat ik net Janna na...

Sorry, Frizzle.
Don't let the bedbugs bite
Laat maar, dat mag dus wél... napraten...

Dit is het meest complexe (complexste) topic op 't heule forum.
Weltrusten lieve maisjes en jongetjes (je weet maar nooit wie er hier post) Ik blijf nog wakker hoor
Napraten mag!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik bijt terug!
Oh, ik heb toch nog maar even Naomi ingelicht over onze constructieve manier van samenwerken hier vanavond. Misschien wordt mijn ban dan wel weggestreept, omdat ik een goede daad heb gedaan ofzo. Lys, geen gedoe hier over dat slapen! ON topic aub!
Frizz, je bent zelluf offtopic, jij begint met vechten, niet uitvechten

Trusten!!
quote:Lys schreef op 21 april 2010 @ 23:19:

Ik bijt terug!Bedwantsen zijn met veul he Lys
Ik blijf ook nog wakker hoor Dush. Wie gaat er nou slapen om 23.20 uur? Tsssss...

Tis hier heul erg supermegacomplex Lys. We hebben het maar zwaar!
Alleen niet op donderdagen, dan slaap ik altijd in mijn -shirt. Dat zou dan oneerlijk zijn...
quote:Janna80 schreef op 21 april 2010 @ 23:19:

Frizz, je bent zelluf offtopic, jij begint met vechten, niet uitvechten

Trusten!!Om iets uit te vechten zul je toch eerst moeten vechten? Toch? En dáár is dit dus voor bedoeld. Maar als je nu al bang bent, ga dan maar lekker slapen!
Het is een vermakelijk edoch vermoeiend topic, Frizz... Ik MOET nu gewoon, nou ja, dat doen waar ik het niet over mag hebben...

Doezel, ik laat ze altijd in groepjes binnen, anders raak ik het overzicht kwijt.
quote:frizzy schreef op 21 april 2010 @ 23:21:

Om iets uit te vechten zul je toch eerst moeten vechten? Toch? En dáár is dit dus voor bedoeld. Maar als je nu al bang bent, ga dan maar lekker slapen! Kijk daar gaat het dus mis. Je mag best met mij vechten, maar niet hier. Als we dat vechten dan gehad hebben, kunnen we er hier over napraten, of het uitvechten.

Ik zie die bedwantsen al helemaal voor me, in rijen van twee opgesteld door Lys!

Weet je wat Lys, ga jij lekker SLAPEN!
Oh Janna, we komen elkaar ook nog op andere topics tegen. Heb je voorkeur op welke ik begin dan?
Ga ik DOEN!

Lator!
quote:frizzy schreef op 21 april 2010 @ 23:24:

Oh Janna, we komen elkaar ook nog op andere topics tegen. Heb je voorkeur op welke ik begin dan?Morgen ben je de eerste! En zet de tijd er maar bij
Ik hoop dat ik er dan nog aan denk. Ik word altijd vrolijk wakker, dan zoek ik meestal geen ruzie.

Trouwens, mag ik hier ook napraten over een droom die ik vannacht had? Hij was namelijk TE bizar!
Whahah Lyzard in groepjes naar binnen is wel handig. Anders weet je niet meer hoeveel je er al gebeten hebt. En tenslotte ga jij voor een wereldrecord!

En als jullie nu nog niet naar bed gaan dan wil ik jullie wel met zachte doch dwingende hand naar bed werken (aangezien het ontopic is om te willen "vechten")
Sjee Dush, dus ik mag mij droom niet vertellen? Stommerd!
Wat aardig 6 dat je de moeite neemt het nog eens uit te leggen.

Als ik het nu dus goed begrijp klopt het dus weer niet dat Naomi stelt dat SK idd nog geen waarschuwing op haar naam had staan zoals hier in het topic eerder was vermeld?

(weliwaar via SK)

Ook jij reageerde daarop,"dat is dan mijn fout "

Vanuit die toegeven fout(wat een keer kan gebeuren uiteraard) ging ik het verhaal niet meer begrijpen omdat ik er daarom vanuit ging dat er geen waarschuwing was geweest.

Want DAT is de enige reden waarom ik het verhaal zo manco vond .

Als er idd wel een waarschuwing stond, ja dan klopt het gewoon, die begrijp ik uiteraard wel .

Anyway....het gevalletje SK ben ik nu wel klaar mee.

Word zelf moe van die discussie
@ Frizz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven