Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

donderdag 22 april 2010 om 21:25
[quote]schampie schreef op 22 april 2010 @ 20:03:
[...]
Meen eens.
Niemand is verplicht daar te lezen of te reageren. Kijk allemaal even naar je eigen irritatie, waar die vandaan komt, ook de behoefte om met een latje te slaan?[/quote]
Cursusje psychologie gedaan?
[...]
Meen eens.
Niemand is verplicht daar te lezen of te reageren. Kijk allemaal even naar je eigen irritatie, waar die vandaan komt, ook de behoefte om met een latje te slaan?[/quote]
Cursusje psychologie gedaan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 22 april 2010 om 21:33
Kom hier even mijn ongenoegen/ongeloof over de recatie van vief 1 ventileren.
WIJ mogen haar er niet meer op wijzen dat haar opvoedtechnieken, lees meppen met een stokje van haar kinderen, belachelijk/strafbaar idioot zijn?
Gewoon niet meer op reageren?
Dus verzoek is, sluit je ogen voor kindermishandeling.
Nooit!!
WIJ mogen haar er niet meer op wijzen dat haar opvoedtechnieken, lees meppen met een stokje van haar kinderen, belachelijk/strafbaar idioot zijn?
Gewoon niet meer op reageren?
Dus verzoek is, sluit je ogen voor kindermishandeling.
Nooit!!
donderdag 22 april 2010 om 21:35

donderdag 22 april 2010 om 21:37
Eens met Iry.
Maar niet alleen worden wij geacht onze ogen te sluiten voor kindermishandeling (als One dan ook even Sire inlicht, kunnen die ook alle activiteiten staken op dat gebied), One kiest er ook voor om de ogen te sluiten voor de emoties die e.e.a. bij de forummers oproept. Aangeven waarom je moeite hebt met een bepaald topic mag kennelijk niet meer, dat mensen er hun persoonlijke ervaringen en emoties voor neerpennen om goed duidelijk te maken waaròm ze moeite hebben met dat topic, doet er kennelijk niet toe. Als de discussie op het modtopic nou gierend uit de klauw liep kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit lijkt gewoon nergens op.
Maar niet alleen worden wij geacht onze ogen te sluiten voor kindermishandeling (als One dan ook even Sire inlicht, kunnen die ook alle activiteiten staken op dat gebied), One kiest er ook voor om de ogen te sluiten voor de emoties die e.e.a. bij de forummers oproept. Aangeven waarom je moeite hebt met een bepaald topic mag kennelijk niet meer, dat mensen er hun persoonlijke ervaringen en emoties voor neerpennen om goed duidelijk te maken waaròm ze moeite hebben met dat topic, doet er kennelijk niet toe. Als de discussie op het modtopic nou gierend uit de klauw liep kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit lijkt gewoon nergens op.
Iets anders