Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

donderdag 22 april 2010 om 17:07
Aangezien ik de regels van het forum niet helemaal ken hier de vraag:
Is er iets te doen aan die godsdienstwaanzinnige dame die haar kinderen tuchtigt en dat steeds hier via een andere ingang weer kwijt wil?
Kan je daar over klagen of is dat gewoon toegestaan.
Ik word zo ontzettend kwaad van dat mens. Dat wil ze waarschijnlijk ook dus heeft zij haar zin maar ik kan het niet laten....
Is er iets te doen aan die godsdienstwaanzinnige dame die haar kinderen tuchtigt en dat steeds hier via een andere ingang weer kwijt wil?
Ik word zo ontzettend kwaad van dat mens. Dat wil ze waarschijnlijk ook dus heeft zij haar zin maar ik kan het niet laten....
donderdag 22 april 2010 om 17:13
donderdag 22 april 2010 om 17:18
Ik kan me gewoon niet inhouden.
Je kan over dingen van mening verschillen maar dit gaat gewoon echt te ver.
Ik WIL haar niet eens meer begrijpen.
Ik zie het boek "knielen op een bed violen" constant voor me.
De opvoeding die daar in beschreven wordt het de treurnis die daar later van komt.
Die vrouw maakt kinderen kapot in mijn ogen.
Dat ze zelf giga geshuffeld is moet ze lekker zelf weten en die man ook. Maar er lopen daar kleine kindjes rond en die worden opgevoed door deze (in mijn ogen) gevaarlijke gekken.
Echt, als ze in nederland woonden zou ik de kinderbescherming er op af willen sturen.
Maar ze zijn natuurlijk niet voor niets in de leegte aan een noorse fjord neergestreken.
Ik weet niet hoe zo'n actie werkt maar graag!
Weg met dat mens!!!!
Je kan over dingen van mening verschillen maar dit gaat gewoon echt te ver.
Ik WIL haar niet eens meer begrijpen.
Ik zie het boek "knielen op een bed violen" constant voor me.
De opvoeding die daar in beschreven wordt het de treurnis die daar later van komt.
Die vrouw maakt kinderen kapot in mijn ogen.
Dat ze zelf giga geshuffeld is moet ze lekker zelf weten en die man ook. Maar er lopen daar kleine kindjes rond en die worden opgevoed door deze (in mijn ogen) gevaarlijke gekken.
Echt, als ze in nederland woonden zou ik de kinderbescherming er op af willen sturen.
Maar ze zijn natuurlijk niet voor niets in de leegte aan een noorse fjord neergestreken.
Ik weet niet hoe zo'n actie werkt maar graag!
Weg met dat mens!!!!
donderdag 22 april 2010 om 17:23
quote:Neele01 schreef op 22 april 2010 @ 17:07:
Waar schrijft zij dan?
ik heb geen idee wie je bedoelt?
Waar schrijft zij dan?
ik heb geen idee wie je bedoelt?